Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново за Self-adaptive FRA parameter.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
    Точно за същия маркуч писах по-горе, само че обикновенно има и сензор за вакуум някъде по системата, има също и сензор на налягането в газовата рейка (често са в един общ корпус двата датчика и е описано къде се свързва вакуума и къде налягането)
    В някои газови тези датчици са в кутията на еку-то

    Comment


    • #17
      Благодаря на всички, които взеха отношение по проблема ми.

      Ще направя всичко това, което ми препоръчахте относно газовата.

      Поръчах си и кабелче за диагностика, та ще погледна, дали има логнати грешки от страна на газовото ECU.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        После да напишеш какво що

        Comment


        • #19
          аз имам същото гаснене на колата при взимането на десен бърз и продължителен завой с по-малко от половината бутилка газ,някой път минава на бенз някой път не
          alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
          alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
            аз имам същото гаснене на колата при взимането на десен бърз и продължителен завой с по-малко от половината бутилка газ,някой път минава на бенз някой път не
            като начало си смени филтъра на самия изпарител

            Comment


            • #21
              Аз бих си разглобил изпарителя.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Аз бих си разглобил изпарителя.
                А аз бих загледал и в какво положение е монтиран на колата същия... (понякога и това е от значение колкото и да изглежда невероятно)
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  А аз бих загледал и в какво положение е монтиран на колата същия... (понякога и това е от значение колкото и да изглежда невероятно)
                  Това с положението, като изключим височината на мотаж с оглед по-добро подгряване, е валидно за двукамерните изпарители за старите АГУ. Голямата мембрана лесно се влияе от инерционните сили. При еднокамерните изпарители за ГИ това не е от такова значение.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Това с положението, като изключим височината на мотаж с оглед по-добро подгряване, е валидно за двукамерните изпарители за старите АГУ. Голямата мембрана лесно се влияе от инерционните сили. При еднокамерните изпарители за ГИ това не е от такова значение.
                    Да, на една кола ми беше с плоската страна по посока на движението и понякога гаснеше при спиране.
                    ама като съм разглобявал доста тъжна гледка е било вътре.
                    Твърди мембрани и клапани, болкуци с вид на желе и други такива.
                    Не знам какво е устройството на твоя. Ама ако ти се занимава го разглоби, снимай и разглобявай.
                    Във филтъра нещо с вид на графит, което обаче се лепи на магнитчето, което съм сложил във филтъра, сигурно метал от вътрешността на бутилката.
                    Смазваш тук- там, ако прецениш и работи по- добре от нов.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #25
                      Днес проверих щателно всички връзки на изпарителя. Особено вакуума през сензора за диференциално налягане до всмукателния колектор. Нищо нередно не установих.

                      Направих и диагностика на газовия компютър. Имаше записани следните грешки (временни):

                      - low gas pressure
                      - start on gas
                      - gas button failed
                      - maximum load on gas
                      - gas pressure too high

                      Постоянни грешки няма.

                      Лошото е, че не мога да проследя никаква хронология на грешките и така не мога да разбера, дали има такава, която е записана при дискутираната ситуация.
                      Това очевидно са всички записани грешки, откакто е монтирана уредбата (5 години и около 40К пробег).

                      Не можах и да ги изтрия.

                      Относно self - adaptive FRA параметъра, след ресета на ECU - то и изминати около 50 км., грешката пак се е записала и след триене се появява отново с първото натискане на педала на газта (въпросният параметър отново има стойност 1,23).

                      Относно тази грешка, все повече започвам да подозирам лабмда сондата. Напрежението и се изменя в нормалните граници (0,1 - 0,9 V) но е малко "мързелива". Т.е - прави по един, максимум 2 цикъла в секунда.

                      Вероятно трябва да планирам подмяната и.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Обслужван ли е въпросния инжекцион?
                        На колко работни часа е?
                        По спомен инжекторите кзкарваха около 1000 работни часа. Мисля че е добре да минеш през газаджия за да ти постави диагноза или поне да те насочи към проблема.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Днес проверих щателно всички връзки на изпарителя. Особено вакуума през сензора за диференциално налягане до всмукателния колектор. Нищо нередно не установих.

                          Направих и диагностика на газовия компютър. Имаше записани следните грешки (временни):

                          - low gas pressure
                          - start on gas
                          - gas button failed
                          - maximum load on gas
                          - gas pressure too high

                          Постоянни грешки няма.

                          Лошото е, че не мога да проследя никаква хронология на грешките и така не мога да разбера, дали има такава, която е записана при дискутираната ситуация.
                          Това очевидно са всички записани грешки, откакто е монтирана уредбата (5 години и около 40К пробег).

                          Не можах и да ги изтрия.

                          Относно self - adaptive FRA параметъра, след ресета на ECU - то и изминати около 50 км., грешката пак се е записала и след триене се появява отново с първото натискане на педала на газта (въпросният параметър отново има стойност 1,23).

                          Относно тази грешка, все повече започвам да подозирам лабмда сондата. Напрежението и се изменя в нормалните граници (0,1 - 0,9 V) но е малко "мързелива". Т.е - прави по един, максимум 2 цикъла в секунда.

                          Вероятно трябва да планирам подмяната и.
                          Не се занимавай с глупости. Ако колата ти работи добре на бензин проблемът е в газовата. Ако си сменил филтъра, дето ти казах по телефона, вече са мембраните на изпарителя. Затова ти се променя и налягането. Казах ти да следиш каква е ситуацията с диференциалното налягане на газта. Ако ти пада много при подаване на газ, направо сменяй изпарителя

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                            Не се занимавай с глупости. Ако колата ти работи добре на бензин проблемът е в газовата. Ако си сменил филтъра, дето ти казах по телефона, вече са мембраните на изпарителя. Затова ти се променя и налягането. Казах ти да следиш каква е ситуацията с диференциалното налягане на газта. Ако ти пада много при подаване на газ, направо сменяй изпарителя
                            И аз за това бих си разглобил изпарителя
                            Продават хубави мембрани, не са много скъпи и се сменят лесно.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #29
                              Не четете, какво пиша и почвате с филмите

                              Колата ми работи добре и на бензин и на газ.

                              Тези дни ще сменя филтъра на изпарителя, щото трябва да се сменя на 10К пък аз съм минал 40.

                              Ако имаше някакъв проблем с диференциалното налягане, щеше да запише грешка.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                грешка

                                Comment

                                Working...
                                X