Известие

Collapse
No announcement yet.

Халогенна крушка с БЯЛ цвят?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Халогенна крушка с БЯЛ цвят?

    Здравейте колеги,
    Тъй като оригинална D1S ксенонова крушка струва доста пари, мисля да сложа DRL модул дето ми пуска дългите на 20%, за да си джъткам така през деня. Само че много ме дразни колко жълто ми светят дългите... Та въпросът е каква халогенна крушка да си взема, за да свети максимално бяло?
    Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
    Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
    Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
    Alfa Romeo 146 ti

  • #2
    Студено бяла светлина свети бяло - 6400 к.Топло бялото свети жълтеникаво почти като слънчева светлина те са под 4000к.Казваш искам студено бяла и пробваш и те така.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от SwappeR Покажи съобщение
      Здравейте колеги,
      Тъй като оригинална D1S ксенонова крушка струва доста пари, мисля да сложа DRL модул дето ми пуска дългите на 20%, за да си джъткам така през деня. Само че много ме дразни колко жълто ми светят дългите... Та въпросът е каква халогенна крушка да си взема, за да свети максимално бяло?
      Каквато и халогенна крушка да сложиш, силно се съмнявам, че на 20% от мощността си ще свети в бяло.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Каквато и крушка да вземаш, като я пуснеш на 20-30% все ще свети жълто.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #5
          Мда така е, аз не знам що останах с впечатление че иска дневни светлини.Бяло свети като си достигне работната температура, при по ниско напрежение жичката не се загрява достатъчно и почва то зачервяване до различни нюанси до бяло на пълна мощност.Ако си с биксенон на късите дългите фарове може да ги направиш с диодни крушки и да се включват като габарити, така ксенона денем нямча да свети вечер като превключиш от габарит на къси ще се включи иксенона.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            Мда така е, аз не знам що останах с впечатление че иска дневни светлини.Бяло свети като си достигне работната температура, при по ниско напрежение жичката не се загрява достатъчно и почва то зачервяване до различни нюанси до бяло на пълна мощност.Ако си с биксенон на късите дългите фарове може да ги направиш с диодни крушки и да се включват като габарити, така ксенона денем нямча да свети вечер като превключиш от габарит на къси ще се включи иксенона.
            156-цата я бях оборудвал с биксенон лупи на късите, там можеше да сложа такива диодни на дългите за бяло DRL... Ама 159-ката е със заводски ксенон и мисля, че не е биксенон със соленоид, а само къс ксенон... Но ще проверя.
            Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
            Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
            Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
            Alfa Romeo 146 ti

            Comment


            • #7
              Не разбрах че за 159 става въпрос там не знам.Сорри.Принципно сигурно може да се смени ксенона на късите с биксенон ако има подходящ размер, кабела от дългите отива на биксенона, а на мястото на крушката на дългите слагаш диодна крушка и връзваш за габарита и си караш така.На моята 156 пробвах едни диодни крушки за габарит, осветяват добре фара и илюзията че си на къси е пълна ма трябва малко преправяне на цокъла и да реша проблема с индикирането на изгоряла крушка.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment

              Working...
              X