Известие

Collapse
No announcement yet.

Вариант за съединител на 2.4 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
    Какво значение има какъв е сетъпа?
    имааа ако е налята с мг на около 2000 оборота... ще се плъзга не амиииииииииии
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      имааа ако е налята с мг на около 2000 оборота... ще се плъзга не амиииииииииии
      А другата що не плъзга тогава!!!
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #18
        А другата кола точно същатата ли е като тази? Хайде да не правим сравнения такива, че на края пак ще има чуденки.

        На тази кола и е налято с черпака!
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Е ми гадаем си........

          Стана ясно, че колата е със сменен съединител миналата година.
          НЕ стана ясно колко километра са навъртени от тогава!
          И още от самата смяна ли буксува или сега е започнал на ново да буксува!
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от D. Stanev Покажи съобщение
            ......................
            Буксиването започва от 2000 оборота на ІV-та и V-та предавка при рязко подаване на газ - стрелката отива на 3000-3500 и се връща и се получава ефект като на автоматик. Чува се и специфичен свистящ звук.
            Тия дни ще сложа ори софта и ще тествам дали буксува с него.
            Дори с ори софта да не плъзга, не значи че проблема е в "чипа"... Така по-скоро ше замаскираш проблема, а няма да го решиш.
            Друг е въпроса, че такива чипове дето се разнасят от една на друга и трета кола .... на мен лично не ми звучи добре. Добре е все пак да се види какво се случва в него, от някой дето може не само да включи кабела и да налее софта.
            Успех.
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #21
              След консултация с няколко колеги, реших да тествам събота с ори софта какъв ще е ефекта. Така или иначе другата седмица ми се очертава ходене по София и мисля да прескоча до Вентура.
              Относно питането на колегата haljscho - след смяната на съединителя са изминати около 30 хил. Непосредствено след смяната не съм забелязал приплъзване (тогава я и щадях де). Буксуването се яви горе-долу от началото на лятото, или от около 10 хил. км. Тези км са в общи линии все с настоящия сетъп.
              Други симптоми няма - педалът си отделя нормално, мек е, няма притрисане или проблем с полусъединителя, или пък с влизането на І-ва и задна (каквито бяха първите признаци на стария + втвърден педал).
              За момента е това ако има развитие ще споделя.
              Благодаря на колегите за насоките

              Comment


              • #22
                Колега нов съединител с усилен притискател просто със стоковата карантия ми е трудно да повярвам, че може да го накараш само с чип да плъзва. Моята 156-ца беше малко над 200 к.с и нямах какъвто и да е проблем дори и на 6-та от 1600-1700 оборота. Проблема е другаде.
                AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от D. Stanev Покажи съобщение
                  След консултация с няколко колеги, реших да тествам събота с ори софта какъв ще е ефекта. Така или иначе другата седмица ми се очертава ходене по София и мисля да прескоча до Вентура.
                  Относно питането на колегата haljscho - след смяната на съединителя са изминати около 30 хил. Непосредствено след смяната не съм забелязал приплъзване (тогава я и щадях де). Буксуването се яви горе-долу от началото на лятото, или от около 10 хил. км. Тези км са в общи линии все с настоящия сетъп.
                  Други симптоми няма - педалът си отделя нормално, мек е, няма притрисане или проблем с полусъединителя, или пък с влизането на І-ва и задна (каквито бяха първите признаци на стария + втвърден педал).
                  За момента е това ако има развитие ще споделя.
                  Благодаря на колегите за насоките
                  За 30х/км. би трябвало да си е почти нов......
                  И щом няма други симптоми, само боксуването..... освен някой ментак да се е случил......
                  С тоя усилен притискател по ми се струва вероятно да разбие стария маховик........ но знае ли се....

                  Както споменаха колегите по-напред може и някакъв теч да има и това да е проблема....
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                    Колега нов съединител с усилен притискател просто със стоковата карантия ми е трудно да повярвам, че може да го накараш само с чип да плъзва. Моята 156-ца беше малко над 200 к.с и нямах какъвто и да е проблем дори и на 6-та от 1600-1700 оборота. Проблема е другаде.
                    Принципно си много прав
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Принципно си много прав
                      Но на практика не е баш така.................
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #26
                        За това казах, че е принципно...
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Не знам принципно ли е, друго ли е... ама и при мен става същото.
                          Ако не е в съединителя или в чипа проблема, какво?
                          Welcome to the real world

                          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                          Comment


                          • #28
                            'Ногу паЛар имат тия нафтови печки бе чичетааа... ЧупЪт чистак нови усилени съединители баце, нема 6-5, малиии, беги...

                            @morfius: Май горе-долу всички възможни причини за това явление са обяснени вече в темата (масло от семеринга примерно)...

                            Comment


                            • #29
                              Батки... масло от семеринга ще пусне зад маховика... Къде ти съединителя от другата страна, че да го олее така, че да приплъзва? Плюс това ако има масло толкова че да го омаже то ще има и капки по земята. Ще мине покрай кутията и ламарината която затваря там отвора. А между другото като се махне тя може да се види има ли масло, няма ли. 2 болта има да се развият

                              Аз съм виждал как се криви феродов диск на JTD, че и притискателя и той посинява и ляга точно на 3 точки после. Съединител Валео на 2.4-ка беше се изкривил толкова, че като му дадеш дъно и седи на едно място, а оборотомера в 5к оборота.

                              Та, да не се окаже на края, че е прегряван 100-тици пъти докато не е издъхнал сега.

                              Никой нищо не може да твърди тук със сигурност, защото всички изброени причини до тук са напълно възможни и само визуално като се погледне ще стане ясно къде е проблема.
                              Last edited by oem; d.m.y г., 11:32.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение

                                Аз съм виждал как се криви феродов диск на JTD, че и притискателя и той посинява и ляга точно на 3 точки после. Съединител Валео на 2.4-ка беше се изкривил толкова, че като му дадеш дъно и седи на едно място, а оборотомера в 5к оборота.

                                Та, да не се окаже на края, че е прегряван 100-тици пъти докато не е издъхнал сега.

                                Никой нищо не може да твърди тук със сигурност, защото всички изброени причини до тук са напълно възможни и само визуално като се погледне ще стане ясно къде е проблема.
                                А ма тва се е случило щот съединителя е бил ментак или щот са дърпали някой трактор да запали (например) или.......

                                Иначе предполагам, че колегата се интересува от различни варианти на проблема...
                                След като разглобят, предполагам ще сподели....
                                sigpic
                                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                                147 JTDm 140-Малката манекенка
                                GT- JTDm 150

                                Comment

                                Working...
                                X