Известие

Collapse
No announcement yet.

Selenia Turbo diesel 10W40 vs Selenia WR 5W40

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    бе пробвай наистина да покараш с 150 на магистрала Тракия с пуснат климатик(въздуха към водният радиатор отива допълнително стоплен от радиатора на климатика ) , лятото към 2-3 след обед като е 35 градуса на сянка да видиш дали не може да дигне температура кошницата ... може

    Comment


    • #17
      па карал съм и с 200 ма с предната кочина ...
      че тая ще дигне 200 само при свободно падане.

      и няма проблеми с греенето напротив - чувстваше се перфе.
      все пак насрещен 35 градусов вятър с 150 км/ч е по-добре от липсата на такъв ... поне на бившата така се отразяваше - личен опит.
      Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
      Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от vladu
        па карал съм и с 200 ма с предната кочина ...
        че тая ще дигне 200 само при свободно падане.

        и няма проблеми с греенето напротив - чувстваше се перфе.
        все пак насрещен 35 градусов вятър с 150 км/ч е по-добре от липсата на такъв ... поне на бившата така се отразяваше - личен опит.
        абе не сички коли дето съм карал с работеща охладителна система ефектът е винаги такъв
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от virusalfa
          че триенето в бутало-цилиндровата група чувствително намалява

          Е тва па как го измисли?
          Трябва да защитиш докторат на тема "Самовнушението като метод на лечение"
          Еййй, човек да не посмее да пита нещо

          Първоначално публикувано от търтей
          Първоначално публикувано от vladu
          Първоначално публикувано от virusalfa
          ...
          "Самовнушението като метод на лечение или как да убедим ЖТД, че не му е жега"
          ма тва е шото карате малолитражки
          мойта си седи на 70 и не смее да мръдне нагоре
          Бе ние, ча караме малолитражки - караме, ама това, дето ти държи 70 градуса не е за хвалене...или караш по 5 км и спираш да пичиваш докато изстине ДВГ-то, или просто трябва да смениш тоя заседнал термостат
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от trustworthy

            Бе ние, ча караме малолитражки - караме, ама това, дето ти държи 70 градуса не е за хвалене...или караш по 5 км и спираш да пичиваш докато изстине ДВГ-то, или просто трябва да смениш тоя заседнал термостат
            ем квото прочетох това е нормалната температура на 5 цилиндровия
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от търтей
              ...ем квото прочетох това е нормалната температура на 5 цилиндровия
              Не знаех
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #22
                така е то с големолитражките ...
                4 цилиндъра по 70 градуса и петио по 140 - да върви кат V6.
                Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                Comment


                • #23
                  Момци, тая тема беше за масло и макар, и малко стара, и доста оспамена няма да отварям нова- ще попитам тук.
                  Скоро ще трябва да сменям маслото, та ако си кажете кой от къде и какво масло сипва ще сте от помощ голяма! Впечатления някакви...
                  Гледам бензинджиите доста са коментирали маслата си, а ние изоставаме! ( не са малко дизелите като гледам, обаче )
                  ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
                  ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
                  ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
                  ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

                  Comment


                  • #24
                    Kолега, има и за маслата з адизел писано доста, но като цяло изборът там се свежда до 5W40 - Selenia WR. Гледам, че всички ЖТД-та слагат такова, макар че за повечко караните двигатели (рпимерно 200-250к+ км) май е по-добре да е полусинтетиката 10W40 - Selenia Turbo Diesel. Towa e, което съм чел за ЖТд из форума
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от trustworthy
                      Kолега, има и за маслата з адизел писано доста, но като цяло изборът там се свежда до 5W40 - Selenia WR. Гледам, че всички ЖТД-та слагат такова, макар че за повечко караните двигатели (рпимерно 200-250к+ км) май е по-добре да е полусинтетиката 10W40 - Selenia Turbo Diesel. Towa e, което съм чел за ЖТд из форума
                      Аз пък сипах на ЖТД-то Лики Моли 10в40 молибденово.

                      Всичките си коли карам с такова и никакви оплаквания. По немските Алфа форуми също отбелязват, че това е едно от малкото масла, които издържат 7-8 часа пълна газ по немските аутобани. Те даже си имат лаф - Vollgasfest - демек да издържа на много продължително каране с пълна газ. Там, както знаете, няма никакво ограничение на скоростта.
                      Volvo XC90 D5 '06
                      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                      Lancia Ypsilon 1.2 '00



                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                      Comment


                      • #26
                        добре бее ... алфа казват селениа, немските аутобанери викат лики моли.
                        добре, че русинци не казват Приста рулз.
                        Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                        Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                        Comment


                        • #27
                          купих колата миналата седмица

                          аз нищо не разбирам, ма един пич от автокъщата ми каза, че масло се сменя веднъж на 10 000 километра и изобщо не е оферта веднъж на 10 000 да се правя на гъз за 20 кинта повече или по-малко - да слагам най-хубавото масло, дето мога да намеря

                          само дето аз хабер си неам кое е най-хубавото масло
                          та закарах я в сервиза на един роднина (дет също кара Алфа) да я обслужи
                          казах му, че искам некво велико масло
                          та той почна да ми разправя некви бая брутални случки - как повечето масло, дет се внасяло у нас идвало в цистерни наливно, като понякога дори било с изтекла трайност и просто се бутилирало с нова дата

                          та сипа ми некво, дето му били донесли оригинално, каза че било много хубаво - Castrol GTX 10w40
                          полусинтетично, само дето не знам ква е разликата между полу и съвсем синтетично
                          и не съм карал достатъчно, та да усетя неква разлика са с него
                          както и да е - колата върви , дано да е хубаво
                          Alfa Romeo 146 JTD

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Kontra
                            ...та сипа ми некво, дето му били донесли оригинално, каза че било много хубаво - Castrol GTX 10w40...
                            Най-вероятно е топ-куолити шит Иранско масълце тоя Кастрол. За ЖТД маслата са коментирани по-горе. Няма смисъл да ти разправям колко е важно за ЖТД с какво масло се кара. То не, че за ТС не е така, де...

                            Просто Кастрол е силно разпростанено масло и затова всеки втори го препоръчва
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #29
                              топ-куолити Хамерикански шит е
                              на гъза му пише да не се продава извън америка
                              туй че е разпространено лошо ли е ?
                              в смисъл - разпространено, щото е най-тънкия шит на пазара или разпространено, щото е хубаво ?
                              Alfa Romeo 146 JTD

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Kontra
                                ...туй че е разпространено лошо ли е ?
                                в смисъл - разпространено, щото е най-тънкия шит на пазара или разпространено, щото е хубаво ?
                                По-скоро е второто май. Дано не съм прав, ама доста съм слушал за Кастрол и повечето отзиви са били негативни....знам ли...

                                Аз за 6 литра 5W40 СелЯния дадох 84 лв с малко отстъпка. Сметни си кви пари идва на литър
                                _______
                                146 JTD - ex
                                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                                Comment

                                Working...
                                X