Моя 10 годишен опит с италианските автомобили показва, че те не се чупят нито повече нито по-малко от немските им еквиваленти. За сметка на това са пък много по-красиви и приятни за каране. Уловката обаче е да не ги търсите на цени двойно по-ниските от на немските им еквиваленти.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Първа кола- Алфа??
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщениеМоя 10 годишен опит с италианските автомобили показва, че те не се чупят нито повече нито по-малко от немските им еквиваленти. За сметка на това са пък много по-красиви и приятни за каране. Уловката обаче е да не ги търсите на цени двойно по-ниските от на немските им еквиваленти.
А евала за написаното от теб!Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..
Comment
-
Колега, с риск да ме баннат от форума ще ти дам приятелски съвет- не си купувай Алфа. Още повече, това което е по улиците и автокъщите в България не са Алфи а фиати... И моята си е Фиат на едно 70-80%... Всичко за чупенето е 1000% вярно... Алфа си вземи като имаш 30 хиляди евро и или от магазина новичка или някоя класика набор на родителите ти - дето е истинска Алфа...=-v-=
Madness? This is ALFA!!!
Comment
-
Съжалявам алфата, която караш колега ... щом се чупи толкова много. Аз 145-цата я карах 8 години преди да я продам и бях много доволен.sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Първоначално публикувано от lamborghini miura sv Покажи съобщениеКолега, с риск да ме баннат от форума ще ти дам приятелски съвет- не си купувай Алфа. Още повече, това което е по улиците и автокъщите в България не са Алфи а фиати... И моята си е Фиат на едно 70-80%... Всичко за чупенето е 1000% вярно... Алфа си вземи като имаш 30 хиляди евро и или от магазина новичка или някоя класика набор на родителите ти - дето е истинска Алфа...
Първоначално публикувано от VFTIМоя 10 годишен опит с италианските автомобили показва, че те не се чупят нито повече нито по-малко от немските им еквиваленти. За сметка на това са пък много по-красиви и приятни за каране. Уловката обаче е да не ги търсите на цени двойно по-ниските от на немските им еквиваленти.Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
-
Първоначално публикувано от lamborghini miura sv Покажи съобщениеКолега, с риск да ме баннат от форума ще ти дам приятелски съвет- не си купувай Алфа. Още повече, това което е по улиците и автокъщите в България не са Алфи а фиати... И моята си е Фиат на едно 70-80%... Всичко за чупенето е 1000% вярно... Алфа си вземи като имаш 30 хиляди евро и или от магазина новичка или някоя класика набор на родителите ти - дето е истинска Алфа...Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..
Comment
-
Истината е, че Алфата не се чупи докато не се счупи накрая. Разликата от другите коли е там, че италианците обичат да правят скъпи за ремонт изгъзици по колите си и накрая някой, който си е взел колата за 3-4 бона се чуди защо ремонта му струва колкото половината кола. Хората които най-много плюят марката са именно тези, които са очаквали че като вземат изгодно колата това означава, че и поддръжката ще и е такава. Да, ама не. 166-ца 3.0V6 фулл с екстри струва колкото Октавия TDI 90 коня гола като пушка. Това не променя факта, че за времето си 166 е била по-висок клас кола и цените на частите и са като на такава. Та който си купува Алфа трябва да е наясно, че не е минал системата и евтиното обикновено си излиза скъпо, с лихвите при това.
Comment
-
Или си купуваш поддържана алфа или си купуваш такава на която и предстои ти да направиш поддръжката и обслужването.
Когато я купуваш от мондар втората половина на горното изречение е 100% валидна. И аз имам познат който казва "Е**л съм му майката на купувача, няма аз да му я обслужвам, "правя" и плащам масрафите- той да се "оправя" след като я е купил" ...
Аз бих добавил за този мой познат в края на изречението му " от мен..."
Защото мондарите които са си мондари по начинна мислене са такива за цял живот. Те са "циции" за безопасността на собствения си живот, живота на близките им които се возят в този автомобил, както и за живота и здравето на тези с които се разминават по пътищата ...
От такъв мондар нищо хубаво не очаквай...
Те такива по принцип се чудят кого да прецакат, тъй като са си такива по характер - тарикати ... някой са си чисти безделници, оставили се инерцията на живота да ги "влачи" по течението докъдето ги довлачи ...Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Колега, прав си за всичко, което си написал. Но когато някой продава кола, в обявата за която е изброено кое кога е сменено, сигурно се сещаш, че някои от ремонтите няма как да бъдат доказани, дори и да ти представят фактура за покупка на дадената част. Съответно започваш да се чудиш дали действително са сменени дадени части, като например ангренажен комплект. Т.е. нямаш гаранция, че като купиш кола със сменен ангренаж и водна помпа преди 5000 км. то те действително са сменени. И вече започваш да се чудиш да сменяш ли ангренажа или да се довериш на продавача. Точно поради тази причина - недоверието, продавачът не инвестира пари, точно преди да продаде автомобила. Защото ако инвестира, то това би довело до повишаване на цената на автомобила, който от своя страна или става непродаваем, или за да е конкурентен на пазара и да продаде колата бързо я продава на загуба.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Ти "печалба" ли очакваш от продажбата на автомобил втора употреба(А2У), след като си го карал N години?
Никой не иска всичко да е сменявано, просто за да е в изправност автомобила обслужването следва да е в срок и със съответните части, веднага след като се наложи/появи причина за това - дойде време(според посоченото от производителя), на съответните изминати километри или преди това при поява на неизправност.
Това, че възнамеряваш да я продаваш или си я обявил вече за продажба не означава, че веднага някой ще се "хвърли" да ти я купи.Може месеци или дори повече от година да измине докато се появи купувач с който да се договорите за цената. През това време какво - ще я караш с не сменено масло, ангренажен ремък с изтекъл ресурс или друг проблем заради "съмнението на купувача" дали наистина си ги сменил ли?
Ами твоите роднини, семейството ти, приятелите ти? Ти самият. Животът и здравето им могат ли да се закупят/заплатят за сумите с които ще се направи ремонта/поддържката на автомобила?
Ако някой си прави такива дребни сметки, той просто не е твоят продавач и това не е твоят автомобил.
Имам поне 2 познати които направиха ПТП точно поради техническа причина -неизправност.Тази неизправност беше на лице много преди ПТП-то да стане и то само защото гледаха да спестят някой лев, тоест скръндзаха се. Умряха хора, други хора получиха телесни увреждания за цял живот...
Те така и не разбраха.Стана ясно, че е имало техническа неизправност, но не стана ясно откога е била налице.Истината беше, че месеци преди това тази техническа неизправност беше налице и не беше отстранена, защото да кажем струваше 150 -350 лв и тези мои познати продължаваха да си управляват автомобила знаейки за тази неизправност...
Е толкова ли "струва" човешкият живот...?
Сега сещате ли се защо в чужбина никой не "дърпа" с въже неизправен автомобил, а го качва на репатрак/пътна помощ...?
Ремонтите се "доказват" освен със съответните документи, запитване към сервиза извършил ремонтите, така и чрез преглед на избран от теб механик, който е наясно с тази марка и модел автомобил.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Прав си. Но аз нямам навика да се самозаблуждавам, че нещо е наред, когато не е и именно поради тази причина винаги взимам превантивни мерки. Но жабаря в Италия не мисли така за колата си, когато предварително е решил, че ще я продава. Ти какво си мислиш, че италианският собственик ще продаде колата си за 500-600 евра на БГ-джамбазина със сменен съединител и демпферен маговик (ако е дизел), със сменено масло и ангренаж? Дълбоко се съмнявам. След това тази кола ще стъпи в БГ на цена от 2000 лв. и новият и собственик ще трябва да инвестира някакви средства за да я стегне и приведе във вид, удобен за логаритмуване. Действително, от Италия може да се докара същия модел и година автомобил, който е закупен там за 2000 евра и собственикът му се е грижил за него, защото животът му е скъп. Но Ганьо като започне да търси автомобил и види двата автомобила един до друг (този, който е закупен за 500 евра и този за 2000 евра) вече в българия на цени съответно 2000 и 4500 лв. познай на кой автомобил ще се "метне"? Разбира се, че на еФтиниО. Все пак трябва да се разграничават италианските продавачи и българските такива. Както при българите има мизерници, така и при италианците има такива.
П.С. Ако искаш мога да ти покажа фактура, че съм си купил Бугати Вейрон, нямаш никакви грижи, надявам се схвана какво имам предвид.Last edited by dansguardian; d.m.y г., 18:03.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщениеПо твойта логика да не си купуваме и Ламбота, че са ебаси голфовете...
с факти ще боравя какво съм сменил за 2години и малко
Предни амортисьори, тампони на предни носачи, генерация, предни дискове, накладки, 2 скоростни кутии(едната я отдавам на некадърното каране на един познат), съединител, термостат, ламбда сонда ( пак свети чека), температурен датчик, шофорска дръжка, водно съединение,
имаше теч от вариатора, теч от гарнитура на капака на клапаните, капачката на маслото също протече...
какво не е наред в момента с колата: парното работи само на вътрешен кръг ( потят се стъклата залудо)
отзад нещо скърца ( почти сигурно изпуснал амотисьор плюс още нещо евентуално) придърпва на студен мотор, свети чека, предни спирачни апарати задържат при по-рязко спиране, харчи над 12/100 бензин градско,
кантара е сдал багажа или му трябва настройка и задните спирачки не ловят добре, шофьорският прозорец не се отваря... пластмасите в салона тропат кошмарно, все едно таблото е направено от кутийки за тик-так... и още много други за които не се сещам в момента... Колата е 155 95 година... и беше пазена принципно... аз също не съм я карал дивашки... За 20 годишна кола е нормално да се чупи, така е, ама имам приятели с разни Хонди, Опели и тн кочини, които са по-скучни за каране от Алфата, ама не знаят как изглежда сервиза отвътре... Колкото издържи легендата-толкова... След това ако мога да си го позволя- кола от магазина в гаранция, ако не-ебал съм го ще си ходя пеш.Last edited by lamborghini miura sv; d.m.y г., 01:28.=-v-=
Madness? This is ALFA!!!
Comment
-
Като човек който започна с два опела,мина през пежо,мерцедес Вито,ще кажа,че когато се нахендри човек на автомобил който е крепен,а не правен се получава точно това което си писал колега. Досега не съм правил различни от стандартните ремонти по всичките ми коли. Купуването на кола втора ръка е руска ролетка.
Взимаме боклука на европа,престарели кошове на по 10-15 години и искаме да не се троши и да е вечно,е няма такава утопия.
Най-добре е чисто нов автомобул от магазина,но колко народ може да си го позволи? В момента карам дачия логан 1.4 която е на реални 237к двигателя е мъртвец,няма грам компресия и ако я забравя на баир без ръчна я намирам на равното. Туй то,не скъпа поддръжка,ами сме си бедняци,защото като се строши нещо все гледаме най-тънкота,слагаме боклук части и после марката виновна.
Успех с намирането на автомобил ти желая.
Sent from my SM-G920F using TapatalkДве неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
Comment
-
Първоначално публикувано от lamborghini miura sv Покажи съобщениеГолфове са, да... ама ме съмнява половината форум да е дал депозит за Aventador...
с факти ще боравя какво съм сменил за 2години и малко
Предни амортисьори, тампони на предни носачи, генерация, предни дискове, накладки, 2 скоростни кутии(едната я отдавам на некадърното каране на един познат), съединител, термостат, ламбда сонда ( пак свети чека), температурен датчик, шофорска дръжка, водно съединение,
имаше теч от вариатора, теч от гарнитура на капака на клапаните, капачката на маслото също протече...
какво не е наред в момента с колата: парното работи само на вътрешен кръг ( потят се стъклата залудо)
отзад нещо скърца ( почти сигурно изпуснал амотисьор плюс още нещо евентуално) придърпва на студен мотор, свети чека, предни спирачни апарати задържат при по-рязко спиране, харчи над 12/100 бензин градско,
кантара е сдал багажа или му трябва настройка и задните спирачки не ловят добре, шофьорският прозорец не се отваря... пластмасите в салона тропат кошмарно, все едно таблото е направено от кутийки за тик-так... и още много други за които не се сещам в момента... Колата е 155 95 година... и беше пазена принципно... аз също не съм я карал дивашки... За 20 годишна кола е нормално да се чупи, така е, ама имам приятели с разни Хонди, Опели и тн кочини, които са по-скучни за каране от Алфата, ама не знаят как изглежда сервиза отвътре... Колкото издържи легендата-толкова... След това ако мога да си го позволя- кола от магазина в гаранция, ако не-ебал съм го ще си ходя пеш.
Иначе за Опел и Хонда е ясно, че са много по-добри като здравина от Алфа, но там има други минуси... аз не се кефя да карам постоянно ръждива и гниеща кола. Имах от японските сивици 6та генерация ами един ден щях да се пребия като куче останал без спирачки, защото единия метален маркуч за спирачната течност се бе спукал от ръжда и резултата сам се досещаш какъв е...
Така, че коли всякакви, въпроса е какво искаш да получиш за това което даваш...Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
-
Първоначално публикувано от lamborghini miura sv Покажи съобщениеГолфове са, да... ама ме съмнява половината форум да е дал депозит за Aventador...
с факти ще боравя какво съм сменил за 2години и малко
Предни амортисьори, тампони на предни носачи, генерация, предни дискове, накладки, 2 скоростни кутии(едната я отдавам на некадърното каране на един познат), съединител, термостат, ламбда сонда ( пак свети чека), температурен датчик, шофорска дръжка, водно съединение,
имаше теч от вариатора, теч от гарнитура на капака на клапаните, капачката на маслото също протече...
какво не е наред в момента с колата: парното работи само на вътрешен кръг ( потят се стъклата залудо)
отзад нещо скърца ( почти сигурно изпуснал амотисьор плюс още нещо евентуално) придърпва на студен мотор, свети чека, предни спирачни апарати задържат при по-рязко спиране, харчи над 12/100 бензин градско,
кантара е сдал багажа или му трябва настройка и задните спирачки не ловят добре, шофьорският прозорец не се отваря... пластмасите в салона тропат кошмарно, все едно таблото е направено от кутийки за тик-так... и още много други за които не се сещам в момента... Колата е 155 95 година... и беше пазена принципно... аз също не съм я карал дивашки... За 20 годишна кола е нормално да се чупи, така е, ама имам приятели с разни Хонди, Опели и тн кочини, които са по-скучни за каране от Алфата, ама не знаят как изглежда сервиза отвътре... Колкото издържи легендата-толкова... След това ако мога да си го позволя- кола от магазина в гаранция, ако не-ебал съм го ще си ходя пеш.Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
DUCATI Monster
Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX
Comment
Comment