If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ами имам 2 алтернатора от 2.4 98-99г и са си с обикновенни шайби. И на мен ми е стрянно защо моята кола не е с такава шайба при положение ,че има по стари "мареи" дето им слагат такива
Ами имам 2 алтернатора от 2.4 98-99г и са си с обикновенни шайби. И на мен ми е стрянно защо моята кола не е с такава шайба при положение ,че има по стари "мареи" дето им слагат такива
Предполагам да.За развиването на фрайлауф ролката трябва малко по-специален инструмент, но твойта като е с обикновенна, ще ти трябва само скоба.
Вчера сложих фраилайф ролка и стана чудо. Двигателя започна да работи по плавно . За съжаление демпферната шайба продължава да си потраква леко на метал въпреки,че не се е разкъсала, явно има нужда от смяна. Старата ролка се разви с шестограм 8 и лула 24. Но се наложи да разкачам три от четирите тампона на двигателя плюс полуоската за да сменя въпросното нещо.
Мястото е доста оскъдно и голям зор видях ,но си струваше.
Вчера сложих фраилайф ролка и стана чудо. Двигателя започна да работи по плавно . За съжаление демпферната шайба продължава да си потраква леко на метал въпреки,че не се е разкъсала, явно има нужда от смяна. Старата ролка се разви с шестограм 8 и лула 24. Но се наложи да разкачам три от четирите тампона на двигателя плюс полуоската за да сменя въпросното нещо.
Мястото е доста оскъдно и голям зор видях ,но си струваше.
Като смениш и демпферната и ще заспи.
Да, при теб е по-тясно.
Вчера сложих фраилайф ролка и стана чудо. Двигателя започна да работи по плавно . За съжаление демпферната шайба продължава да си потраква леко на метал въпреки,че не се е разкъсала, явно има нужда от смяна. Старата ролка се разви с шестограм 8 и лула 24. Но се наложи да разкачам три от четирите тампона на двигателя плюс полуоската за да сменя въпросното нещо.
Мястото е доста оскъдно и голям зор видях ,но си струваше.
Странно..когато сменях моята шайба на алтернатора,не съм свалял нищо..колата на крик,свалят се болтовете които държат динамото...извърта се на една страна,слагам удължението на гайковерта и хоп..ролката пада в ръцете ми.........после всичко по обратния ред.
Странно..когато сменях моята шайба на алтернатора,не съм свалял нищо..колата на крик,свалят се болтовете които държат динамото...извърта се на една страна,слагам удължението на гайковерта и хоп..ролката пада в ръцете ми.........после всичко по обратния ред.
Ами твоят начин може би е правилният за смяна на ролката.
Аз незнайно защо си бях наумил ,че не ми се разкача динамото и се мъчих по трудния.... Но ако пак ми се наложи тая процедура ще опитам по твоя начин.
Ами твоят начин може би е правилният за смяна на ролката.
Аз незнайно защо си бях наумил ,че не ми се разкача динамото и се мъчих по трудния.... Но ако пак ми се наложи тая процедура ще опитам по твоя начин.
Тайната е в гайковера!
То за това е добре да се пита, преди да се прави нещо ново.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment