Известие

Collapse
No announcement yet.

смяна на ремъци и ролки - къде?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • смяна на ремъци и ролки - къде?

    Здравейте, имам подобен въпрос и в раздела за гтв, но исках да получа повече мнения, затова ще питам и тук...
    Къде да си сменя ремъците и ролките и откъде да ги купя....
    От запитванията по сервизите и от прочетените теми във форума до момента информацията ми е следната...Във Ванто и в Ауто Италия е доста скъпо, но надеждно, а в Александър Ауто е евтино, но с вероятност да не го направят както трябва....Другата опция е да си купя части от Александър, и да ги сменят във Ванто примерно, но доколкото разбирам от форума, дори частите в Александър може да се окажат калпави - въпреки че те твърдят че са оригинални....
    Чакам мненията ви...10х предварително...
    '99 Alfa 145 1.9 JTD

  • #2
    сашо ауто не могат накладки да сменят като хората ти ремъци ...
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      На мен ми смениха ангренажа с ролките и филтрите в Аутослик на околовръсното до Пушкин (близо е до Павлово) за 80 кинта и съм много доволен Момчетата си имат и фиксатор за валовете при смяна на ангренажа. Скоро ще ходя да си правя и ходовата част там....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от viliivanov
        На мен ми смениха ангренажа с ролките и филтрите в Аутослик на околовръсното до Пушкин (близо е до Павлово) за 80 кинта и съм много доволен Момчетата си имат и фиксатор за валовете при смяна на ангренажа. Скоро ще ходя да си правя и ходовата част там....
        А откъде си купи ремъците и ролките?


        Говорих с Румен от клубния сервиз - при него цената е 120 за труда и той твърди че всички, които са сменяли при него са си купували частите от ТиН, при все че там не са оригиналните за алфа, но досега никой не е имал проблеми....а в ТиН частите излизат най-евтино...за момента това ми изглежда добър вариант, някой ако има да каже нещо против, да говори сега или да замълчи завинаги
        '99 Alfa 145 1.9 JTD

        Comment


        • #5
          Това 120 лева за работа не е ли малко множко ???
          Alfa Romeo 146 ti

          Comment


          • #6
            Купувайте си боксери, като искате да е евтино.

            За 2.0 16В масло, ремъци, ролки и филтри към 600+ лв. във Вантотрейд.
            Пичовете са много коректни и не си заслужава риска при разни тнтм майстори.

            П.С. Вариатора е добре и той да се смени.

            После защо регистрираните и обслужените коли затова са над 5000 лв. защото след закупуването има едни 1000-1500 лв за всичките неща.
            "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
            Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
            Opel Astra J GTC

            Comment


            • #7
              moxie :...Къде да си сменя ремъците и ролките и откъде да ги купя....
              Аз ще правя същата процедура -частите от ТиН, работата в клубния.
              Там поне пичовете знаят какво е Алфа.
              Със сигурност може да намериш някъде и по евтино да ти вземат за труд, ама ще рискуваш ли за 40 лева. Аз не бих.
              ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
              ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
              ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
              ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от akula
                Това 120 лева за работа не е ли малко множко ???
                Ами има хора от форума (да си кажат) дето след ефтин труд са дали после по 1000 -1500 за ремонт на двигател заради неправилно зацепване , несменена ролка и такива дребни подробности
                Така че по добре в Клубния при Румен или във Ванто
                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от georgyg
                  За 2.0 16В масло, ремъци, ролки и филтри към 600+ лв. във Вантотрейд.
                  Пичовете са много коректни и не си заслужава риска при разни тнтм майстори.
                  Ми аз карах фиата едно време във Ванто и не бях особено впечатлен от обслужването, при условие че беше за обикновенна диагностика...за Итал сервиз не искам и да си спомням....., а разни тнтм майстори я оправяха доста по приемливо.....

                  За 120 лева питах просто, защото до сега не съм правил ремонти по Алфа и не разбирам от това, за фиата ми взеха по малко пари за смяна на ремък( за работа коментирам). А иначе и аз съм се насочил към клубния сервиз, защото чувам само добри отзиви за тях.
                  Alfa Romeo 146 ti

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от georgyg
                    Купувайте си боксери, като искате да е евтино.

                    За 2.0 16В масло, ремъци, ролки и филтри към 600+ лв. във Вантотрейд.
                    Пичовете са много коректни и не си заслужава риска при разни тнтм майстори.

                    П.С. Вариатора е добре и той да се смени.

                    После защо регистрираните и обслужените коли затова са над 5000 лв. защото след закупуването има едни 1000-1500 лв за всичките неща.
                    Ти защо си мислиш че като се сменя ангренажа на боксера е много лесно разглобява се доста повече отъколкото при Т.С.
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Mury
                      Първоначално публикувано от georgyg
                      Купувайте си боксери, като искате да е евтино.

                      За 2.0 16В масло, ремъци, ролки и филтри към 600+ лв. във Вантотрейд.
                      Пичовете са много коректни и не си заслужава риска при разни тнтм майстори.

                      П.С. Вариатора е добре и той да се смени.

                      После защо регистрираните и обслужените коли затова са над 5000 лв. защото след закупуването има едни 1000-1500 лв за всичките неща.
                      Ти защо си мислиш че като се сменя ангренажа на боксера е много лесно разглобява се доста повече отъколкото при Т.С.
                      Да ма не се махат капоаците на главите и си има белези боксьора
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Bobo
                        Първоначално публикувано от Mury
                        Първоначално публикувано от georgyg
                        Купувайте си боксери, като искате да е евтино.

                        За 2.0 16В масло, ремъци, ролки и филтри към 600+ лв. във Вантотрейд.
                        Пичовете са много коректни и не си заслужава риска при разни тнтм майстори.

                        П.С. Вариатора е добре и той да се смени.

                        После защо регистрираните и обслужените коли затова са над 5000 лв. защото след закупуването има едни 1000-1500 лв за всичките неща.
                        Ти защо си мислиш че като се сменя ангренажа на боксера е много лесно разглобява се доста повече отъколкото при Т.С.
                        Да ма не се махат капоаците на главите и си има белези боксьора
                        Е да верно ма се маха целата предница
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Mury
                          Първоначално публикувано от Bobo
                          Първоначално публикувано от Mury
                          Първоначално публикувано от georgyg
                          Купувайте си боксери, като искате да е евтино.

                          За 2.0 16В масло, ремъци, ролки и филтри към 600+ лв. във Вантотрейд.
                          Пичовете са много коректни и не си заслужава риска при разни тнтм майстори.

                          П.С. Вариатора е добре и той да се смени.

                          После защо регистрираните и обслужените коли затова са над 5000 лв. защото след закупуването има едни 1000-1500 лв за всичките неща.
                          Ти защо си мислиш че като се сменя ангренажа на боксера е много лесно разглобява се доста повече отъколкото при Т.С.
                          Да ма не се махат капоаците на главите и си има белези боксьора
                          Е да верно ма се маха целата предница
                          окачването остава недей лъжи
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #14
                            последните няколко поста нямат никво отношение по въпроса в темата....

                            купих си днес части от ТиН, утре съм при Румен....
                            темата е закрита....
                            '99 Alfa 145 1.9 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Mury
                              Първоначално публикувано от Bobo
                              Първоначално публикувано от Mury
                              Първоначално публикувано от georgyg
                              Купувайте си боксери, като искате да е евтино.

                              За 2.0 16В масло, ремъци, ролки и филтри към 600+ лв. във Вантотрейд.
                              Пичовете са много коректни и не си заслужава риска при разни тнтм майстори.

                              П.С. Вариатора е добре и той да се смени.

                              После защо регистрираните и обслужените коли затова са над 5000 лв. защото след закупуването има едни 1000-1500 лв за всичките неща.
                              Ти защо си мислиш че като се сменя ангренажа на боксера е много лесно разглобява се доста повече отъколкото при Т.С.
                              Да ма не се махат капоаците на главите и си има белези боксьора
                              Е да верно ма се маха целата предница
                              Братчед,и ремъците,и антифриза се сменят на 60000км,така,че не вервам да е голем проблем да се свали водния радиатор Какво да речем за тия с контраваловете
                              Аlfa 164 Super 2.5TD

                              Comment

                              Working...
                              X