Известие

Collapse
No announcement yet.

Ксенонови фарове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ксенонови фарове

    Стана ми интересно от една статия в новия брой на Ауто Билд,където споменаваха за алтернативен вариант на ксеноновите фарове,който също е толкова ефективен,но и достъпен за повече хора.Става въпрос само за смяна на крушките(но не с такива от всичко по лев,където светят в синъо) с газоразрядни H.I.D.(High Intensity Discharge),където жичката е заменена с газ Xenon.Според статията ефекта е доста добър,постига се по-добра видимост и контрасност,както и три пъти повече светлина.Въпроса ми е някой има ли повече информация относно този вид крушки и като цяло заслужава ли си да се опита?
    Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
    ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
    ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

  • #2
    И от къде могат да се купят
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      и колко струват?
      Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

      Comment


      • #4
        Тези крушки пак са с модули за високо напрежение като ксеноните и едва ли са с по-атрактивна цена
        Fiat Punto 1.9 JTD
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD
        sigpic

        Comment


        • #5
          Това за което колегата Пинко е писал си е един обикновен HID kit ....за 400лв.


          Китайска сглобка.... 8000К или иначе казано, тъмно синьо и около 50-60% по-малко светлина в сравнение с заводските Ксенони на 4300К.


          пс: За малко да измислите нови модели светлинни тела....

          пс: аз смятам ако ми остане време да си направя ки-ксенони на моята кола с лупи от 159ка...става страшно
          sigpic
          Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
          " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
          "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от KGB
            Това за което колегата Пинко е писал си е един обикновен HID kit ....за 400лв.


            Китайска сглобка.... 8000К или иначе казано, тъмно синьо и около 50-60% по-малко светлина в сравнение с заводските Ксенони на 4300К.


            пс: За малко да измислите нови модели светлинни тела....

            пс: аз смятам ако ми остане време да си направя ки-ксенони на моята кола с лупи от 159ка...става страшно
            Начи, тук виждам сериозно неразбиране на теорията на светлината от многоуважаемия председател на клуба. 8000К съвсем не е тъмно синьо.

            Днес ще се проведат замервания на моите ксенони (т.н. китайска сглобка), на фабричните ксенони на ново Ауди А6 и на стандартни халогенни фарове на същия модел Ауди, евентуално и на Тойота Авенсис с ксенон.

            Измерванията ще се правят в специализирана фототехническа лаборатория с колориметри Gossen Colormaster 3F и Minolta Chroma Meter, евентуално и с индустриален Spektrophotometer - това ще е за измерване на цветната температура

            Силата на светлинния поток ще се мери с Luxmeter на Gossen Mavolux 5032C

            Емисиите на УВ ще се мерят с Radiometer Grцbel RM 12 с УВ глава за Lux и синя светлина.

            Довечера или утре ще докладвам

            Уредих също така ксенонови крушки от същия китайски производител на 6500К, както и ксенонови крушки на Hella на 4300 и 4800К, всичките Н7, да видим колко лумена е разликата.
            Volvo XC90 D5 '06
            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
            Lancia Ypsilon 1.2 '00



            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

            Comment


            • #7
              само да видите кои градуси какъв цвят са

              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от pinko
                Начи, тук виждам сериозно неразбиране на теорията на светлината от многоуважаемия председател на клуба. 8000К съвсем не е тъмно синьо
                Да леко бият на лилаво, като се пречупят в рефлектора на фара Леко го забравяш този фактор, причина заради коята и заводксите ксенони излгеждат сини като се гледат отвън, а светлината си е чисто бяла. ПРи теб отвънка бият почти на лилаво, а от вътри си е синя светлина.



                Ако искаш да ти намеря и нови крушки на Филипс на 4300К....

                А понеже не разбирам, ще ти напиша още, че ксенони с цветова темперетура на китайските се позлват само за Show-car и тунинг изложение, където се гони само цвят на светлината и нищо повече.

                Причините за това са няколко....по-малко светлина, по-голямо натоварвене на зрението, по-голямо заслепяване на насрещно движещите се.

                ПС: не на последно място, мисля че не беше много редно да се пише в АутоБилд как да нарушаваме законите.

                Всички HID-Kit са НЕЗАКОННИ.

                Според изискванията на ЕС, всяка кола оборудвана с Ксенон, Задължително трябва да има система за саморегулиране на фаровете, както и умивател на фаровете.

                Да не говориме, че рефлекторите на ксенонивте фарове нямат нищо общо с тези за халогенни...първо се измества фокуса на фара, а от там снопа на светлината отива където си поиска...тези неща мисля беше редно да се напишат. Защото на някой коли снопа светлина е почти некотролируем след инсталирането на Ксенонова крушка.

                Точно за това, мисля да се направя фаровте с лупи от 159ката, коята в момента има едни от най-добрите фарове....

                Мога да ти покажа разлика, на Ауди А4 с обикновенни заводски ксенонови лупи, и същото такова с лупи от Алфа 159...да видиш за каква разлика става на въпрос.
                sigpic
                Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от KGB
                  Според изискванията на ЕС, всяка кола оборудвана с Ксенон, Задължително трябва да има система за саморегулиране на фаровете, както и умивател на фаровете.

                  Да не говориме, че рефлекторите на ксенонивте фарове нямат нищо общо с тези за халогенни...първо се измества фокуса на фара, а от там снопа на светлината отива където си поиска...тези неща мисля беше редно да се напишат. Защото на някой коли снопа светлина е почти некотролируем след инсталирането на Ксенонова крушка.
                  За изискванията са точно така подкрепям на 100% написаното по-горе Аз на мойта кола имам авт. регулиране на фаровете и умивалки Обаче следващото написано от петко е абсолютно вярно, аз ако си спомняте се опитвах да го обесня на един дет продава китове из форумите ма той не връзваше Нямали фокусно разтояние и нямало разлика в рефлекторите - няма ма има аз се боря с моя ксенон от 1 месец и все още не ме кефи Така че Петко е много прав
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    Бобо, аз също водих един спор, във форума на Ланчия, с въпросния "конгломерат" на ксеноните, ама от по-друго естество (цената), което все пак има малко или много връзка с китайските H.I.D. комплекти като ми бе изтъкнато около милион пъти, на първо място, китайското качество
                    Естествено, изхода от спора/пазарлъка ми беше една обикновена караница, но то е нормално, след дебелоочите търговски трикове да се стигне до такъв развой на разговора


                    П.П.
                    Пинко, надявам се да не започнем пак безсмилени спор около търговията на Ме4оКуХ
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      @Pinko

                      Kakво стана с тестовете Чакаме да разберем къде е истината - в Китай или в Германия
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #12
                        Истината е някъде по средата. В случая- в България
                        Lancia Lybra 2.4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от chenka
                          Истината е някъде по средата. В случая- в България
                          При Ме4оКух
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Pumukle ако помните първо беше с Китайски ксенон, след време се отказа и си сложи "истински" и може да сподели много интересно мнение особено в нашия спор.
                            sigpic
                            Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                            " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                            "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от KGB
                              Pumukle ако помните първо беше с Китайски ксенон, след време се отказа и си сложи "истински"....
                              Ако попиташ "капацитетите", ще разбереш, че това е така, защото Pumukle е монтирал 684361464614354-то китайско качество ксенон, а на Ме4оКух са първо китайско качество и нямат нищо общо с другите
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X