Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 155 Q4 и Alfa 155 GTA

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 155 Q4 и Alfa 155 GTA

    каква е разликата аджеба между тия два модела като изключим тази в конските сили естествено...и двете са 4x4 и двете са турбо по 1995cc, едната е сериино производство, а другата доколкото знам не е, а е модел само за състезания и по-точно печелила е титлата Italiano Superturismo през 1992г., разлика в главите има ли, няма ли, я спецовете да споделят за тия два легендарни модела
    ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
    ALFA ROMEO 33 1.5 TI

  • #2


    Това, което съм чел за GTA-то - 1100кг, 400к.с. при 6000 оборота, 6 скорости.
    Alfa Romeo 155 1.8TS
    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

    Comment


    • #3
      бате нямат нищо общо гта-то е правено за дтм сериите и е В6 2л с гарнитура незнам дали и шасито не е друго а Ку4 е с мотор и задвижване от ланча делта интеграле иначе фасона е същия
      '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
      '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от alf
        бате нямат нищо общо гта-то е правено за дтм сериите и е В6 2л с гарнитура незнам дали и шасито не е друго а Ку4 е с мотор и задвижване от ланча делта интеграле иначе фасона е същия
        GTA-то въобще не е V6 още по-малко пък 2литра и още повече пък да е правено за DTM сериите
        155 GTA-то поне по това което, чета в нета си е чиста ку4ка само дето е 213 коня по-мощна и с междинно охлаждане като за целта се впръсква вода под формата на мъгла, но само това ли , а иначе V6 мотора дето ти замесваш е движеща сила в друга легенда 155 TI, като същия е участник в споменатите от теб DTM серии , а между другото къде се изгуби ти бре младеж, покри се и никъв те нема

        п.с. а и май май тая тема не я пуснах дето трябва, та за това спокойно някой модератор може да я премести в раздел 155
        ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
        ALFA ROMEO 33 1.5 TI

        Comment


        • #5

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от zlia
            Това с междинното охлаждане(интеркулер),го има във всички Q4,но виж водната дюза за допълнителното охлаждане на кулера няма във всички Q4.В първата серия,каквато е и моята има вградена такава системата,включваща голям мех в багажника,две помпи,дюзата с/у кулера,датчик който при налягане над 0.6 бара включва помпите и това е. В Интегралето(EVО) ми също я имаше тази система.
            а дали тази огромна ралика в мощността е само от системата за допълнително охлаждане на кулера нещо друго няма ли
            ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
            ALFA ROMEO 33 1.5 TI

            Comment


            • #7

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от zlia
                Това с водния инжектор е най-малкото нещо,което би оказало влияние за цитираните разлики в мощностите. Виж турбина,валове,електроника,генерации и други такива по-същественни елементи за двигателя със сигурност са различни от тези на стандартния модел.
                именно за това питам, защото е повече от ясно, че тая разлика не се постига само с впръскване на вода под формата на мъгла, но за съжаление подробни данни за по-горе изброените от теб неща никъде не намерих в нета
                ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Kostadin
                  Първоначално публикувано от zlia
                  Това с водния инжектор е най-малкото нещо,което би оказало влияние за цитираните разлики в мощностите. Виж турбина,валове,електроника,генерации и други такива по-същественни елементи за двигателя със сигурност са различни от тези на стандартния модел.
                  именно за това питам, защото е повече от ясно, че тая разлика не се постига само с впръскване на вода под формата на мъгла, но за съжаление подробни данни за по-горе изброените от теб неща никъде не намерих в нета
                  Мисля, че бъркаш двете системи. С впръскване на вода директно в всумактелния тракт може да се кара безопасно на доста по-голям надув, с по-агресивен аванс или и двете. За съжаление q4 няма такава система, а и не знам някоя стандартна кола да има.

                  Системата на q4 е просто пръскане на вода върху интеркулера, с което се повишава с една идея ефикасността му, но разлики от 10 и нагоре коне само от това са просто невъзможни.
                  Крайслер Неон Q2 ... много бърз
                  Алфа Ромео 155 Q4, много счупена

                  Comment


                  • #10
                    GTA-то
                    е и с MacPherson окачване отзад
                    Last edited by голямата риба; d.m.y г., 09:01.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                      GTA-то
                      е и с макферсон окачване отзад
                      отзад няма Макферсън окачване, нарича се Чапмън Стрът

                      p.s. задното окачване на ГТА е взаимствано от 164-ката
                      Last edited by ne0; d.m.y г., 02:29.

                      http://www.facebook.com/VenturaGarage
                      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                      Comment


                      • #12
                        Просто вместо да пуснат Делта Ево по пистовите шампионати,
                        са вкарали вътрешностите на Делта Ево във ФИАТ Типо
                        и това чудо е кръстено 155 ГТА.

                        Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                        p.s. задното окачване на ГТА е взаимствано от 164-ката
                        Може би наистина малка част от задното окачване е на Алфа,
                        но като се замисля окачването на 164-ката поразително прилича
                        на окачването на Делта 1.3 от 1979 година

                        164


                        Delta '79
                        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                        и делта

                        Comment


                        • #13
                          Еееех Ненко

                          Това че Колин Чапман е използвал MacPherson окачване в Лотус Елис, не променя факта, че задното окачване на Делта I е тип MacPherson.

                          П.П. MacPherson е окачване което използва горната точка на закрепване на телескопичен амортесьор за точка на въртене.
                          Дори не е задължително пружината да е около амортесьора.
                          Last edited by голямата риба; d.m.y г., 09:01.

                          Comment


                          • #14
                            Чичка, теб не бих те поправил ако не съм сигурен в това което пиша. Тия ми ти неща не съм си ги измислил, ако искаш ще ти цитирам изданието и автора.... с прости думи е обяснено, че са ползвали окачването на 164 и "НЕ ТРЯБВА ДА СЕ БЪРКА ЗА МАКФЕРСОН, КАКТО ЧЕСТО СЕ СЛУЧВА" и го споменават дори в "официални" издания. ЗАДНИТЕ КОЛЕЛА НЕ ЗАВИВАТ!!! Идеята ми е да не викаме на ябълката круша.

                            от време на време кажи па мерси за инфото.... иначе полза няма, хубо че отговаря до някъде на Макферсона, ама си е ЧАПМЪН чиче и го е измислил Сър Чапмън, и патента е негов

                            п.с. и не е позвано в Лотус Елизе първо


                            прост линк към най-простия източник на инфо, даже и там го пише

                            http://en.wikipedia.org/wiki/Chapman_strut
                            Last edited by ne0; d.m.y г., 14:57.

                            http://www.facebook.com/VenturaGarage
                            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                            Comment


                            • #15
                              щом уикипедия ще ни е източник
                              http://en.wikipedia.org/wiki/MacPherson_strut
                              ctrl+f chapman

                              иначе да сбъркал съм в Лотус Елит
                              Last edited by голямата риба; d.m.y г., 17:42.

                              Comment

                              Working...
                              X