Известие

Collapse
No announcement yet.

ЕГР клапан - някой елиминирал ли го е?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
    Ма в крайна сметка ква ни е далаверата като го изолираме? Питам конкретно за JTD.
    Е вместо масло и сажди във всмукателния колектор ще има само масло.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
      Хубаво де, ай съгласи ма..............
      При старите няма проблем.
      При по-новите, имало пинизи /явно не е за всеки/
      Ма в крайна сметка ква ни е далаверата като го изолираме? Питам конкретно за JTD.
      повече коне )
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #63
        Верно ли ? Аз се чудя , защо ми се напълни обора напоследък Найстина , кажете какъв е ефекта от ЕГР-то
        145 1.6 ТС '97 ех.
        145 1.9 JTD '00
        307 CC 2.0 '04

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
          Хубаво де, ай съгласи ма..............
          При старите няма проблем.
          При по-новите, имало пинизи /явно не е за всеки/
          Ма в крайна сметка ква ни е далаверата като го изолираме? Питам конкретно за JTD.
          Ще ти онагледя две бързи причини за които се сещам аз:



          Сещаш се тия неща какви са и от де идва хубавата чернилка ... да не кажа, че MAP-a си е направо във входящия колектор.

          На M15 115 JTD мотора може да се махне целия EGR, тръби всичко без грижи и да свети каквото и да било по таблото. Аз карам така, имам само байпас на подгрева от термостата.

          WhitePower също е прав, а махането на throttle body-то отваря още мегдан, защото се пада най-рестриктивната част в целия кръг.
          Last edited by radoslavp; d.m.y г., 19:12.
          2016 BMW 320D F30 LCI M Package
          ex. 08 Alfa Romeo 147 Q2 1.9 16V M-JET Garrett GTB2060VKLR Powered
          ex. 02 Modified FIAT Stilo 1.9 8V JTD Garrett GT2256V Powered

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
            Верно ли ? Аз се чудя , защо ми се напълни обора напоследък Найстина , кажете какъв е ефекта от ЕГР-то
            ефекта на ЕГР-а е да вкара изгорели газове във смукателя със което да свали температурата на горене със което да намали вредните емисиии но със извесна загуба на коне , и не се чуди после що обора ти е празен заради евро 1,2,3,4,5,6,7,7,8,8,89 9999

            ако искаш пак ще го повторя по бавно
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #66
              Или запазване на мощността с леко повишение в разхода
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #67
                Брей и таз тема станал бензин/дизел

                Въпросната тема беше разисквана за мотроник 2.10.3
                който е ЕГР клапан.

                Орлине, във заблуда си.
                ЕГР клапана се управлява от ЕКУ-то през соленоид, соленоида вече пропуска вакума към самият клапан

                Comment


                • #68
                  от днес съм без егр.изчезна замислянето при2800=3000 об.имах и леко придърпване на 2-и то изчезна.заради това придърпване свалих чипа.помислих че е тръгнал маховика.колата е с cf3 мотор 115к.

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от andon.maslev@abv.bg Покажи съобщение
                    от днес съм без егр.изчезна замислянето при2800=3000 об.имах и леко придърпване на 2-и то изчезна.заради това придърпване свалих чипа.помислих че е тръгнал маховика.колата е с cf3 мотор 115к.
                    Проблема ти е бил може би в електрическия клапан.
                    Когато загасиш колата вдигаш капака и го удряш с ръка, ако започне да бучи значи нещо заяжда.
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #70
                      просто нагар. соленоида е в форма. няма сажди.проблема идва от качесваната нафта.клапана не може да затвори в даден момент и от там се чудиш какво става с таз кола.

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                        Брей и таз тема станал бензин/дизел

                        Въпросната тема беше разисквана за мотроник 2.10.3
                        който е ЕГР клапан.

                        Орлине, във заблуда си.
                        ЕГР клапана се управлява от ЕКУ-то през соленоид, соленоида вече пропуска вакума към самият клапан
                        що да съм във заблуда
                        вакумно се управлява , никой не хи кара да откачат електриката само махат вакума
                        ) или го изрязват механично

                        другия вариант е металната тръба тръгваща от 4 цилиндър да се среже и завари така че и двата края да са запушени
                        Volvo S80 2.0 T5 180hp
                        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                        Comment


                        • #72
                          Още един, ама много мръсен ЕГР и дросел!

                          Днес, неделя, слънчев ден - та реших и аз да го видя в какво състояние е това животно - ЕГР-а на Алфичката от подписа, разбира се, след като старателно изчетох тази и други подобни теми.
                          Автомобилчето е 2001г., внос от Италия, и най-вероятно тва чудо никога не е отваряно, а и здравата боя по болтовете на дросела го показваше.
                          И Ооооо - ужас, потвърдиха се най-черните ми прогнози в буквалния смисъл на думата /виж снимките/.

                          Последва почистване чрез изстъргване, разкисване с бензин, забърсване и т.н., докато по-голямата част от чернилката се озова навън - по-точно върху мен . Лошото е, че смукателният колектор /алуминиевата кутия/ си остана доста мръсен, въпреки че бърках вътре бая надълбоко с пръчки и парцали.
                          Като ми писна да търкам, реших да сглобявам. След дълбокомислено двоумение, две цигари и бая чернилка и по главата /мисленето е тежък процес, придружен с почесване точно там/, реших да го запуша. Повторих процеса с мисленето, тоя път - по кой от изброените във форума методи да бъде! Мъдро заключих, че в моя случай е извънредно подходящ най-мързеливият, и набързо с ламаринка затапих стоманеното гофре на входа на дросела.

                          Не съм сигурен дали правилно постъпих, все пак до интервенцията количката си дърпаше доволно, леко пропушване, среден разход предимно градско - 6.6. Врътнах я след това, на пръв поглед - пак същото. Друг е въпросът, че тоя дросел хич не ми е ясно как работи - на ПХ си стои отворен, а май се управлява с вакуум отнейде!

                          Междувременно огледах и обилното омасляване от маркуча на капака на разпр. вал - явно и той дава своя принос за тая гняс. Капакът е пластмасов, сигурно има сепаратор, който вече е задръстен и не си върши работата. Приемам съвети, може и на ЛС, как се сваля и чисти, ако ли не, и него ще го пусна на воля - в ущърб на екологията .
                          Attached Files
                          Last edited by Zarini; d.m.y г., 01:39.
                          Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                          Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                          Comment


                          • #73
                            Оооооо, ми то кат ти гледам снимките, тя направо си е била нов внос.............
                            Скоро чистихме на един колега от форума и на входа на смукателния колектор отвора беше станал Ф15
                            Иначе ми се струва, че е по-добре да се сложи пластината преди клапана........ Така поне няма да се цапа излишно............
                            За пробвах да запуша моя, но сложих алуминиева пластина която се оказа малко тънка и за една седмица ми прегоря.........
                            Надявам се че си сложил здрава пластина, иначе ако прегори директно ще отиде в смукателя и може да стане беля.............
                            А през ЕГР-а няма как да мине..........
                            Иначе моята кола със запушен ЕГР, върви една идея по-слабо.....
                            Така че сега си работи........
                            sigpic
                            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                            147 JTDm 140-Малката манекенка
                            GT- JTDm 150

                            Comment


                            • #74
                              Да, прав си, колега Haljscho, колата все още се води нов внос, макар че я взехме за сина още януари, просто още я обслужваме, потягаме по малко и т.н.

                              Мерси за съветите - ламаринката я изрязах от кутия "Selenia 20К", не е алуминка - дано държи. А за вървежа синът се изказа /той си я юрка и я познава по-добре/, че я усеща леееко спъната, подобно на твоята. Така че и ние може бързо-бързо да го отпушим тоя ЕГР. А и днес почистихме и издухахме масления сепаратор и мръсотията в дросела логично трябва значително да намалее. Ще я наблюдаваме и ще експериментираме, а и ще пиша пак, имам ли нещо за споделяне /предстои почистване и на самия клапан/.
                              Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                              Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщение
                                Да, прав си, колега Haljscho, колата все още се води нов внос, макар че я взехме за сина още януари, просто още я обслужваме, потягаме по малко и т.н.

                                Мерси за съветите - ламаринката я изрязах от кутия "Selenia 20К", не е алуминка - дано държи. А за вървежа синът се изказа /той си я юрка и я познава по-добре/, че я усеща леееко спъната, подобно на твоята. Така че и ние може бързо-бързо да го отпушим тоя ЕГР. А и днес почистихме и издухахме масления сепаратор и мръсотията в дросела логично трябва значително да намалее. Ще я наблюдаваме и ще експериментираме, а и ще пиша пак, имам ли нещо за споделяне /предстои почистване и на самия клапан/.
                                Има ли някакви особености на сепаратора на jtd-to? Слагахте ли нова гарнитура на капака на клапаните или със силиконче? Че и моя изглежда да е гадост. На ТС съм свалял и чистил, но...
                                FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                                LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                                LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                                LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                                ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                                LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                                Comment

                                Working...
                                X