Известие

Collapse
No announcement yet.

Разлики 4 бутални апарати...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разлики 4 бутални апарати...

    Колеги, въпросът ми е такъв - каква по същество е разликата между 4 буталното брембо от фиат купе и алфа гтв( на мен ми изглеждат еднакви апаратите), и това от алфа 166, защото то поне външно е различно...
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

  • #2
    междуболтовото на монтажната планка най-малкото
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #3
      Това ясно, въпросът е дали има разлика в диаметъра на буталата, размера на накладката размера на апарата...
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • #4
        Размера на накладките също е различен, не съм си играл чесно казано да видя буталата дали са различни.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Буталцата на апарата на 166 са по-големи в диаметър, но не знам точно с колко. А накладката е по-голяма с около 30 процента като площ, спрямо тази на апарата на Фиат Купе. В общи линии апаратите на 166 са мнооого по-добри от тези на Купе/ ГТВ.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #6
            Може да звучи и абсурдно, но в английския фиат купе форум бях чел, че хората не са много доволни от 4-буталното брембо на фиатите си (20вт), даже казват че почти нямало разлика в спирането сравнено с спирачките на 16вт, които не са брембо и са еднобутални Феро кара и 2-та типа брембовци на алфата и на фиата да даде инфо от първа ръка има ли разлика
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              Голямото е разбираемо по добро, макар че него го карам на доста по лека кола, но пък бинаги бих предпочел малкото пред стандартните.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                А... ето това инфо чаках...! Друго което ме интересува е ако може ферариста да сподели разликата в размерите и ако някой знае грубо колко най-малък и колко най-голям диск може да се ползва...

                П.П. Брембото от 166 също ли е алуминиево, защото и това има значение?
                Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 15:11.
                Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                Comment


                • #9
                  Аз друго освен алуминиево Брембо не съм виждал.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                    А... ето това инфо чаках...! Друго което ме интересува е ако може ферариста да сподели разликата в размерите и ако някой знае грубо колко най-малък и колко най-голям диск може да се ползва...

                    П.П. Брембото от 166 също ли е алуминиево, защото и това има значение?
                    Дисковете на Купето са 305мм, тва е оптимума с който бачка малкото брембо, големите апарати от 166 и Капа събират идеално 310 - 312мм дискове, ся и 330 ги кара ГТА-то, но това по мое мнение са излишно големи 4 маховика дето да се търкалят, 330мм диск тежи майката си трака.......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                      Аз друго освен алуминиево Брембо не съм виждал.
                      Мда, а и реално погледнато голямото Брембо тежи със около 50 грама по малко от стандартните апарати на 156ца...
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Благодарско за изчерпателното инфо!
                        Мен конкретно ме интересува дали мога да трансплантирам "малкото/голямото" брембо на моите 285 дискове и по-скоро не дали ще мога, а дали ще легнат хубаво наклатките... Освен това ако може някой да сподели какъв ще е резултата от трансплантацията(до колкото си спомням имаше една Ку4ка с брембо от купе на 285мм дискове), иначе казано огромна ли ще е разликата между "малкото" и 305 дискове спрямо 285мм дискове, както и същият въпрос за "голямото"...
                        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                        Comment


                        • #13
                          На какви шенкели?
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            Ами на дедрови го мисля..., защо има ли значение, да не е проблем някакъв за монтаж??
                            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                            Comment


                            • #15
                              Ми на 100 мм междуболтово на спирачните апарати е много трудно да се монтира малкото Брембо......голямото е много по лесно.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X