Колеги, имам следния въпрос, кой модел на алфа ромео е най-податлив на тунинг на двигател, скорости и т.н. ? говоря за бензин, ръчна кутия???
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за най-добър тунинг проект?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеПодатливите на тунинг коли, тези, които се правят лесно и за малко пари не са италиански.Alfa Romeo 33 1.7 16V QV
Comment
-
Без да се обиждаш, темата/въпросът ти е глупав и с необхватен отговор. Всичко зависи от това, което искаш. Следователно, колко пари имаш за целта. На света няма най-силна, най-бърза, най-червена, най-шумна и т.н. кола
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеБез да се обиждаш, темата/въпросът ти е глупав и с необхватен отговор. Всичко зависи от това, което искаш. Следователно, колко пари имаш за целта. На света няма най-силна, най-бърза, най-червена, най-шумна и т.н. колав Бургас ... когато бяхме трима Павел, само че аз съм по-голям 84 набор
ако се сещаш кой съм
Neno знам, че може да е малко глупав ... просто искам да опитам, тъй като 33ка трудно се поддава на тунинг на мотора и скорости, а дали 147ца или някоя друга, съдейки, че е по-ново поколение кола, е по-лесна за преработка ...Alfa Romeo 33 1.7 16V QV
Comment
-
Първоначално публикувано от Pavloff Покажи съобщениеНенка, нека не се обиждаме, все пак бяхме в един класв Бургас ... когато бяхме трима Павел, само че аз съм по-голям 84 набор
ако се сещаш кой съм
Neno знам, че може да е малко глупав ... просто искам да опитам, тъй като 33ка трудно се поддава на тунинг на мотора и скорости, а дали 147ца или някоя друга, съдейки, че е по-ново поколение кола, е по-лесна за преработка ...
33-ката си е перфектна за доработки защото колата си е с класически италиански дизайн и винаги ще изглежда добре. Проблема е, че за всичко трябват пари а повечето собственици на 33-ка не са от платежоспособните хора. В България хората с 33-ки хубави си се знаят много добре кой са и т.н. А и на мен не ми е лесно при наличието на Боби 33 като колега.
Един тъп пример. Спортна джанта хубава 17-ка е към 700 -800 лева. Т.е. за една нова джанта има възможност да си купиш в 33-ки. Но пък те за нищо няма да стават.Last edited by ne0; d.m.y г., 14:18.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеПавка ако още веднъж ме питаш някъде дали се сещам за теб ще ти направя колата да се събира в буркан.
33-ката си е перфектна за доработки защото колата си е с класически италиански дизайн и винаги ще изглежда добре. Проблема е, че за всичко трябват пари а повечето собственици на 33-ка не са от платежоспособните хора. В България хората с 33-ки хубави си се знаят много добре кой са и т.н. А и на мен не ми е лесно при наличието на Боби 33 като колега.
Един тъп пример. Спортна джанта хубава 17-ка е към 700 -800 лева. Т.е. за една нова джанта има възможност да си купиш в 33-ки. Но пък те за нищо няма да стават.
мн ми е интересно как 33ка се събира в бурканайде пробвай
Alfa Romeo 33 1.7 16V QV
Comment
-
Аз мисля че 145 е най-удачния вариант. Евтина, лека, с един гуям мутор и малко доработки по окачване и спирачки ще е ...
Зависи каква идея гониш и доколко трябва да е фешън колата, т.е. не казвам че е грозна, но ГТ примерно е доста по спортно и красиво изглеждаща спрямо 145.
А и парите имат значение разбира се.
Пс, тази тема не е ли за друг раздел?Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
145 или GTV ... Но и 2-те не са никак леки ... докато 33-ката си е вече от леките ... За 145 има доста тунинг чарколя докато за 33 ... все едно нямаsigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Ако ще e GTV да е 3.2 или поне 3.0 иначе няма смисъл (поне за мен). GTV-то е по-стабилно от 145 но за сметка на това е по-тежко. Много зависи, какъв точно тунинг искаш да правиш.sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Колега от цялата тема нищо не може да се разбере. Какво точно искаш да правиш? Искаш да турбинираш атмосферка ли? Какви коне гониш? Имаш няколко варианта.
1 Насаждаш 16vt или 20vt от Купе. Освен мотора ще смениш и половината кола, тоест трябва ти донор.
2 Турбинираш 2.0тс. Ако го караш с фабричните желаза не е желателно да го надуваш повече отколкото можеш да извадиш с 20vt само с чип и пак не се знае колко време ще изкара. Ако ще се кара с фабричните железа е най-лошия вариант според мене. Твърдо за VT в такъв случай.
3 Турбинираш арезе. Там цирка ще е тотален.
4 Щом питаш така за модел, значи кола за проекта нямаш. Тогава си купуваш едно Купе турбо и го почваш него без да се занимаваш с глупости
Ако държиш да е Алфа - 145цата е най-леката(като изключим 33 и тн), определено е по-лека от GTV, но какво значение има? Ние ли ще я караме тая кола или ти? Решавай както ти харесва на теб.
ПП: Сега се замислих, че може да имаш предвид за GTV 2.0 V6 турбо. Не се слави, като много удачен вариант. На всичко отгоре е 12VLast edited by Mony; d.m.y г., 15:03.Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.
Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър)
Fiat Brava JTD
Comment
Comment