Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с алтернатор - 166 3.2

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
    Голям си симпатяга обаче
    Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщение
    Ми той освен 33 друго неще и да си помисли че има.
    Почвате да отговаряте точно като в ония-аграрния форум.
    Говоря за "Офроуд"-а!
    Според тях само те са виждали джипове, а останалите са баш селяни!
    Като казвам хлабав ремък, това означава всички , което е по линията на вала на ротора. може да приплъзва. Включително и четките!
    Ама требе да се мисли
    Аз лично бих го разглобил и почистил добре. особено там, където контактуват статора с двата капака.
    Лека нощ!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
      Почвате да отговаряте точно като в ония-аграрния форум.
      Говоря за "Офроуд"-а!
      Според тях само те са виждали джипове, а останалите са баш селяни!
      Като казвам хлабав ремък, това означава всички , което е по линията на вала на ротора. може да приплъзва. Включително и четките!
      Ама требе да се мисли
      Аз лично бих го разглобил и почистил добре. особено там, където контактуват статора с двата капака.
      Лека нощ!
      А аз бих си сменил диодния блок и то навреме, докато не е изпаткал някой компютър по колата че тогава ще излезе златно това динамо!
      sigpic
      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
        Дали не е по-добре тогава временно да разкача кабела, който идва към алтернатора и да карам само на акумулатор докато я оправят? Защото видях една кутийка (в коша към волана) с два дебели кабела и предполагам че единият отива към акумулатора, другият към алтернатора, а плочката към останалата електроника? Така ли е?

        Лошото е, че е на другия край на БГ. Чак лятото ще имам път натам.
        Не искам да се сърдиш или да се обидиш но имам чувството че не искаш да си оправиш колата.Със гадаене и хвърляне на боб тука няма да стане.
        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
          Не искам да се сърдиш или да се обидиш но имам чувството че не искаш да си оправиш колата.Със гадаене и хвърляне на боб тука няма да стане.
          Да ама гледай с адаша каква дискусия завързахме
          Аз му викам наздраве, а той- ама ти пиеш ли?
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Да ама гледай с адаша каква дискусия завързахме
            Аз му викам наздраве, а той- ама ти пиеш ли?
            Наздраве? В смисъл?



            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Колата е готова. Сменени диоден блок (за всеки случай) и реле-регулатор. Последният не е бил затегнат добре, давал лош контакт и заради това е изпушил. Поне така твърдят майсторите сега, дано да са прави...
              '05 166 V6
              '98 156 2.0 TS ex ...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
                Колата е готова. Сменени диоден блок (за всеки случай) и реле-регулатор. Последният не е бил затегнат добре, давал лош контакт и заради това е изпушил. Поне така твърдят майсторите сега, дано да са прави...
                Като нищо са прави!
                Дано да няма други проблеми, че аз на такъв мотор не съм свалял динамо, но патили твърдят, че е много екзистенциално преживяване!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #23
                  В интерес на истината е сравнително лесно.(присъствах, докато майстора сваля алтернатора на колегата) Може би тегавото е да се свали стартера на арезето...
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    В интерес на истината е сравнително лесно.(присъствах, докато майстора сваля алтернатора на колегата) Може би тегавото е да се свали стартера на арезето...
                    Най-труден за сваляне е стартера на V6 Тurbo. А Алтернатора е почти лесен в сравнение сас стартера. Поне на 166. Пре 156 е по-кофти, предния кош е много по "пречещ" за всякакъв ремонт.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment

                    Working...
                    X