Според мен кръга трябва да е цял,щото действат сили на усукване както по периферията,така и по цялата повърхнина на фланеца.Затова съм толкова сигурен,че е направен именно по този начин.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за фланци
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеЩо направо не подложи по една гайка М14 от вътрешната страна на всеки болт и няма да дебалансира нищо......и ще изнесе колелото с колко си иска.Не, че давам акъл на някой така да кара, но...
166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеСпоред мен кръга трябва да е цял,щото действат сили на усукване както по периферията,така и по цялата повърхнина на фланеца.Затова съм толкова сигурен,че е направен именно по този начин.
Иначе, пак казвам, си прав. "Правилните" фланци са един цял, плътен диск, който напълно имитира повърхността на главината...
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеХора ...осъзнайте се.....какви са тия глупости които бръштолевите....изрежи това-онова.....20-се грама от тук 20 от там,диаметрално незнам си какво...
Що направо не подложи по една гайка М14 от вътрешната страна на всеки болт и няма да дебалансира нищо......и ще изнесе колелото с колко си иска.
Щом няма парче значи не е добре.Нещата опират до "площ" която е нужна,за да се прилепи джантата до главината максимално,за да се предава движението на колелата както е изчислено.......там от "некакви" си инженери.
Не виждам смисъл повече да замотавате човека с глупости.
Ако съм обидил някой-извинявам се предварително.
Ами това, което го разискваме не са глупости колега.
Физичните закони за разлика от човешките са железни.
Преди време си направих секретни болтове. Джантите бяха с по 4 отвора. Когато ги сложих, установих биене - не много силно но осезаемо при скорости над 120.
Премерих болтовете на тегло и се оказа, че секретните болтове са с по 15 грама по-тежки от останалите. Наложи се да направя още 4 нормални болта с тегло равно на това на секретните и ги навих срещуположно на секретните. Биенето изчезна.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
По тая логика,когато има сняг,на всяко спиране трябва да си човъркам в грайферите,така ли........не мисля,че 15гр при положение,че болтовете са на малко разстояние от центъра,са ти правили проблем с биене..........
...не знам....кой както прецени....оправяйте се
Аз мисля,че не е редно колегата да изрязва нещо,а да го изхвърли направо,за да няма главоболия.....кво кат са момо.....голямо важно.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеАз мисля,че не е редно колегата да изрязва нещо,а да го изхвърли направо,за да няма главоболия.....кво кат са момо.....голямо важно.
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеС това вече съм 100% съгласен...), което ме наведе на мисълта, че малкия грамаж на тези парчета и не много голямото разстояние до центъра на фланеца, не оказват вличние на баланса.
(Може и голяма глупост да казах, но както споменах физиката не ми е от силните страни
)
Jet Black E46 M3
ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеПо тая логика,когато има сняг,на всяко спиране трябва да си човъркам в грайферите,така ли........не мисля,че 15гр при положение,че болтовете са на малко разстояние от центъра,са ти правили проблем с биене..........
...не знам....кой както прецени....оправяйте се
Аз мисля,че не е редно колегата да изрязва нещо,а да го изхвърли направо,за да няма главоболия.....кво кат са момо.....голямо важно.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Баси колко се втилявате за 10 грама алумин, дето е на 7-8-9 санта от оста, и би предизвикало вибрации дето може и да могат да се усетят от някой по чуствителен драйвер на Ламборджини при 320кмч да речем........трябва да видите диска на Купето ми как го надупчих като минавах от 4 болта на 5......
Бие се един флекс на срещуположната тежест ако изобщо си струва труда и се забравя за ситуацията, тва надали тежи повече от 5-10 грама, и не е като да е на върха на джантата.......
Не коментирам факта че той така или иначе не е идеално балансиран, щото както се вижда дясната му част е запълнена........Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 18:01."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment