Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор на масло 10w60. Selenia vs The others

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ама така и не разбра какво е студен старт,овърташ някакви други неща ама и нищо по темата.
    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

    Comment


    • Колеги я кажете какво ви е мнението за масло Repsol 5W40 за Алфата от подписа ми.
      Мой приятел се прибра от Испания и ми подари една 5 литра туба...
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
      EX...Fiat Tempra 1.6

      Comment


      • Сипвай смело, идеално е.
        156 2.0TS

        Comment


        • Така и ще направя...питам защото много не се говори тук за тази марка масло.
          Пък и в БГ не е много известна тази марка...ще видя как ще се отрази на Алфата от към разход на гориво и масло.
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
          EX...Fiat Tempra 1.6

          Comment


          • Аз карам спарка с репсол карера 10в60.
            Предния собственик ми го даде.
            Не гори, не трака, нямам никакви оплаквания. Moже би е малко гъсто за зимата, но това си е от вискозитета.
            Твоето е 5в40, няма да имаш такива проблеми.
            156 2.0TS

            Comment


            • На моторетката слагах репсол преди време... Гола вода!!
              Предполагам че просто си е било менте...
              Щом твоито не е взимано от България обаче мисля, че няма да има никакви ядове.
              (и спрея за верига на репсол е гола вода също)
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • Отклонявате се!

                Действително съществуват масла, които издържат по 100 000 мили.Обаче това са за бавнооборотни мотори от типа на МАК, дето работят на фантастичните 600-800 об/м. Баджанакът ми мина над 2 000 000 мили или 3 200 000 км на неговия камион. Но забележете. Тъпите шведи са сложили на американския мотор освен подгряване и помпи както на антифриза, така и на маслото. Малък бензинов агрегат се грижи всичко да става автоматично, дори на северния полюс. Миналата година камиона отиде за скраб, но не по вина на мотора, а защото шасито започна да се пропуква. По неговите думи, същите мотори но на други модели камиони изкарват не повече от милион мили и се скапват.
                Дадох тоя пример само за да уголемя проблема.

                Нашите мотори през годините вървят през отвратителни към отегчителни.
                Вече е похвално дизелов мотор да издържа 250 000 км, което си е позор от всякъде. Изискват все по-редки масла.
                Самите производители се чудят как , ако може, моторите да се чупят, а защо не и на 100 000км.
                Те са способни да внушават всякакви гадости, които биха довели до покупката на нова кола.
                Потеглянето със студен двигател е една от тях.
                Ама както казват руснаците:
                "Застав дурака молится Богу, а он и лоб прошибет"
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • Така е колега,навремето са са правили коли за да създадат имидж на марката,а сега е точно обратното!А това че selenia е най-подходящо масло за нашите коли си е чист бизнес и договорка между фирмите!
                  овчар

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от dragonman Покажи съобщение
                    Така е колега,навремето са са правили коли за да създадат имидж на марката,а сега е точно обратното!А това че selenia е най-подходящо масло за нашите коли си е чист бизнес и договорка между фирмите!
                    Правилно.
                    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Отклонявате се!

                      Действително съществуват масла, които издържат по 100 000 мили.Обаче това са за бавнооборотни мотори от типа на МАК, дето работят на фантастичните 600-800 об/м. Баджанакът ми мина над 2 000 000 мили или 3 200 000 км на неговия камион. Но забележете. Тъпите шведи са сложили на американския мотор освен подгряване и помпи както на антифриза, така и на маслото. Малък бензинов агрегат се грижи всичко да става автоматично, дори на северния полюс. Миналата година камиона отиде за скраб, но не по вина на мотора, а защото шасито започна да се пропуква. По неговите думи, същите мотори но на други модели камиони изкарват не повече от милион мили и се скапват.
                      Дадох тоя пример само за да уголемя проблема.

                      Нашите мотори през годините вървят през отвратителни към отегчителни.
                      Вече е похвално дизелов мотор да издържа 250 000 км, което си е позор от всякъде. Изискват все по-редки масла.
                      Самите производители се чудят как , ако може, моторите да се чупят, а защо не и на 100 000км.
                      Те са способни да внушават всякакви гадости, които биха довели до покупката на нова кола.
                      Потеглянето със студен двигател е една от тях.
                      Ама както казват руснаците:
                      "Застав дурака молится Богу, а он и лоб прошибет"
                      При камионите,двигателя на Волво кара най много км,диапазона на оборотите е от 900 до 1600,при спускане , моторната спирачка е най ефективна при 2200-2400 оборота

                      Comment

                      Working...
                      X