Известие

Collapse
No announcement yet.

ЕГР клапан - някой елиминирал ли го е?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Аз доколкото съм чувал от стари хора, поне за дизел EGR не може да се изключи напълно чрез софтуера. Може да се 'намали' работата му.

    И има едни стари бензинови мотори с напълно механично управлявани EGR-и. Виждал съм на Опелчета такива неща. Там едва ли електрониката ще 'усети' изолирането на системата.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      Аз доколкото съм чувал от стари хора, поне за дизел EGR не може да се изключи напълно чрез софтуера. Може да се 'намали' работата му.

      И има едни стари бензинови мотори с напълно механично управлявани EGR-и. Виждал съм на Опелчета такива неща. Там едва ли електрониката ще 'усети' изолирането на системата.
      Ама то има сякви системи дайте да говорим за конкретна кола за да напишем нещо смислено !
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #48
        Добре , конкретно сега . На 145 ЖТД не записа грешки , и колата си върви доволно . Изолиран е с метални пластини
        145 1.6 ТС '97 ех.
        145 1.9 JTD '00
        307 CC 2.0 '04

        Comment


        • #49
          Мен ме интересува конкретно за JTD 1.9 115 коня. Щото коментирахме с колегата, че на разни Рена тази част се изолира успешно, но за моя двигател нямаме данни. То беше и по повод, че за смяна на един прост термостат се разглобяват доста неща, едното от които беше и EGR-а, който мислихме да не го слагаме след това. Ама не беше сигурно.
          EDIT: Е, това горното е вече нещо конкретно.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Panchev Покажи съобщение
            Мен ме интересува конкретно за JTD 1.9 115 коня. Щото коментирахме с колегата, че на разни Рена тази част се изолира успешно, но за моя двигател нямаме данни. То беше и по повод, че за смяна на един прост термостат се разглобяват доста неща, едното от които беше и EGR-а, който мислихме да не го слагаме след това. Ама не беше сигурно.
            EDIT: Е, това горното е вече нещо конкретно.
            Изолира се без проблем
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
              Дава грешка и включва авариен режим.......
              Демек повече от 3000об. неможе да вдигне колата.
              Моита е със затапен от сума ти време и си дига над 3000об без никакви ядове за жтд 105 става дума!
              Fiat Punto 1.2 75 ELX
              EX-Alfa Romeo 146 1.9JTD Diesel surprise
              EX-Alfa Romeo 155 2.0 8V
              EX-Fiat Bravo 1.6 16V Sx

              Comment


              • #52
                За конкретни коли - 2.4 136 к.с. с вакуумчетата вероятно без проблем? Евентуално да записва грешка без да пали 'дюзата' на таблото. 2.4 140 к.с. с охладител на газовете и електрическо управление (стъпков мотор ли, що ли)? Там може ли да се затапи с ламаринки безпроблемно? Съвсем лаишки питам.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                  За конкретни коли - 2.4 136 к.с. с вакуумчетата вероятно без проблем? Евентуално да записва грешка без да пали 'дюзата' на таблото. 2.4 140 к.с. с охладител на газовете и електрическо управление (стъпков мотор ли, що ли)? Там може ли да се затапи с ламаринки безпроблемно? Съвсем лаишки питам.
                  За старите се затапва без проблем при по новите си има малко пиниз И то и там няма проблем просто има разни режими на мотора които правят леки фокуси, но обикновен потребител на 140-150кс. няма да усети нищо
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #54
                    Само последно да попитам - ще има ли индикации за проблем? Светеща 'дюза'?
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                      Само последно да попитам - ще има ли индикации за проблем? Светеща 'дюза'?
                      НЕ, може да светне дюзата само на коли с ЕДЦ16 инжекцион
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #56
                        .
                        Last edited by didod; d.m.y г., 22:47.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Глупости това е грешна информация!
                          Имам предвид електрическия клапан.
                          Там където запушват маркучетата с видийка.
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                            Имам предвид електрическия клапан.
                            Там където запушват маркучетата с видийка.
                            Електрическия клапан на 90% от старите жтд-та е изгорял и въпреки това не им светят дюзите
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              Електрическия клапан на 90% от старите жтд-та е изгорял и въпреки това не им светят дюзите
                              Хубаво де, ай съгласи ма..............
                              При старите няма проблем.
                              При по-новите, имало пинизи /явно не е за всеки/
                              Ма в крайна сметка ква ни е далаверата като го изолираме? Питам конкретно за JTD.
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                                Хубаво де, ай съгласи ма..............
                                При старите няма проблем.
                                При по-новите, имало пинизи /явно не е за всеки/
                                Ма в крайна сметка ква ни е далаверата като го изолираме? Питам конкретно за JTD.
                                Ако очакваш пари да ти даде мотора няма
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X