Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за фланци

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Според мен кръга трябва да е цял,щото действат сили на усукване както по периферията,така и по цялата повърхнина на фланеца.Затова съм толкова сигурен,че е направен именно по този начин.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
      Що направо не подложи по една гайка М14 от вътрешната страна на всеки болт и няма да дебалансира нищо......и ще изнесе колелото с колко си иска.
      Карал съм така (не с гайки, а със шайби 2-3мм.) на Жулиетата и не съм имал проблеми. Не, че давам акъл на някой така да кара, но...
      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
        Според мен кръга трябва да е цял,щото действат сили на усукване както по периферията,така и по цялата повърхнина на фланеца.Затова съм толкова сигурен,че е направен именно по този начин.
        Свали си джантите и виж отвътре точно там дали има нещо на самата джанта, което да се допира в тази част на фланеца...
        Иначе, пак казвам, си прав. "Правилните" фланци са един цял, плътен диск, който напълно имитира повърхността на главината...

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
          Хора ...осъзнайте се.....какви са тия глупости които бръштолевите....изрежи това-онова.....20-се грама от тук 20 от там,диаметрално незнам си какво...
          Що направо не подложи по една гайка М14 от вътрешната страна на всеки болт и няма да дебалансира нищо......и ще изнесе колелото с колко си иска.
          Щом няма парче значи не е добре.Нещата опират до "площ" която е нужна,за да се прилепи джантата до главината максимално,за да се предава движението на колелата както е изчислено.......там от "некакви" си инженери.
          Не виждам смисъл повече да замотавате човека с глупости.

          Ако съм обидил някой-извинявам се предварително.

          Ами това, което го разискваме не са глупости колега.
          Физичните закони за разлика от човешките са железни.
          Преди време си направих секретни болтове. Джантите бяха с по 4 отвора. Когато ги сложих, установих биене - не много силно но осезаемо при скорости над 120.
          Премерих болтовете на тегло и се оказа, че секретните болтове са с по 15 грама по-тежки от останалите. Наложи се да направя още 4 нормални болта с тегло равно на това на секретните и ги навих срещуположно на секретните. Биенето изчезна.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            По тая логика,когато има сняг,на всяко спиране трябва да си човъркам в грайферите,така ли........не мисля,че 15гр при положение,че болтовете са на малко разстояние от центъра,са ти правили проблем с биене..........
            ...не знам....кой както прецени....оправяйте се
            Аз мисля,че не е редно колегата да изрязва нещо,а да го изхвърли направо,за да няма главоболия.....кво кат са момо.....голямо важно.
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
              Аз мисля,че не е редно колегата да изрязва нещо,а да го изхвърли направо,за да няма главоболия.....кво кат са момо.....голямо важно.
              С това вече съм 100% съгласен...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                С това вече съм 100% съгласен...
                Като ми остане време тези дни ще го занеса на баланс машина да го видиме. Ако не е балансиран, може да пробвам да изрежа и срещуположното парче. Ако стане добре дошло, ако не в кофата. В крайна сметка нищо не губя да пробвам. Все пак 4-те фланеца заедно с болтовете ми излезнаха по-евтино от нови обикновени болтове, така че в най-лошия случай ще си купя 2 нови фланеца. Липсващото парче е много леко, даже при по-силно натискане с пръст може да се отчупят и другите парчета. Също така фланеца не е напълно симетричен (на дали са го направили дебалансиран ), което ме наведе на мисълта, че малкия грамаж на тези парчета и не много голямото разстояние до центъра на фланеца, не оказват вличние на баланса. (Може и голяма глупост да казах, но както споменах физиката не ми е от силните страни )
                Jet Black E46 M3
                ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT

                Comment


                • #23
                  Важното е да се действа "логично"........гледам разсъждаваш правилно...успех
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                    По тая логика,когато има сняг,на всяко спиране трябва да си човъркам в грайферите,така ли........не мисля,че 15гр при положение,че болтовете са на малко разстояние от центъра,са ти правили проблем с биене..........
                    ...не знам....кой както прецени....оправяйте се
                    Аз мисля,че не е редно колегата да изрязва нещо,а да го изхвърли направо,за да няма главоболия.....кво кат са момо.....голямо важно.
                    Напълно съм съгласен с мненията на колегата по темата
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #25
                      Баси колко се втилявате за 10 грама алумин, дето е на 7-8-9 санта от оста, и би предизвикало вибрации дето може и да могат да се усетят от някой по чуствителен драйвер на Ламборджини при 320кмч да речем........трябва да видите диска на Купето ми как го надупчих като минавах от 4 болта на 5......
                      Бие се един флекс на срещуположната тежест ако изобщо си струва труда и се забравя за ситуацията, тва надали тежи повече от 5-10 грама, и не е като да е на върха на джантата.......
                      Не коментирам факта че той така или иначе не е идеално балансиран, щото както се вижда дясната му част е запълнена........
                      Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 18:01.
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment

                      Working...
                      X