Известие

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор - нормално ли е ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Акумулатор - нормално ли е ?

    Нормално ли е при отделяне на клемата за маса от акумулатора да се чува припукване и да се забелязва леко заискряване ?Сигурно има някъде утечка на ток .
    145 1.6 TS 1998 г.

  • #2
    Първоначално публикувано от bemy Покажи съобщение
    Нормално ли е при отделяне на клемата за маса от акумулатора да се чува припукване и да се забелязва леко заискряване ?Сигурно има някъде утечка на ток .
    И е нормално и не е!
    Зависи в този момент какво е работило, плафони в салона, радио аларма и тн.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      Без плафони ,радиото е без панел ,а алармата не беше активирана .
      145 1.6 TS 1998 г.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от bemy Покажи съобщение
        Без плафони ,радиото е без панел ,а алармата не беше активирана .
        Значи... мултицета на амперметър, и последователно махане на бушоните за да се установи по коя верига идва товара.
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          Нормално е. Мултицет - само ако се оплакваш от падане на акумулатор
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            Нормално е. Мултицет - само ако се оплакваш от падане на акумулатор
            А защо да е нормално ,кой консуматор предизвиква искрата ?
            145 1.6 TS 1998 г.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от bemy Покажи съобщение
              А защо да е нормално ,кой консуматор предизвиква искрата ?
              Всички, преди отново да се успят
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                Всички, преди отново да се успят
                Ами той акумулатора беше паднал,затова и го свалих де и забелязах искренето при допиране на обувката към клемата,ама дали скрита консумация е причината или нещо друго,как да се разбере ?
                145 1.6 TS 1998 г.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от bemy Покажи съобщение
                  Ами той акумулатора беше паднал,затова и го свалих де и забелязах искренето при допиране на обувката към клемата,ама дали скрита консумация е причината или нещо друго,как да се разбере ?
                  Възможно е при включване на клемата да има малко по-голяма консумация заради някои преходни процеси по електрониката, но след около 30 сек консумацията не трябва да надвишава 50 - 100 mA. Така, че мери след като почакаш малко и ако не падне токът на консумация, търси причината по начина, който ти обясни колегата Mimouzunov.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Акумулаторът вече се зарежда ,но прави впечатление ,че една от клетките почти не бълбука ,да не кажа изобщо не бълбука .Това ме кара да си мисля лоши неща .Въпросът е дали скрита консумация е причинила това или просто му е дошло времето ?
                    145 1.6 TS 1998 г.

                    Comment


                    • #11
                      Това, че акумулаторът може да е заминал е отделен въпрос. Но това, че е заминал не може да е причина за ненормална консумация в покой.
                      Но обратното може да е вярно. А именно - утечката да е способствала за дефектирането на акумулатора.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от bemy Покажи съобщение
                        Акумулаторът вече се зарежда ,но прави впечатление ,че една от клетките почти не бълбука ,да не кажа изобщо не бълбука .Това ме кара да си мисля лоши неща .Въпросът е дали скрита консумация е причинила това или просто му е дошло времето ?
                        Ами това означава заминал акумулатор. А защо е заминал - може да не е от консумация, просто му е дошло времето. А и за да провериш консумацията става по малко по-сложна процедура
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #13
                          трябва да се провери електролита в клетките и въпросната клетка за късо. понеже става въпрос за киселина, ако не знаеш как или неможеш по-добре е да го занесеш на специалист.
                          едва ли утечка може да причини късо в клетка,а искренето е нормално.ако е умряла клетка просто му е дошло времето на акумулатора.а като слагаш нов ще ти измерят и зарядното напрежение и утечката.
                          точка

                          Comment


                          • #14
                            Може би нямам утечка,защото като сложих акумулатора,вече зареден и с пробната лампа проверих,светва за секунда и угасва.А клетката,която не кипеше първоначално,впоследствие закипя,но по-слабо от всички останали,мирише ми на нов акумулатор,за съжаление.
                            145 1.6 TS 1998 г.

                            Comment


                            • #15
                              Нов акумулатор винаги може да си купиш. Най-лесно е първо да си провериш електролита и при нужда да го подмениш.
                              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                              Peugeot 508 RXH 02.2013

                              Comment

                              Working...
                              X