Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор на масло 10w60. Selenia vs The others

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Това, което разсипва маслото е влизането на неизгоряло гориво в него, конденз на вс палене, непречистен въздух от незакрепени като хората или смачкани въздушни филтри или пишман спортни такива и тн. Това, че трябва да се промива двг на вс смяна е глупост, ако има отлагания по мотора значи маслото не струва или не е сменяно мн време. С качествено масло двг вътре свети като огледало.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • Свети свети, ама не всички боклуци излизат с маслото. Винаги остава по малко от старото масло, заедно с насъбраните утайки в картера. Аз не съм казал на всяка смяна, да промиваш. Но на две три или четири смени, не е проблем да прочистиш системата.

      ---------- Post added at 15:17 ---------- Previous post was at 15:15 ----------

      bobi, то и при мен се получат две смени, ама аз едната я правя към Февруари-Март, другата есента.

      Comment


      • А какво представлява и как се извършва прочистването на системата?
        Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
        Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

        Comment


        • Добавките на Лики Моли, Бардал или Про тек. От моя опит съдя, че има голям ефект. Тези съм ползвал.

          Comment


          • Ясно, мерси. Може би няма лъжа с тези добавки, аз ползвах на предния боксер една на Бардал за спиране на течове от семеринги и в интерес на истината почти напълно спря теча.
            Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
            Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

            Comment


            • Зависи какво очакваш от тях. За течове е ефективна, но зависи от къде и колко е теча на масло. Тези за прочистване са супер, слагаш я и колата трябва да работи 20 мин на място. После точиш и наливаш новото масло. Всяко хубаво масло, промива двигателя. Ама всичко се утаява, в картера. И не излиза с източването на маслото. А се наслоява все повече. И като сложиш ново масло, то става черно, защото разтваря част от утайката. Което пък влошава характеристиките му, все едно е навъртяло няколко хиляди километра.
              С такава добавка и масло за 50 лв, може да си спестиш изненади от нов внос кола. Само кажи на джамбазина, че първо ще смениш маслото и после ще я купиш. И гледай как губи граматика.

              ---------- Post added at 16:40 ---------- Previous post was at 16:32 ----------

              А и тези миещи свойства на маслото, не са толкова силни. Като на добавките. То за това с добавка, двигателя трябва да работи 20 мин. Маслото колкото и да 'мие', винаги някъде по системата, се появяват отлагания.

              Comment


              • Еми може да пусна една добавчица преди да сипя хубавото масло
                Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                Comment


                • Сипи, няма да навреди със сигурност. Само ще помогне.

                  Comment


                  • ...
                    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 18:50.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от bobi1997 Покажи съобщение
                      Всеки има различен опит и наблюдения и всеки е прав до някаква степен.

                      Аз единствено търся подобаващо мазане за високи температурни режими, което американските масла по-добре могат да осигурят от европейските. Не ми е проблем да отделя повече пари от бюджета си за колата за тази цел.



                      Щяха ли да изтропат ако се караха с нормално масло при "рацерски" условия? За нормално каране пак казвам е различно..

                      и тука не говорим за това какво препоръчва производителя, защото производителя си прави маркетинг..
                      Колега, късият вариант е, че тука е "Общ технически " раздел, а не нещо средно между "Общи приказки" и "Купувам-продавам" . От писанията ти разбираме, че само американските масла струват и нищо друго, а освен това се внушава вина на тия, които не са готови да платят по-високата цена за прехвалените масла, но виж ти имаш пари, а тия които ги нямат.....
                      Когато влизаш в една такава дискусия е редно да знаеш, кой имаш насреща. code, bili boi и аз си изкарваме хляба с тези неща. Ecotronic е на ниво над гаражните брътвежи. Аз и Били се занимаваме с наистина тежки двигатели работещи с идиоти в зверски условия. За нас няма тайни с промиващи препарати и добавки от сорта на Ресурс. Благодарение на него много мотори си удължават живота с няколко хиляди часа.
                      Хубаво е , когато не се дрънкат баналности, а се казват нови неща. Обаче внушенията, които правиш в едно друго време, когато бях модератор на раздела. щяха да ми дадат основание за един кратък бан, за да имаш време да попрочетеш раздела и да помислиш.
                      И запомни!
                      Производителите на моторите, а не на колите дават най-вярната препоръка за маслата.
                      Ето за пример случаят с каляската на жената. Понеже е Фиат са лепнали Ени и Селения Голд.
                      Истината е, че моторът е Пежо и си иска френските масла препоръчани от Пежо.
                      Изобщо, разбирам ентусиазма ти, но имай уважение към останалите, ако искаш и теб да те уважаваме.
                      Успех!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • Колкото до рацерското шофиране... на истинските рацерски коли след 1-2 състезания моторът се сваля, прави му се ревизия, ако се наложи се шлайфат цилиндри, сменят се колянови валове, бутала, сегменти и прочие, абе винаги нещо се чупи и износва и трябва да се оправи. И то истинските рацерски коли се карат с точните масла и консумативи. Обаче Ганю иска с едно масло да кара "рацерската" и зиме при -10, и лете при +35, колата да не гори масло, маслото да е 50 лв./литъра, да харчи 5/100 граЦко. Мили колеги, това просто няма как да се случи.
                        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                        Comment


                        • Понеже гледам има в час с маслата да питам.. Карам с Бардал алфата от подписа и вече мисля, че е на малко над 8000 километра, трябва да погледна за точност.. До 8000 километра не беше изгорило капка, онзи ден погледнах, че маалко е изчезнало и долях 150 мл. Мотора е перфектен, турбото е перфектно, имам теч някъде отзад зад мотора, съмнява ме, че е от оная цилиндричната кутия за маслени изпарения или там каквато роля играе. Колата я карам на много кратки разстояния и почти никога не е загряла. Сега не съм сигурен дали се губи, защото съм му взел здравето на маслото или хвърля някъде отзад нещо.. но в крайна сметка от пари не би трябвало да се губи масло май, само да се омаже?
                          Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                          Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                          Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                          Comment


                          • Освен в приказките и то с участието на добрата фея.

                            Като искате промивка на мотора начините са два:
                            1. Отивате в лидл кауфланд била. фантастико или в селската бакалия и си купувате 5 бр. туби масло с вашия визкозитет / обикновенно къвто Ви кефи или поне така гледам/ и на всеки 1000 км. сменяте маслото. После мотора ще лъщи като тиган на месечина. Скъпо и бавно.
                            2. Отивате в всяка една бензиностанция, по редно е да се каже нафтостанция или дори може и в БДЖ и се сдобивате с 5 литра нафта. Точите си маслото прецеждате го разделяте на две и допълвате с нафта. После на два пъти през мотора за по 10 15 мин. на тихи обороти без газ.

                            ПП две много важти неща:
                            И в двата слчая накрая картера долу за миене.
                            Не праве това ако лагерите са аут, ако сте ползвали добавки за течове и други истории с основен характер действащи на гумените работи по мотора ви.

                            Comment


                            • Какво представлява студения старт?
                              Може да прочетете в приложеното факсимиле, написано от от хора на които това им е работа за такива, които не им е работа, но си мислят, че след като имат книжка и кола вече знаят всичко.
                              Разбира се не очаквам някой да си признае, че не е компетентен.
                              Click image for larger version

Name:	123.jpg
Views:	1
Size:	91.6 Килобайта
ID:	2349218
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                Какво представлява студения старт?
                                Може да прочетете в приложеното факсимиле, написано от от хора на които това им е работа за такива, които не им е работа, но си мислят, че след като имат книжка и кола вече знаят всичко.
                                Разбира се не очаквам някой да си признае, че не е компетентен.
                                [ATTACH]162428[/ATTACH]
                                Благодаря за обещаното факсимиле. Ти чел ли си го?

                                Ако си го чел, значи не си го разбал.

                                Ето, какво си писал ти в пост 244 по темата:
                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                Пълно е с твърдоглавци в този форум. Всяко палене на двигателя се нарича студен старт, поне това запомни.
                                Във факсимилето ти пише:

                                "Всяко пускане на двигателя e студено, ако маслото вече се е охладило до околната температура".

                                Това същото ти го показах написано и в речника на британците, но ти и него не прие за вярно.


                                Накратко - когато четеш вагони книги, много по-важно е да ги разбираш.
                                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:42.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X