Известие

Collapse
No announcement yet.

Първа кола- Алфа??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Пропуснал съм да напиша,че неудачията е сшужебна и километража не е пипан,взета е нова и на някъде 180к двигателя е свършил,това по повод на новите коли,иначе си карам JTD-ТО на 245к и си свиря, сигуно е върнато поне със стотина хиляди пък,ако ли не и повече.

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от d3v1l Покажи съобщение
      Добре де, явно колата ти е на 500 000км, ако вземеш опел, хонда или нз си какво на тия километри как ще изглежда колата? Казвам, че е на 500 000, защото моята 156ца (която нали е по-чуплива от 155) е на 290 000, карам я вече над 4 години и определено не съм притеснен откъм многобройни ремонти. А, и любимият ми бонус, когато споря с някой, че алфите много се чупели - моята е на МЕТАН
      Не, че се заяждам, но колко пъти прави ремонт по окачването за тези 4 години?

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Wolf_111 Покажи съобщение
        Здравейте,скоро мисля да си купя първа кола ,като разполагам с 2500-3000 макс и Алфите в този ценови клас като характеристики и дизайн отвътре много ми харесаха.Доста хора обаче ме уплашиха с приказки ,че е страшно трудно за поддържане, алфите в този ценови клас често се разваляли и т.н. Какво е вашето мнение?




        Здравей,твоята алфа е 156 jtd но с този бюджет читава няма да можеш да намериш.За 4 хил. може и да намериш,но с първоначално обслужване може да ти дойде и на 5.Опели,хонди,голфове мани ги това...........твоята кола се нарича bmw 316i compact.Добър комфорт,здрава,икономична.Първо на тоя двигател няма какво да му обслужваш,няма ангренажни ремъци,няма ролки,няма осем свещи,няма балансиращи ремъци и т.н. Това е атмосферка с верига,едно масло 10/40 и хвърляш,качваш си гаджето и забравяш за всякакви грижи.Ти няма и какво да и счупиш,няма турбини,няма дюзи,няма вариатори.Ако му сменяш маслото на време ще те надживее.Разход бензин 6-6,5 извънградско 10 градско.Имаш избор между 1.6 и 1.9 двигатела и двата са пъргави 1.6 е 101 коня,1.9 105 коня.Даже не бързай ,изчакай да мине нова година и да останат хората без пари,на 5-6 януари почвай да звъниш по обяви.Принципно за 3 хил. лева можеш да намериш перфектен екземпляр,но след нова година и за 2 хил. ще я вземеш.В последствие ако решиш и на газ можеш да я сложиш,те са лесни за газифициране и можеш и най-ниския клас газов инжекцион да и сложиш.Единствената уловка при покупка на тия коли е че може веригата да са е раздрънкала,и ако си я взел вече ще се наложи смяна,което не е много ефтино.Но ако дрънка това се чува при работещ двигател.За това вземи някой с теб който разбира на огледа.
        Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 15:41.
        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

        Comment


        • #34
          Колега ако БМВ с този мотор е пъргаво значи 145-ца с 1.4 е изстребител. Това е огтекчаващо бавна кола. За дизела им не знам. Но ако ще е такова БМВ повече бих препоръчал 1.8 115 к.с. там вече може да се избегне смърт от скукааа
          sigpic
          33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
          Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
            Колега ако БМВ с този мотор е пъргаво значи 145-ца с 1.4 е изстребител. Това е огтекчаващо бавна кола. За дизела им не знам. Но ако ще е такова БМВ повече бих препоръчал 1.8 115 к.с. там вече може да се избегне смърт от скукааа



            1.8 115 к.с. са седанови,а компакта е хечбек,за един хечбек 100-105 к.с. със задно предаване са си доволно,има и 318ti compact с 1.9 140 коня,но ще му е по трудно да намери запазен екземпляр,а и разхода ще му скочи.
            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
              Колега ако БМВ с този мотор е пъргаво значи 145-ца с 1.4 е изстребител. Това е огтекчаващо бавна кола. За дизела им не знам. Но ако ще е такова БМВ повече бих препоръчал 1.8 115 к.с. там вече може да се избегне смърт от скукааа
              Е той има различни виждания за света като цяло, човека пита за мнения отностно 156, а му дават съвет да си купи кола с динамика на москвич, дизайн на лада, 5г. по-стар модел и на всичко отгоре с 2 врати.
              Now: 156 2.5 V6 24V
              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                Не, че се заяждам, но колко пъти прави ремонт по окачването за тези 4 години?
                Ни най-малко. Ако те интересува специално задно окачване, заради метана, то не съм го пипал и смея да твърдя, че си е ОК. Предница ми се е събрала цяла един път+десен външен накрайник на рейка, като сега има за смяна отдясно поне горен носач, но в момента се е отдала на заслужена почивка. Това е за 70-80 000км, като първите около 20 000км след като я взех окачването се държеше и след това съм почнал да го подменям.
                Не казвам, че колата съм я карал 4г. и 80 000 без да я пипна, но колегата изрежда някакви ремонти и един вид само на алфа може да ти се случи такова нещо, което категорично не е така, и мои познати през 4те г. през които си карах 156цата смениха доста разнообразни автомобили, заради поредица сериозно ремонти (да не изреждам какви марки, за да няма засегнати).
                Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
                DUCATI Monster
                Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX

                Comment


                • #38
                  Стига сте го плашили - окачването е вече 300лв,
                  останалото е като на другите коли, а лукса несравним за кола за 2000 лв и 15г.
                  Не знам моята може да е излязла куче - не че не съм сменял но съм много доволен. Аз от 3 години съм се отказал от нея ма тя не ме напуска, продължава да върви и ми харчи 5/100.
                  И минава отвсякъде - може да трябва и да се побутне но ако можеше да говори, все пак за риба ходя с нея и редовно е по кална от джиповете

                  Не се нахвърляй на по новите 115 коня алфи - по добри са но едва ли ще ти стигнат кинтите - 1.9 105 коня - НЕУБИВАЕМ мотор, некапризен
                  Last edited by Bottata; d.m.y г., 19:46.
                  ALFA 156 1.9JTD '98
                  ALFA 159 2,4JTDM Q4 2007

                  Comment


                  • #39
                    Колега, не ги слушай какви ти ги бръщолевят тук! Потърпи до лятото на 2016-та и смело се хвърли в боя с една Alfa Romeo Giulia.
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #40
                      моята е същия двигател като твоята... купих я от приятел който си я гледаше добре, беше коректен, препоръчвал ми е майстори, търсил е части с мен и какво ли не. Конкретно с двигателя ядове, освен ламбдата и разхода дето не ми е по джоба не съм имал... но ходовата част, скоростите и всичко де работи с ток по тези коли е скандално калпаво... само руснаци и китайци могат да го направят по-зле... отделно родните пътища и менте частите допълнително скапват пейзажа... Като цяло в белите държави колите на 15-20 години не са евридейки, а са само за ентусиасти да си ги човъркат... Колегата се е подлъгал по това че са евтинки, съдейки по поста, но за поддръжката се гледа не колко струва сега, а колко е струвала като нова... и по всички пазарни закони, колко по-голяма е разликата между двете цени, толкова повече време ще прекарва в сервиза...
                      =-v-=
                      Madness? This is ALFA!!!

                      Comment


                      • #41
                        Имам една алфа и два фиата които се карат от жени.Алфата от 6 години, два пъти долни носачи два предни амортесьора тампони на горните носачи стаб щанга две задни щанги ангренажен комлект барабар с водната помпа термостат съединтел, дискове предни и феродо, свещи един комплект, крушки разни.Взех я на около 130к сега на 178к.Това много ли е като чупене.Фиатите са същата работа/дори по-малко проблеми от към окачване/ + това че на единия сменихме компресор и радиатор на климатика.Всичките се карат със Селения 20к.Всичките се подържат само в два сервиза във Варна.Нямам идея какво искате от коли втора употреба.Ако някой ден реша да ги продавам сервизната история я има черно на бяло.
                        Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 00:42.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                          Имам една алфа и два фиата които се карат от жени.Алфата от 6 години, два пъти долни носачи два предни амортесьора тампони на горните носачи стаб щанга две задни щанги ангренажен комлект барабар с водната помпа термостат съединтел, дискове предни и феродо, свещи един комплект, крушки разни.Взех я на около 130к сега на 178к.Това много ли е като чупене.Фиатите са същата работа/дори по-малко проблеми от към окачване/ + това че на единия сменихме компресор и радиатор на климатика.Всичките се карат със Селения 20к.Всичките се подържат само в два сервиза във Варна.Нямам идея какво искате от коли втора употреба.Ако някой ден реша да ги продавам сервизната история я има черно на бяло.



                          Ангренаж и свещи ги смятаме към обслужване,ама другото за 6 години и 48 хил. км бая си е................това ако тръгна да върта по 4 хил. км на месец за 6 години ще я купя няколко пъти...............
                          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                          Comment


                          • #43
                            То това да не ти е Холандия бре куче?

                            Аз това лято минах през Варна ми то и по моста има си има бая дупки, а какво остана по останалите пътища...

                            За България това си е нормално да има толкова смяна по окачването.

                            Пък за автомобил "за въртене" по пътните кратери всеки вече си купува евтина за поддръжка кола.Дори и да го блъснат да не го е толкова яд.

                            Да не поддържаш е тъпотия.Да очакваш да не се разваля също.Дори нов автомобил...
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                            Comment


                            • #44
                              Пак ще го кажа,взимаме СКРАП-А на Европа и искаме да я караме без да я правим,ми те са дроб колите изспяли си песента,аман от разбирачи брее.

                              Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                              Comment


                              • #45
                                Проблемът е, че Ганьо иска да си купи кола за 2000 лв. в перфектно състояние. Такова животно НЯМА!
                                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                                Comment

                                Working...
                                X