Известие

Collapse
No announcement yet.

Разлики 4 бутални апарати...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
    Аз друго освен алуминиево Брембо не съм виждал.
    Така е!
    И на Москвича ми бяха алуминиеви.
    Факта, че Москвич 412 и Лада 1500, въпреки, че едната беше с руско Брембо, а другата с прост фиатски апарат, имаха идиотски спирачки, ме навежда на нещо друго.
    А именно, че не дисковете и апаратите трябва да сменяваме, а сервото.
    Това на москвича беше пълен боклук като материали, но беше регулируемо. Можеше така да го регулираш, че само с пръста да докоснеш педала и да блокират колелата.
    Ех мечтииии!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Ми на 100 мм междуболтово на спирачните апарати е много трудно да се монтира малкото Брембо......голямото е много по лесно.....
      Хмммм... причината (така гадаейки) предпопагам е във факта, че малкото е на 150 междуболтово, а голямото на повече - Прав ли съм...

      П.П. Колегата с една бяла 155-ца с малкото брембо на 285 дискове ако чете ще съм благодарен да сподели каки перипетии е имал с монтажа...
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • #18
        Голямото брембо от 166 и Капа е на 150мм междуболтово, тва от Купе на 130мм....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Аха... ясно, а някакви размери на 2-та вида апарати ако може....
          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

          Comment


          • #20
            Другото което е че малкото брембо е с 305мм не с 285 поне при италянките.
            Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
            Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
            Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
            Mercedes Benz A170 CDI FL '01
            Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

            Comment


            • #21
              Това оригинално, че е с 305 е ясно, но има поне 2-ма колеги, за които аз знам, че са сложили на 285 дискове малкото брембо... Не че е задължително при мен, ами просто проучвам вариантите, защото все пак след време и дискове трябва да се сменят и накладки...
              Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 16:44.
              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                Това оригинално, че е с 305 е ясно, но има поне 2-ма колеги, за които аз знам, че са сложили на 285 дискове малкото брембо... Не че е задължително при мен, ами просто проучвам вариантите, защото все пак след време и дискове трябва да се сменят и накладки...
                По принцип мисля че има едно по малко брембо от Порше 924 то даже тук някаде по форумите се продаваше,на Нено 145-цата май е с такова и е за по малък диск.

                Аз си сложих нови дискове пред по малко от година на 288мм с обикновенния апарат обаче ще минавам на брембо защото ми умаляха спирачките много...
                Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                Comment


                • #23
                  Брембото на Нено са от Порше Бокстер задни ( с радиален захват) Недостатък е по-високата им цена спрямо алфовите брембовци....

                  ВЪпроса е какво целиш с 4 бутално брембо и малки спирачни дискове? Визия?

                  Целта реално е да имаш по-голям диск, за да може контактната повърхност накладка/диск да е възможно по-голяма при спиране. Съответно по-трудно ще прегрее големия спрямо малкия диск и спирачките ще запазят своята ефективност дори и при много по-душманско спиране...
                  Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 17:04.
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    Целта реално е да имаш по-голям диск, за да може контактната повърхност накладка/диск да е възможно по-голяма при спиране.
                    Не! Идеята е че колкото е по-голям диска на диаметър, толкова по-навън от центъра е локирано спирането и с еднакво спирачно усилие на малък и голям на диаметър диск се получава доста по-голям съпротивителен на въртенето момент с големия диск.
                    За площта на накладката и диска за охлаждането и разпределението на температурата съм съгласен!


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #25
                      Ами не целя визия а спиране. Пояснявам:

                      Моята бабичка е с Гирлинг апарати и размер на буталото 54мм, за сравнение да речем на един спрял форд скорпио, диска отново е 285мм, НО с апарати Ате, буталото е 60мм и площтта на накладката е почти двойна, като размера на апарата е в съвсем други мащаби. Та това ми е идеята. Според мен фабричните ми спирачки са крайно недостатъчни и то не от гледна точка на размери на дисковете, а на апаратите. В същия ред на мисли задните ми апарати са с бутало 34мм, за сравнение един глупав голф 2 със 130к.с и 200кг по-малко от дедрата е с 38мм?!
                      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
                        Другото което е че малкото брембо е с 305мм не с 285 поне при италянките.
                        При Фиат Купе, малкото брембо е на 305мм диск......не знам какво би станало ако на тва брембо се сложи 285мм диск, и дали накладките ще го хващат......отделно че ако диска не е 28мм дебел също става кофти......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #27
                          Какво да ви кажа, то е ясно, че в някакъв момент ще отида на дискове от купе, но там до колкото знам има проблеми със слагането на диска на малкия шенкел, с който съм и аз, та ако може да поясни някой и там... :)
                          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                            Какво да ви кажа, то е ясно, че в някакъв момент ще отида на дискове от купе, но там до колкото знам има проблеми със слагането на диска на малкия шенкел, с който съм и аз, та ако може да поясни някой и там... :)
                            Най-добрия вариант според мен е всичко от Купе.
                            Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                            Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                            Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                            Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                            Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
                              Най-добрия вариант според мен е всичко от Купе.
                              + 1 Толкова ли се е засилила тази дедра че спирачките искаш да сменяш...купе 2.0 16ВТ е с 284 дискове...пък е 190 коне....

                              Comment


                              • #30
                                Еми хора, аз не бих казал, че дедрата е супер силна, но е със 150кг повече от купето, а и е 181 кс, та... Идеята е не да правим сметка на конете, а на субективното усещане за спиране на въпросната кола. Причината за нежеланието ми да сложа всичко от купе е факта, че искам да си запазя АБС-а. Всички ще ме охулят, но аз си държа... Според мен стига с философстването дали ми трябват други спирачки! Помолих които колеги могат да ми помогнат да споделят опит, както и по възможност размери на апаратите и накладките, от тук нататък всичко е локуми и излишно философстване.
                                Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                                Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                                България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                                Comment

                                Working...
                                X