Известие

Collapse
No announcement yet.

От алфа 145 1.6 боксер към 156тс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • От алфа 145 1.6 боксер към 156тс

    Здравейте колеги, знам че много е коментирано, но бих искал да прочета малко поскорошни мнения. Решил съм да се разделям с моята 145тичка, която ми служи вярно почти 6 години. Замислям се за 156ТС бензин 1.8/2.0 или SW с бензинов двигател.
    Интересува ме колко би била евентуална подръжка, на двигател( ремъци,ролки,масла ..), окачване( ако се стегне всичко, колко км би издържало приблизитено според личен опит ...20-30хил км..по нашите пътища?). Също така понасят ли добре газов инжекцион..? За SW как е комбито, има ли място за детска количка примерно и т.н. Как е возията? През зимата имам намерение да се качвам по планините за ски, как се държи на заснежени участъци..?

    Благодаря предварително
    alfa romeo 145, 1.6 boxer , 1996

  • #2
    Отговори на тези въпроси ще намериш в раздела за 156. Има няколко доста обширни теми.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от veselinks Покажи съобщение
      Здравейте колеги, знам че много е коментирано, но бих искал да прочета малко поскорошни мнения. Решил съм да се разделям с моята 145тичка, която ми служи вярно почти 6 години. Замислям се за 156ТС бензин 1.8/2.0 или SW с бензинов двигател.
      Интересува ме колко би била евентуална подръжка, на двигател( ремъци,ролки,масла ..), окачване( ако се стегне всичко, колко км би издържало приблизитено според личен опит ...20-30хил км..по нашите пътища?). Също така понасят ли добре газов инжекцион..? За SW как е комбито, има ли място за детска количка примерно и т.н. Как е возията? През зимата имам намерение да се качвам по планините за ски, как се държи на заснежени участъци..?

      Благодаря предварително
      Ми аз като собственик на няколко боксера и като човек който работи в сервиз (отделно поддържам една 156-ца бензинова, 1.8 на баща ми) мога да ти дам следния неприятен за твоите уши съвет: Забрави за 4 цилиндров бензинов мотор в 156. Те са скъпи за поддръжка, но за сметка на това са капризни и много чупливи. Ако искаш да имаш разумна кола, то 156 не е най-добрия вариант като цяло, защото спрямо 145/5 е доста по-кекава ходовата част, а и много скъпа. Но поне като те влече кам този модел, гледай да е или дизел (доста здрав мотор, особено 1.9) или бензин със 6 цилиндъра.

      Естествено сега ще ме нападнат всички собственици на 156, още повече тези със ТС, но както знаеш, всеки си хвали своето. Това, което съм написал по-нагоре, го пиша от опит, а не от пристрасност.

      Отделно, че просто трябва да забравиш за евтината поддръжка на 145 боксер, 156 няма допирна точка, нито като издръжливост, нито като цени на обслужване. Просто се приготви да даваш пари.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #4
        Отделно, че просто трябва да забравиш за евтината поддръжка на 145 боксер, 156 няма допирна точка, нито като издръжливост, нито като цени на обслужване. Просто се приготви да даваш пари.[/QUOTE]
        Много точно казано!
        Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
        Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

        Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
        Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

        Comment


        • #5
          Хммм, доста пъти съм чувал тези твърдения, но не мислех че ще се потвърдят и тук във форума.....Мерси за полезните съвети,явно ще се преориентирам в избора си, а за 145цата наистина не мога да повярвам колко надежден и практичен автомобил излезе.
          alfa romeo 145, 1.6 boxer , 1996

          Comment


          • #6
            Истината е в Шестака колега , нее претенциозен никак,но пък в 156-ците който е е доста лакум кум гориво иначе си е кеффф
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #7
              Добро утро.Имам и 156.1.8 144к.с,за 5 години само масла и консумативи съм сменял,не ми е правила никакви ядове до момента,доста добър абтомобил от висок клас,малко са колите на тези цени в този клас евтини които пълнят километража до край.За подръжката да скъпо е но страста е голяма все пак е 144 к.сДизелака е добър,но испуши ли му турбината сори.
              Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!

              Comment


              • #8
                няма какво да се лъжем, алфа 156 спортвагон е можеби най-красивото комби правено някога. спор няма.
                ако искаш да си купиш алфа 156 комби, което да не ти създава проблеми с окачването и двигателя и да има нормална поддръжка, трябва да си вземеш ланча капа
                а ако искаш да си вземеш здрава алфа която да е с нормална поддръжка и която да можеш да ползваш зимата през преспите или в калта, трябва да си вземеш субаро,форд или нещо такова

                ПП
                много ще те е яд ако замениш боксера с тс.
                точка

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от etrovskii Покажи съобщение
                  Добро утро.Имам и 156.1.8 144к.с,за 5 години само масла и консумативи съм сменял,не ми е правила никакви ядове до момента,доста добър абтомобил от висок клас,малко са колите на тези цени в този клас евтини които пълнят километража до край.За подръжката да скъпо е но страста е голяма все пак е 144 к.сДизелака е добър,но испуши ли му турбината сори.
                  Кое по-точно е високия клас на 156???
                  Къде са тези 144 к.с. ако гледаш каталог да ама иначе я попитай някои с дино колко кончета е.
                  Ти знаеш ли колко струва една турбина нова/втора ръка че пишеш такива глупости?
                  Ти знаеш ли колко струва ремонта на дизел и този на скрапа?
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • #10
                    Ако ще е ТС да е двойка. До колкото реалните коньове, на 2.0 съм чел, че са около 136@6500rpm.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                      Кое по-точно е високия клас на 156???
                      Къде са тези 144 к.с. ако гледаш каталог да ама иначе я попитай някои с дино колко кончета е.
                      Ти знаеш ли колко струва една турбина нова/втора ръка че пишеш такива глупости?
                      Ти знаеш ли колко струва ремонта на дизел и този на скрапа?
                      Ми висок е нее ли?Горе решетката е виждаш на 147 дизелак нали?Апък подписа е 156,144к.с,щом си рекъл че няма 144 коня ще съдим алфа дето ни лъже с конете и държавата дето ни гърби с данъка.Апък дано за 147 да не се налага да сменям турбина или да ме остави на пътя,направо и драскам клечката на място.И не виждам никъде да съм писал глупости,май много майстори станахте тука,човек едно мнение не може да изкаже ,немога ви разбере човек,уж е форум на алфа и карате алфа ужас
                      Last edited by etrovskii; d.m.y г., 08:32.
                      Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от etrovskii Покажи съобщение
                        уж е форум на алфа и карате алфа ужас
                        подкрепям те напълно. Не знам в Италия толкова ли са прости, че още ги произвеждат, че и ги дават за служебни на полицията защото не вървят и много се чупят....

                        простата истина е че някой случил на "дарак" прави заключение от частното към общото и после всички говорят глупости. Аз карам 156SW (четвърта поред като модел алфа) и мога да кажа че е също толкова надеждна както друите които съм имал. Сега ще си купувам ГТ (пета поред алфа) защото са кофти и те.

                        всеки има глава на раменете да си взима решение какво да кара , но дори и най-здравата кола като се кара "на уволнение" ще има лоша оценка от следващия който я вземе.
                        Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                        Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                        Lancia Ypsilon '02

                        Comment


                        • #13
                          Кои те излъга че е висок клас?С модела Алфа приключва с 164.Като пораснете малко и се ошлайфате,може и да разберете какво съм написъл.До тогава безаварийно ви пожелавам.Че скрап влезне ли за гумички почваш да търсиш донор за двигател.Това пък за талянците с полицията.....водите им сервизна история или по имейла ви снасят инфо за ремонтите им?
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #14
                            Епааа леко бре хора.... откъде почнахме а къде отиде темата.
                            И аз като купих моята ми казаха "ти луд ли се Уееее" ама същите тея хора смениха по 2-3 коли а аз още си карам алфата и си свиркам.

                            Иначе по темата: Определено е по-капризен ТС от боксера,ся кой квото иска да каже ама си е така. Ако на колегата му е мерак толкова да си купи едни ТС и да кара,но според Мен не си струва толкова.
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #15
                              Темата пак се омаза от лека нотка на отрицателно настроени дизелджий/свинспаркове,скрап и т.н./.Аз мога да кажа,че каквото си купиш това караш,а и зависи как караш/все пак това са серийни коли,не са пригодени за рaли шампионат от WRC,а доста колеги третират колите си като такива/.За туинспарка давам само лично мнение базирано от близо 5 годишно впечатление от моята кола.С мотор,кутия,съединители т.н. проблеми нямам.Правил съм окачването и то частично,но с тези лунни пейзажи в БГ е нормално.Сега веднага разбирачите ще се изкажат,че тепърва ще почна да имам ядове,но и като я купих тая алфа ми говореха,че ще ми побелее главата от ремонти,а си карам близо 60000 км. и съм си доволен от колицата,вози си ме без ядове,а около мен рзбиращите наляха един вагон пари в уж евтините за поддръжка марки.
                              И сега малко по темата,колега купувай си като ти е мерак,все пак един живот живеем и трябва да си угаждаме на мераците.Всяко нещо си има цена и мерак с пари се гаси.
                              sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                              Comment

                              Working...
                              X