If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Използвам това за минаването никой не си сменя маслото преди да продава, нито пък долива.Затова първото нещо което правя при оглед е да извадя щеката, ако липсва масло прекратявам моментално огледа и си тръгвам много просто и много ефективно, горещо ви го препоръчвам.
Значи от мен никога няма да си купиш кола, защото аз никога не пълня на мах.
Принципно единствения начин е да смениш маслото и да се покара след това, с уговорка някаква.
Но иначе и аз си я взех без никакви анализи и тн, късмет има в тая работа, колкото и да е относителна.
Принципно това е най-добрия начин.Качваш се караш, харесва ти от външна страна и ако си готов да я вземеш мислейки, че всичко е ОК. тогава му предлагаш на продавача да смениш маслото на колата за твоя сметка и да покараш 30-на км.Това е най-чистия Вариянт.Един мой познат така си купи Галант и не сгреши..оказа се, че има присадка след смяната на масло се разтракаха повдигачите
Значи от мен никога няма да си купиш кола, защото аз никога не пълня на мах.
Аз като налея 5-те литра и отива на макс и си стои там до следваща смяна, разбира се оказва влияние и наклона на колата, ако не е равна може да се подведеш.
Аз карам с определено масло, бъдещия купувач, ако иска да налее друго, по евтино за да не се набута и ако дойдат 5 такива ще сменят масло по няколко пъти на ден, ми те ще ми развалят пробката
Струва ми се безмислено, за няколко десетки километри едва ли може да се хване повреда в в дигателя с ново масло.
Принципно двигател и ходова част се правят,но ако е тръгнало купето,да и то се прави,но след година две пак зеят дупки.Аз лично си взех КуВе-то със знанието,че понагорява масло,еми така си е,но това не ме притеснява,защото мотора ще си го правя аз(имам си доверие) и работя в магазин за авточасти и знам какви марки да използвам.Знам,че като го отворя веднъж ще му сменя всичко със качествено и всичко ще е наред.Много ли е сигурно,че днес си купуваш кола втора употреба и двигателя е ток,обаче след месец започва да побутва масълце.Колегите по-горе са прави с изказването,че кола,жена и диня са на късмет.Хубаво е на загрял двигател и работещ да вдигнеш щеката на маслото и да видиш дали духа от там(дали хвърля масло),след това да провериш(отново на загрял двигател) дали надува охладителната система.
Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"
Принципно двигател и ходова част се правят,но ако е тръгнало купето,да и то се прави
Че какъв ще е тоя кошник, на който да му е тръгнало купето, поне по мое мнение след 1992-ра купетата на италианките се обработват така, че да не гният. Поне за фиат е така, след 1992-ра са с вечни купета, предполагам и за алфа и ланча също е така.
Между другото в спец. литература пише,че ако двигателя гори масло до 4% от изгореното гориво все още не е за ремонт.
Това с подухването не е показател- на едната ми кола духа и през капачката и през щеката и не гори масло, но когато се подаде газ духането трябва да спре- така се тества.Накратко- при празен ход духа, при подаване на газ трябва да спре- вероятно мотора е ОК
Преди 5г като си взех 166-цата точно така направих, смених маслото покарах из Пловдив, купих я, прибрах се в Бургас покарах още 20-30км и се разчука коляновия вал. По-добрия вариант май е при смяната да и налееш едно промивно масло да поработи 5 минути и тогава новото, макар че не виждам пак какво ще разтвори промивното ако добавката е с някакви твърди частици ..
Е така е, малко е трудно понякога
---------- Post added at 00:41 ---------- Previous post was at 00:40 ----------
Принципно това е най-добрия начин.Качваш се караш, харесва ти от външна страна и ако си готов да я вземеш мислейки, че всичко е ОК. тогава му предлагаш на продавача да смениш маслото на колата за твоя сметка и да покараш 30-на км.Това е най-чистия Вариянт.Един мой познат така си купи Галант и не сгреши..оказа се, че има присадка след смяната на масло се разтракаха повдигачите
Успех с покупката.
Винаги си има доза риск.Но това личи и понякога от реакцията на продавача, абе трябва си късмет
Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Че какъв ще е тоя кошник, на който да му е тръгнало купето, поне по мое мнение след 1992-ра купетата на италианките се обработват така, че да не гният. Поне за фиат е така, след 1992-ра са с вечни купета, предполагам и за алфа и ланча също е така.
Не говоря специално за Фиат или Алфа,говоря общо за всички марки.Преди няколко месеца мой приятел си взе е36,мотора е 6+ и външно купето беше що годе добре,той не погледнал какво се случва отдолу и сега ела го виж как тлъста котка може да се навре във веждите на калниците.
Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"
Не говоря специално за Фиат или Алфа,говоря общо за всички марки.
Добре, че остана в миналото това притеснение за ламарините, беше си луда работа с тая ръжда. Преди година-две се бях загледал по фиат бертоне за възстановяване, но само като видях 2-3 ръждясали кошника из мобиле.де ме налегнаха стари спомени за поне 2 коли бракувани от мен заради прогнили подкалници и се отказах мигновено.
От фиат типо 1994-та, който имах, до днес не знам що е ръжда по кола, поне италианката трябва да е удряна, за да тръгне да ръждясва.
Преди да си купя Бравото преди две години и половина имах
Форд Скорпио,не мога да ти опиша колко ръжда имаше.Отстрани като я гледаш беше добре и един път я вдигам на крик да сменям гумите и крика влезе вътре.От както карам италиански коли и аз забравих какво е ръжда.Е много ли е хубаво да си вземеш кола и да не можеш да си смениш гумите щото е избутяла като ябълка
Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"
Като се замисля, май се разглезихме с тия италианки по отношение на ръждата, наистина трябва да си товаря очите човек за ръжда при другите марки. Не знам как са след 2000-на година останалите, но на 1995-та година нисан примера му кърпиха задни подкалници, за да има за къде да се захване носещата част, а нисан серена 1996-та си беше с избуяла ръжда на места.
Абе... Зяене си иска покупката, отвсякъде. И да не е съвсем напразно моето писание, помнете едно от мен-не оглеждайте кола в дъждовно време.
Като се замисля, май се разглезихме с тия италианки по отношение на ръждата, наистина трябва да си товаря очите човек за ръжда при другите марки. Не знам как са след 2000-на година останалите, но на 1995-та година нисан примера му кърпиха задни подкалници, за да има за къде да се захване носещата част, а нисан серена 1996-та си беше с избуяла ръжда на места.
Абе... Зяене си иска покупката, отвсякъде. И да не е съвсем напразно моето писание, помнете едно от мен-не оглеждайте кола в дъждовно време.
Обаче, ако минеш сутрин през някоя автокъща, след силен дъжд предишния ден ще видиш много коли с изпотени отвътре стъкла(течащи купета)
Че какъв ще е тоя кошник, на който да му е тръгнало купето, поне по мое мнение след 1992-ра купетата на италианките се обработват така, че да не гният. Поне за фиат е така, след 1992-ра са с вечни купета, предполагам и за алфа и ланча също е така.
Има толкова много изгнили алфи, че ти е бедна фантазията.
Аз като търсих моята, се нагледах на ръжда, дори едната беше тип "флинстоун". Спокойно можеше да си изкараш и двата крака под шофьорската седалка, толкова голяма беше дупката!!!
По принцип зависи къде е карана преди да дойде в БГ.
Comment