Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор на масло 10w60. Selenia vs The others

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
    Струва ли си спрямо останалите масла за екстремни натоварвания, които са 1/3 от цената?
    Не знам - по тяхно мнение да, но по мое мнение още не са навъртели нужния километраж за да имат мнение......
    Аз имам мнение че Галаксито което ползвам за екстремно натоварване на тоя етап ми върши перфектна работа, и понеже когато съм доволен от нещо аз не бързам да го сменям с лека ръка все още не мисля да променям това.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Не знам - по тяхно мнение да, но по мое мнение още не са навъртели нужния километраж за да имат мнение......
      Аз имам мнение че Галаксито което ползвам за екстремно натоварване на тоя етап ми върши перфектна работа, и понеже когато съм доволен от нещо аз не бързам да го сменям с лека ръка все още не мисля да променям това.....
      Yacco Galaxy? Какъв вискозитет, мисля че бяха няколко различни?

      Comment


      • Гледам, че някои хора, уж имат мозък, ама никой не им е дал инструкция как да го ползуват!
        Разбира се, при 180 км/ч маслото ще се нагрява повече, отколкото при 80 км/ч.
        Ще се поясня!
        Не е вярно, че температурата в двигателя е еднаква навсякъде.
        Да се върнем на хонинга и да видим какво точно е това животно.
        При хонинга се отнемат меките кристали на желязото и остават на поврхността кристали на силиция и някои съединен9ия, които са изключително твърди. Те спомагат да се намали триенето на сегментите. Видимото са браздите по цилиндъра под ъгъл 120 градуса.
        Ето тука става интересното!!!
        В работният такт, част от газоветепроникват зад сегмента и го притискат към цилиндъра. Част от газовете проникват в тия бразди и вършат две други. Едната е, че налягат със същата сила, като и газовете от зад и на практика сегмента се притиска само със собствената му сила.
        Стигаме и до главното:
        След като масленият сегмен е обрал маслото, все пак една голяма част все още е по стените. Газовете в хонинга точно като пароструйка измиват останалото. Ето там маслото влиза в съприкосновение с изгорелите нгазове и се нагрява за момент до доста високи температури. Ето зашо, когато се излъскат цилиндрите, моторът започва да прегрява и интензивно да се износва.Ето защо и калпави свещи могат да доведат до увеличен разход на масло. Уж нелогично пък...
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • И от къде прочета всички тези интересни факти?
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • До сега си лафих с едно приятелче бачка тука в Порше.На поршаците им наливат само ,,Мобил,, 0w 40,дори и на старите коли,така наречени ,,Класики,, .По холандските стандарти един автомобил е нормално да харчи до 3 литра масло на 10 000км.
            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

            Comment


            • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              И от къде прочета всички тези интересни факти?
              Ами учил съм ПТПСМ- машинен факултет на ВМЕИ Ленин.
              Имам завършен курс на Мерлот и Джон Дир.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                Yacco Galaxy? Какъв вискозитет, мисля че бяха няколко различни?
                2 години карах с 15-50, вече 4 години с 10-60......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Ами учил съм ПТПСМ- машинен факултет на ВМЕИ Ленин.
                  Имам завършен курс на Мерлот и Джон Дир.
                  Аз понеже нямам такава добра памет си отварям лекциите и преписвам, ето:
                  Максимална температура в картера се достига при максимално натоварване и максимална честота на въртене на коляновия вал. Температурата в картера се увеличава с повишаване на температурата на околния въздух и при движение с максимална скорост. При увеличение на скоростта от 80 на 160 км температурата на маслото нараства от 110 на 130 градуса по Целзий при наклон или голям товар може да достигне 160 гр. Или разликата в температурите е незначителна на общия фон.
                  Та мисълта ми е че едва ли някой може да определи на око по щеката че маслото е по- рядко когато разликата в температурата е само 20 градуса нали
                  И още- разход на масло е размер на 3% от изгорено гориво означава значително износване.
                  Last edited by lordliness; d.m.y г., 23:30.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • Вземете спринцовка и един маркуч от тия за системите по болниците.Покарайте със 130-140-150 около 30 минути,спрете,дигнете веднага капака и пробвайте да издърпате двигателно масло със спринцовката и маркучето през ръкава на щеката масло.Да без проблем ще се получи Пробвайте втори път.....................с хиляда зора ще се получи,пробвайте трети път......................нищо няма да напълните най много да се извади рязко помпата от спринцовката.
                    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Аз понеже нямам такава добра памет си отварям лекциите и преписвам, ето:
                      Максимална температура в картера се достига при максимално натоварване и максимална честота на въртене на коляновия вал. Температурата в картера се увеличава с повишаване на температурата на околния въздух и при движение с максимална скорост. При увеличение на скоростта от 80 на 160 км температурата на маслото нараства от 110 на 130 градуса по Целзий при наклон или голям товар може да достигне 160 гр. Или разликата в температурите е незначителна на общия фон.
                      Та мисълта ми е че едва ли някой може да определи на око по щеката че маслото е по- рядко когато разликата в температурата е само 20 градуса нали
                      И още- разход на масло е размер на 3% от изгорено гориво означава значително износване.
                      За 1000км. да кажем средно 100л. гориво, 3% е 3л. масло, това и моето дете на 5 години знае, че мотора е отдавна метнал чуковете, освен това ще пуши на локомотив и ще сменяш свещи ката час . Да не са лекции за Вартбург. Егаси абстрактната наука, по-правилно е да се чете какво казва производителя.
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • Новата ми Лада 2105 (на 15К) гореше 3 л. масло на 10К.
                        Иначе не пушеше и не цапаше свещи.

                        Сега общооплювания ми туйнсарк на 200К пробег гори 0,5 л. на 12К.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Новата ми Лада 2105 (на 15К) гореше 3 л. масло на 10К.
                          Иначе не пушеше и не цапаше свещи.

                          Сега общооплювания ми туйнсарк на 200К пробег гори 0,5 л. на 12К.
                          Тука иде реч за 3л. на 1К.
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • Ето един интересен тест на масла на руснаците https://www.youtube.com/watch?v=GID2Bczivd8




                            Относно горенето към днешна дата трудно ми е да повярвам че масло ще гори ако колата не пуши на уволнение.По скоро се изсулва от някъде,което не винаги може да се останови на пръв поглед от къде точно.
                            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                            Comment


                            • Алфа 156 1.8ТС гореше 1.5/1000. След качествен ремонт - смяна на гумички, сегменти лагери с качествени гореше около 150гр. на 10 000км. с Мотул 15W50. Един МАН я смаза и колега от форума я купи цялата заради двигателя. Всеки производител дава безумия за горенето на масло за да не се налага да ремонтира гаранционно

                              ---------- Post added at 03:09 ---------- Previous post was at 03:07 ----------

                              И типът на маслото зависи и от климатичния полюс. Бих и сипал парафиново масло, ама е много гъсто и струва от 500лв. на литър (за нисковакуумните помпи)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                                Алфа 156 1.8ТС гореше 1.5/1000. След качествен ремонт - смяна на гумички, сегменти лагери с качествени гореше около 150гр. на 10 000км. с Мотул 15W50. Един МАН я смаза и колега от форума я купи цялата заради двигателя. Всеки производител дава безумия за горенето на масло за да не се налага да ремонтира гаранционно

                                ---------- Post added at 03:09 ---------- Previous post was at 03:07 ----------

                                И типът на маслото зависи и от климатичния полюс. Бих и сипал парафиново масло, ама е много гъсто и струва от 500лв. на литър (за нисковакуумните помпи)
                                Ауди и Фолксваген посочват в упътвамето на някои от двигателите нормален разход на масло до 1,5 л/1000 км. Нисан посочва същия разход.
                                В зависимост от начина на каране.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X