If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Хубаво де, ай съгласи ма..............
При старите няма проблем.
При по-новите, имало пинизи /явно не е за всеки/
Ма в крайна сметка ква ни е далаверата като го изолираме? Питам конкретно за JTD.
повече коне )
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Хубаво де, ай съгласи ма..............
При старите няма проблем.
При по-новите, имало пинизи /явно не е за всеки/
Ма в крайна сметка ква ни е далаверата като го изолираме? Питам конкретно за JTD.
Ще ти онагледя две бързи причини за които се сещам аз:
Сещаш се тия неща какви са и от де идва хубавата чернилка ... да не кажа, че MAP-a си е направо във входящия колектор.
На M15 115 JTD мотора може да се махне целия EGR, тръби всичко без грижи и да свети каквото и да било по таблото. Аз карам така, имам само байпас на подгрева от термостата.
WhitePower също е прав, а махането на throttle body-то отваря още мегдан, защото се пада най-рестриктивната част в целия кръг.
Верно ли ? Аз се чудя , защо ми се напълни обора напоследък Найстина , кажете какъв е ефекта от ЕГР-то
ефекта на ЕГР-а е да вкара изгорели газове във смукателя със което да свали температурата на горене със което да намали вредните емисиии но със извесна загуба на коне , и не се чуди после що обора ти е празен заради евро 1,2,3,4,5,6,7,7,8,8,89 9999
ако искаш пак ще го повторя по бавно
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
от днес съм без егр.изчезна замислянето при2800=3000 об.имах и леко придърпване на 2-и то изчезна.заради това придърпване свалих чипа.помислих че е тръгнал маховика.колата е с cf3 мотор 115к.
от днес съм без егр.изчезна замислянето при2800=3000 об.имах и леко придърпване на 2-и то изчезна.заради това придърпване свалих чипа.помислих че е тръгнал маховика.колата е с cf3 мотор 115к.
Проблема ти е бил може би в електрическия клапан.
Когато загасиш колата вдигаш капака и го удряш с ръка, ако започне да бучи значи нещо заяжда.
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
просто нагар. соленоида е в форма. няма сажди.проблема идва от качесваната нафта.клапана не може да затвори в даден момент и от там се чудиш какво става с таз кола.
Днес, неделя, слънчев ден - та реших и аз да го видя в какво състояние е това животно - ЕГР-а на Алфичката от подписа, разбира се, след като старателно изчетох тази и други подобни теми.
Автомобилчето е 2001г., внос от Италия, и най-вероятно тва чудо никога не е отваряно, а и здравата боя по болтовете на дросела го показваше.
И Ооооо - ужас, потвърдиха се най-черните ми прогнози в буквалния смисъл на думата /виж снимките/.
Последва почистване чрез изстъргване, разкисване с бензин, забърсване и т.н., докато по-голямата част от чернилката се озова навън - по-точно върху мен . Лошото е, че смукателният колектор /алуминиевата кутия/ си остана доста мръсен, въпреки че бърках вътре бая надълбоко с пръчки и парцали.
Като ми писна да търкам, реших да сглобявам. След дълбокомислено двоумение, две цигари и бая чернилка и по главата /мисленето е тежък процес, придружен с почесване точно там/, реших да го запуша. Повторих процеса с мисленето, тоя път - по кой от изброените във форума методи да бъде! Мъдро заключих, че в моя случай е извънредно подходящ най-мързеливият, и набързо с ламаринка затапих стоманеното гофре на входа на дросела.
Не съм сигурен дали правилно постъпих, все пак до интервенцията количката си дърпаше доволно, леко пропушване, среден разход предимно градско - 6.6. Врътнах я след това, на пръв поглед - пак същото. Друг е въпросът, че тоя дросел хич не ми е ясно как работи - на ПХ си стои отворен, а май се управлява с вакуум отнейде!
Междувременно огледах и обилното омасляване от маркуча на капака на разпр. вал - явно и той дава своя принос за тая гняс. Капакът е пластмасов, сигурно има сепаратор, който вече е задръстен и не си върши работата. Приемам съвети, може и на ЛС, как се сваля и чисти, ако ли не, и него ще го пусна на воля - в ущърб на екологията .
Оооооо, ми то кат ти гледам снимките, тя направо си е била нов внос.............
Скоро чистихме на един колега от форума и на входа на смукателния колектор отвора беше станал Ф15
Иначе ми се струва, че е по-добре да се сложи пластината преди клапана........ Така поне няма да се цапа излишно............
За пробвах да запуша моя, но сложих алуминиева пластина която се оказа малко тънка и за една седмица ми прегоря.........
Надявам се че си сложил здрава пластина, иначе ако прегори директно ще отиде в смукателя и може да стане беля.............
А през ЕГР-а няма как да мине..........
Иначе моята кола със запушен ЕГР, върви една идея по-слабо.....
Така че сега си работи........
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Да, прав си, колега Haljscho, колата все още се води нов внос, макар че я взехме за сина още януари, просто още я обслужваме, потягаме по малко и т.н.
Мерси за съветите - ламаринката я изрязах от кутия "Selenia 20К", не е алуминка - дано държи. А за вървежа синът се изказа /той си я юрка и я познава по-добре/, че я усеща леееко спъната, подобно на твоята. Така че и ние може бързо-бързо да го отпушим тоя ЕГР. А и днес почистихме и издухахме масления сепаратор и мръсотията в дросела логично трябва значително да намалее. Ще я наблюдаваме и ще експериментираме, а и ще пиша пак, имам ли нещо за споделяне /предстои почистване и на самия клапан/.
Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp
Да, прав си, колега Haljscho, колата все още се води нов внос, макар че я взехме за сина още януари, просто още я обслужваме, потягаме по малко и т.н.
Мерси за съветите - ламаринката я изрязах от кутия "Selenia 20К", не е алуминка - дано държи. А за вървежа синът се изказа /той си я юрка и я познава по-добре/, че я усеща леееко спъната, подобно на твоята. Така че и ние може бързо-бързо да го отпушим тоя ЕГР. А и днес почистихме и издухахме масления сепаратор и мръсотията в дросела логично трябва значително да намалее. Ще я наблюдаваме и ще експериментираме, а и ще пиша пак, имам ли нещо за споделяне /предстои почистване и на самия клапан/.
Има ли някакви особености на сепаратора на jtd-to? Слагахте ли нова гарнитура на капака на клапаните или със силиконче? Че и моя изглежда да е гадост. На ТС съм свалял и чистил, но...
Comment