If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Стана ясно, че колата е със сменен съединител миналата година.
НЕ стана ясно колко километра са навъртени от тогава!
И още от самата смяна ли буксува или сега е започнал на ново да буксува!
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
......................
Буксиването започва от 2000 оборота на ІV-та и V-та предавка при рязко подаване на газ - стрелката отива на 3000-3500 и се връща и се получава ефект като на автоматик. Чува се и специфичен свистящ звук.
Тия дни ще сложа ори софта и ще тествам дали буксува с него.
Дори с ори софта да не плъзга, не значи че проблема е в "чипа"... Така по-скоро ше замаскираш проблема, а няма да го решиш.
Друг е въпроса, че такива чипове дето се разнасят от една на друга и трета кола .... на мен лично не ми звучи добре. Добре е все пак да се види какво се случва в него, от някой дето може не само да включи кабела и да налее софта.
Успех.
След консултация с няколко колеги, реших да тествам събота с ори софта какъв ще е ефекта. Така или иначе другата седмица ми се очертава ходене по София и мисля да прескоча до Вентура.
Относно питането на колегата haljscho - след смяната на съединителя са изминати около 30 хил. Непосредствено след смяната не съм забелязал приплъзване (тогава я и щадях де). Буксуването се яви горе-долу от началото на лятото, или от около 10 хил. км. Тези км са в общи линии все с настоящия сетъп.
Други симптоми няма - педалът си отделя нормално, мек е, няма притрисане или проблем с полусъединителя, или пък с влизането на І-ва и задна (каквито бяха първите признаци на стария + втвърден педал).
За момента е това ако има развитие ще споделя.
Благодаря на колегите за насоките
Колега нов съединител с усилен притискател просто със стоковата карантия ми е трудно да повярвам, че може да го накараш само с чип да плъзва. Моята 156-ца беше малко над 200 к.с и нямах какъвто и да е проблем дори и на 6-та от 1600-1700 оборота. Проблема е другаде.
AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro
След консултация с няколко колеги, реших да тествам събота с ори софта какъв ще е ефекта. Така или иначе другата седмица ми се очертава ходене по София и мисля да прескоча до Вентура.
Относно питането на колегата haljscho - след смяната на съединителя са изминати около 30 хил. Непосредствено след смяната не съм забелязал приплъзване (тогава я и щадях де). Буксуването се яви горе-долу от началото на лятото, или от около 10 хил. км. Тези км са в общи линии все с настоящия сетъп.
Други симптоми няма - педалът си отделя нормално, мек е, няма притрисане или проблем с полусъединителя, или пък с влизането на І-ва и задна (каквито бяха първите признаци на стария + втвърден педал).
За момента е това ако има развитие ще споделя.
Благодаря на колегите за насоките
За 30х/км. би трябвало да си е почти нов......
И щом няма други симптоми, само боксуването..... освен някой ментак да се е случил......
С тоя усилен притискател по ми се струва вероятно да разбие стария маховик........ но знае ли се....
Както споменаха колегите по-напред може и някакъв теч да има и това да е проблема....
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Колега нов съединител с усилен притискател просто със стоковата карантия ми е трудно да повярвам, че може да го накараш само с чип да плъзва. Моята 156-ца беше малко над 200 к.с и нямах какъвто и да е проблем дори и на 6-та от 1600-1700 оборота. Проблема е другаде.
Батки... масло от семеринга ще пусне зад маховика... Къде ти съединителя от другата страна, че да го олее така, че да приплъзва? Плюс това ако има масло толкова че да го омаже то ще има и капки по земята. Ще мине покрай кутията и ламарината която затваря там отвора. А между другото като се махне тя може да се види има ли масло, няма ли. 2 болта има да се развият
Аз съм виждал как се криви феродов диск на JTD, че и притискателя и той посинява и ляга точно на 3 точки после. Съединител Валео на 2.4-ка беше се изкривил толкова, че като му дадеш дъно и седи на едно място, а оборотомера в 5к оборота.
Та, да не се окаже на края, че е прегряван 100-тици пъти докато не е издъхнал сега.
Никой нищо не може да твърди тук със сигурност, защото всички изброени причини до тук са напълно възможни и само визуално като се погледне ще стане ясно къде е проблема.
Аз съм виждал как се криви феродов диск на JTD, че и притискателя и той посинява и ляга точно на 3 точки после. Съединител Валео на 2.4-ка беше се изкривил толкова, че като му дадеш дъно и седи на едно място, а оборотомера в 5к оборота.
Та, да не се окаже на края, че е прегряван 100-тици пъти докато не е издъхнал сега.
Никой нищо не може да твърди тук със сигурност, защото всички изброени причини до тук са напълно възможни и само визуално като се погледне ще стане ясно къде е проблема.
А ма тва се е случило щот съединителя е бил ментак или щот са дърпали някой трактор да запали (например) или.......
Иначе предполагам, че колегата се интересува от различни варианти на проблема...
След като разглобят, предполагам ще сподели....
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment