Известие

Collapse
No announcement yet.

Първа кола- Алфа??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първа кола- Алфа??

    Здравейте,скоро мисля да си купя първа кола ,като разполагам с 2500-3000 макс и Алфите в този ценови клас като характеристики и дизайн отвътре много ми харесаха.Доста хора обаче ме уплашиха с приказки ,че е страшно трудно за поддържане, алфите в този ценови клас често се разваляли и т.н. Какво е вашето мнение?

  • #2
    Първоначално публикувано от Wolf_111 Покажи съобщение
    Здравейте,скоро мисля да си купя първа кола ,като разполагам с 2500-3000 макс и Алфите в този ценови клас като характеристики и дизайн отвътре много ми харесаха.Доста хора обаче ме уплашиха с приказки ,че е страшно трудно за поддържане, алфите в този ценови клас често се разваляли и т.н. Какво е вашето мнение?
    Ами Алфата си е Алфа... Нее Опел или Форд или нещо си... Иска грижи и обич и въпреки това може да те изненада неприятно във всеки един момент!!! Редом с това обаче когато я караш ще се усмихваш!!!
    За честото разваляне несъм много съгласен, ако се вземе читав екземпляр няма да имаш кои знае какви ядове, като нее ясно дали ще е бензин или дизел ( и двете си имат + и - )! Какво ще се гледа като модел!?
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Wolf_111 Покажи съобщение
      Здравейте,скоро мисля да си купя първа кола ,като разполагам с 2500-3000 макс и Алфите в този ценови клас като характеристики и дизайн отвътре много ми харесаха.Доста хора обаче ме уплашиха с приказки ,че е страшно трудно за поддържане, алфите в този ценови клас често се разваляли и т.н. Какво е вашето мнение?
      Би ли попитал въпросните хора колко алфи са притежавали, щот съм сигурен че даже не знаят колко свещи има ТС мотора.И ако им вкарам колите на същите тия хора в сервиз ще се окаже че са вържи с тел ремонтирани.Нима очакваш за 2000 кинта да вземеш кола обслужена и в пълна техническа изправност.И много зависи кой ти я ремонтира.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #4
        Алфата иска грижа и внимание, ако искаш да земеш кола, която само и единствено да караш се огледай другаде. Много важно е да си купиш читав екземпляр каквато и марка да е, за жалост с автомобили на тази възраст и незнаен пробег има голяма доза късмет. Успех с покупката!

        Comment


        • #5
          Трябва да знаеш,че за тези пари каквото и да вземеш ще си има ремонти всичко е късмет!!! Частите не са кой знае колко по-скъпи. Ориентирал ли си се към модел?
          Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Wolf_111 Покажи съобщение
            Здравейте,скоро мисля да си купя първа кола ,като разполагам с 2500-3000 макс и Алфите в този ценови клас като характеристики и дизайн отвътре много ми харесаха.Доста хора обаче ме уплашиха с приказки ,че е страшно трудно за поддържане, алфите в този ценови клас често се разваляли и т.н. Какво е вашето мнение?
            Здравей колега! Направил си точният избор за марка автомобил за първа кола. А аз бих допълнил и модела - 156 1.9JTD 115 к.с. По мнение на много хора този мотор е много здрав и надежден. Ако се ремапне може да се извлече мощност около 150 к.с. без това да предизвика повреда на някоя част. Една такава кола в добро състояние, произведена 2001-2002 година, може да се намери за около 3000 лв. След това обаче започва шоу програмата, приготвяш още едни 1500-2000 лв. за първоначално обслужване, носачи на предното окачване и още нещо.
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #7
              Здравей,
              моето мнение е да не си купуваш Алфа само заради това, че са ти в бюджета и изглеждат по-добре от другите. Както казаха повечето колеги искат по-особено внимание при поддържането на автомобила. Кажи към кой модел си се насочил по-конкретно за да те насочим и ние при евентуални проблеми и какво да гледаш при покупка. Дизел или бензинов двигател?
              Now: 156 2.5 V6 24V
              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

              Comment


              • #8
                Благодаря за мненията !
                Като модели ЗАСЕГА съм се спрял на 147,156 и 166.Като цяло дори е по-добре колата да не е мощна, защото все пак ще е първа и ще се уча на нея.
                П.С все още съм 50/50 дали да си рискувам с Алфа или да си взема някаква друга кола, можете ли да ми кажете дали има коли ,с хубав дизайн в този ценови клас или просто да се насоча към някой голф/поло или нещо от този род)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Wolf_111 Покажи съобщение
                  Благодаря за мненията !
                  Като модели ЗАСЕГА съм се спрял на 147,156 и 166.Като цяло дори е по-добре колата да не е мощна, защото все пак ще е първа и ще се уча на нея.
                  П.С все още съм 50/50 дали да си рискувам с Алфа или да си взема някаква друга кола, можете ли да ми кажете дали има коли ,с хубав дизайн в този ценови клас или просто да се насоча към някой голф/поло или нещо от този род)
                  Според мен е много важно преди покупка да се качиш в набелязаните коли и да разгледаш всичко обстойно и след пробно шофиране да се насочиш да търсиш такъв модел който ти харесва. В бюджет до 3000лв ще е много трудно да се намери запазен дизелов екземпляр от горе посочените. А twin spark не бих ти препоръчал предвид големият му разход и честите му проблеми.
                  От моят опит с автомобилите в този ценови диапазон най-доброто за цена/качество е японският Сивик между 95 и 2000г. Но там нямаш такива екстри, такъв съвременен вид, да не говорим за управление и позиция на седене.
                  Ако си се насочил към Алфа гледай 1,9jtd двигателите, а 166 го изключи от списъка ти, заради доста сериозните габарити и поддръжка които един новак на пътя не му са нужни.
                  За препоръчване са двигателите със 110/115к.с. за 16 клапановите версии няма да ти стигнат парите.
                  Аз бих се оглеждал на твое място и за някоя запазена 145/146 jtd от последните години, като при тях поддръжката е доста по-евтина сравнение с по-новите модели и техните наследници.
                  Успех!
                  Now: 156 2.5 V6 24V
                  Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                    Според мен е много важно преди покупка да се качиш в набелязаните коли и да разгледаш всичко обстойно и след пробно шофиране да се насочиш да търсиш такъв модел който ти харесва. В бюджет до 3000лв ще е много трудно да се намери запазен дизелов екземпляр от горе посочените. А twin spark не бих ти препоръчал предвид големият му разход и честите му проблеми.
                    От моят опит с автомобилите в този ценови диапазон най-доброто за цена/качество е японският Сивик между 95 и 2000г. Но там нямаш такива екстри, такъв съвременен вид, да не говорим за управление и позиция на седене.
                    Ако си се насочил към Алфа гледай 1,9jtd двигателите, а 166 го изключи от списъка ти, заради доста сериозните габарити и поддръжка които един новак на пътя не му са нужни.
                    За препоръчване са двигателите със 110/115к.с. за 16 клапановите версии няма да ти стигнат парите.
                    Аз бих се оглеждал на твое място и за някоя запазена 145/146 jtd от последните години, като при тях поддръжката е доста по-евтина сравнение с по-новите модели и техните наследници.
                    Успех!
                    Напълно съм съгласен с теб и това мисля и аз да предложа - 145/146, дизел или боксер. Аз имам 145-ца, боксерче и съм супер доволен - евтина поддръжка, приятен звук и не е никак бавен
                    145, 1.6 boxer
                    156, 2.4 JTD - ex
                    Giulietta, 2.0 JTDm

                    Comment


                    • #11
                      Пак да си кажа,каквото и да вземеш ще ИМА ремонти. Не очаквай нещо което да се отвозиш на него без текущи ремонти.
                      Проблема е,че ще си натресеш връз старичка кола която е дала всичко от себе си. Това е скромният ми опит:
                      опел кадет 1.6i,опел корса 1.4i,пежо 306HDI сега съм с алфа 1561.9/105hp.JTD. Едни и същи кочини с едни и същи проблеми. СТАРИ СА! . Всичко е късмет.
                      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                      Comment


                      • #12
                        Вземаш нещо след 2005 г. дето да има още останал живот в него....корейско или японско и си бараш меча...тва ма алфите ми харесват ама май много са чупят та не знам,вие кажете са пълни тъпотии. Щом питаш дали значи не си готов. Успех.
                        Ex: Alfa Romeo 33 Imola 1.4 8V '94
                        Ex: Alfa Romeo 145 1.4 16V TS '97
                        Ex: Аlfa Romeo 155 2.5 TD Sport '96
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от forza_italia Покажи съобщение
                          Вземаш нещо след 2005 г. дето да има още останал живот в него....корейско или японско и си бараш меча...тва ма алфите ми харесват ама май много са чупят та не знам,вие кажете са пълни тъпотии. Щом питаш дали значи не си готов. Успех.
                          Как го отряза човека, хи-хи
                          Па може да стане фен. И аз започнах с 145-ца боксер, без да знам нищо, освен че ме кефи как изглежда, как звучи и как се кара. А сега вече имам и 156-ца, 2.4 дизел, че заглеждам и 159-ките... А 145/146 си е перфектна за първа кола Алфа Ромео
                          145, 1.6 boxer
                          156, 2.4 JTD - ex
                          Giulietta, 2.0 JTDm

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от pa4ito Покажи съобщение
                            Как го отряза човека, хи-хи
                            Па може да стане фен. И аз започнах с 145-ца боксер, без да знам нищо, освен че ме кефи как изглежда, как звучи и как се кара. А сега вече имам и 156-ца, 2.4 дизел, че заглеждам и 159-ките... А 145/146 си е перфектна за първа кола Алфа Ромео

                            Като за начало докато се свикнеш с карането и ти стане навик като барането на ..... меча .. 145/6 ще са ти супер имат добри мотори , разбира се стига да ти харесат
                            Пък вече натам или ще се запалиш по алфите или не
                            Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                            Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Wolf_111 Покажи съобщение
                              Благодаря за мненията !
                              Като модели ЗАСЕГА съм се спрял на 147,156 и 166.Като цяло дори е по-добре колата да не е мощна, защото все пак ще е първа и ще се уча на нея.
                              П.С все още съм 50/50 дали да си рискувам с Алфа или да си взема някаква друга кола, можете ли да ми кажете дали има коли ,с хубав дизайн в този ценови клас или просто да се насоча към някой голф/поло или нещо от този род)
                              Взимай едно поло като начало,а алфа след 20000 км.

                              Comment

                              Working...
                              X