Известие

Collapse
No announcement yet.

Повече масло в двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
    Ще потърся, алфисте-идеалист, и ще я прочета.
    Аз винаги се вслушвам в мненията на другите.
    Току-виж нещо добро станало и тогава, когато човек най-малко очаква.
    А на теб пък препоръчвам да научиш следното: "И най-умният си е малко прост" - Уилям Шекспир.
    Ако случайно си мислиш, че се имам за много умен, то това е невярно.

    И аз си имам правило, подобно на това, което е изказал г-н Шекспир.
    То гласи:

    Колкото повече знам, толкова повече не знам.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      ...
      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:33.

      Comment


      • #18
        Ще ви кажа при мен как е ама на кой му пука.Маслото се мери след известен престой на колата/най-правилно сутрин преди тръгване.Понеже моята като я карам и спра за 5 минути някъде и после като запаля на таблото информацията за маслото е с една чертичка по малко.От това следва,че ако в тоя момент го провра на щеката ще покаже по малко количество,и според горе споменатото следва маслото да се мери след известно време..но не и след 1-2 мин.Бай
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
          Ето как се проверява нивото на маслото: http://www.eko.bg/Text.aspx?menuitemid=440&lan=1.

          Обърнете внимание още на първата стъпка, че не трябва маслото да е все още топло, тъй като различните температури носят различна информация за нивото му.
          Друго, което се сещам да допълня е, че тогава цялото масло все още не се е стекло в картера.

          ---------- Post added at 15:27 ---------- Previous post was at 15:26 ----------



          Колега, съвсем прав си и поне аз оценявам чувството ти за хумор. Ами ако и картерът е пробит, тогава?
          Това от препратката го е писал някои който освен че нетрябва да му е това работата ами и го е написал с повече грешки от мен!!! А точка 9 и това "дърте" дето е написано там все още го издирвам като термин какво значи...
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #20
            ...
            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:34.

            Comment


            • #21
              ...
              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:35.

              Comment


              • #22
                Аз обясних, защо ниво на масло се мери на топъл мотор (1 - 2 минути след като е работил).

                Някой ще даде ли логично издържани аргументи против тази теза?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  От къде тръгнахме, къде завихме и къде се спряхме. Леле, и то защото човека попита дали е проблем, че маслото му е "х" мм над максимума.
                  Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
                    От къде тръгнахме, къде завихме и къде се спряхме. Леле, и то защото човека попита дали е проблем, че маслото му е "х" мм над максимума.
                    Нали за това говорим. Точно като се мери на студено може да се отчете ниво над максимума а на топло - под.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Аз винаги си го гледам на поизстинал двигател.
                      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                      Comment


                      • #26
                        ...
                        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:35.

                        Comment


                        • #27
                          Според моя майстор, прекалено многото масло може да направи повече проблеми от недостатъчното масло. Аз ги виждам по друг начин нещата и едни 100 гр. отгоре мисля, че не са проблем, но мойте знания в сравнение с неговите по въпроса са нищожни. Въпросът е дали в случая при колегата става дума за 100 грама или за 500 гр., щото 5 мм при различните коли отговарят на различно количество. Ако искаш да си перфектен, колега, върви да ти изсмучат маслото до максимума.

                          П.П. И един много як лаф, който няма връзка с темата, но много ме кефи и само се чудя къде да го изплескам: Ако от една английска или италианска кола не тече масло, значи в нея няма масло

                          Comment


                          • #28
                            Ето, какво е написано в "инструкцията" към която г-н Гайдаров така любезно постна линк:

                            Проверете нивото на масло, когато е хладно. Маслото спада, когато е топло и се разширява, когато е охладено. Различните температури носят различна информация.

                            Ето какво пише в анализ на Shell, касаещ коефициента на температурно разширение на моторно масло:

                            Temperature, °C -15 0 20 40 60 80 100 120 140
                            Density kg/m3 908 899 887 875 863 851 839 827 815

                            това означава коефициент на температурно разширение на моторното масло (не се конкретизира, какво) е положителен.




                            Извод, който всеки (или почти) може да си направи:

                            1 - Плътността на моторното масло се понижава с повишаване на температурата (както е за повечето течности).

                            2 -Щом плътността намалява, означава, че обемът му се увеличава



                            Как ще обясниш това Гайдаров?
                            Пак ли с висшия си разум?
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:39.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              ...
                              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:37.

                              Comment


                              • #30
                                За мен нямаш грижи.

                                Нито държа нещо на теб да обяснявам, нито пък черпя информация от хора като теб.

                                Това на което държа обаче е да спреш да публикуваш във форума заблуждаваща информация или да пускаш линкове към такава.

                                Ти си вреден за този форум!


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X