Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново за Self-adaptive FRA parameter.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Малко развитие по темата:

    Ресетнах ECU - то и минах около 40 км. градско на бензин.
    След това стойностите на адаптивните параметри бяха:



    Смених филтъра на изпарителя (извадих една шепа пясък от леглото му) и пуснах мотора да работи на газ. Около 20 минути на празен ход и после врътнах едно кръгче - около 2 км.

    Отново прегледах стойностите:



    Грешка за FRA параметъра няма записана.

    Пуснах и графики на газовата, но ще ги постна в раздела за газ.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Значи сме поуцелили нещата
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #33
        Това, което се потвърди до момента е, че работата на газовата уредба причинява излизането извън нормалните граници на адаптивните параметри и генерирането на грешката, като следствие от това.

        Това, което ми предстои е да извърша прецизна настройка на газовата уредба.

        Тези дни ще има развитие по въпроса.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Това, което се потвърди до момента е, че работата на газовата уредба причинява излизането извън нормалните граници на адаптивните параметри и генерирането на грешката, като следствие от това.

          Това, което ми предстои е да извърша прецизна настройка на газовата уредба.

          Тези дни ще има развитие по въпроса.
          Е то отдавна беше ясно. Ма ти си малко Тома неверни. Успех

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Е то отдавна беше ясно. Ма ти си малко Тома неверни. Успех
            Не съм Тома неверний а знам, че за да бъде решен даден проблем, трябва да има и очертан подход за това.

            Нали освен да потвърдя тезата затова, че причината е в газовата, трябваше да ресетна ECU - то и да покарам на бензин за да може сега да имам стойностите на параметрите при адаптирано ECU.
            Как без тази информация да настройвам газовата?


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              Абе не смени веднага филтъра на изпарителя, та затова

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Абе не смени веднага филтъра на изпарителя, та затова
                Филтъра не го смених веднага не, защото съм се съмнявал в това, че трябва да се смени. Просто единственото време, което имам за да се занимавам с колата си е съботно-неделното.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  натяквам ти защото това е много вано

                  Comment


                  • #39
                    Моето скромно мнение е, че колкото и добре да е настроен един ГИ, непременно идва момента когато колата записва грешка за неправилна горивна смес. Много променливи има по една такава втора горивна система. Не знам какво е положението при OBD системите и дали там ги има тези драми. Нека някой, който кара с такава да ни светне по въпроса.

                    Comment


                    • #40
                      Проблемът не е в многото параметри от които зависи работата на ГИ а и те не са чак толкова много. Бензиновият компютър работи с много повече параметри.
                      Проблемът е в това, че при ГИ без пряка връзка с бензиновия компютър, не е много ясно, кой от двата компютъра трябва да коригира сместта и как.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Проблемът не е в многото параметри от които зависи работата на ГИ а и те не са чак толкова много. Бензиновият компютър работи с много повече параметри.
                        Проблемът е в това, че при ГИ без пряка връзка с бензиновия компютър, не е много ясно, кой от двата компютъра трябва да коригира сместта и как.
                        Трябва да настроиш газовия така, че да не кара бензиновия да се опитва да откоригира нещо, което според него е извън допустимите му параметри за съответния режим. Затова се гледат ламбда сонда интеграторите как се държат. Те са ти основния критерий

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Трябва да настроиш газовия така, че да не кара бензиновия да се опитва да откоригира нещо, което според него е извън допустимите му параметри за съответния режим. Затова се гледат ламбда сонда интеграторите как се държат. Те са ти основния критерий
                          Какви стойности трябва да има интеграторът на сондата?


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            1.0
                            корекцията от бензиновото еку е в рамките на 0.25 т.е. от -0.75 до +1.25. След това качва грешка от любимите ти

                            Comment


                            • #44
                              Лошото е, че в интерфейса на газовия компютър не се вижда информация за интегратора.
                              Щеше да е много лесна настройката на газовата, ако имаше начин някак да се блокира адаптацията на бензиновия компютър.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Друже, става. Половината екран с едната програма, другата половина с другата

                                Comment

                                Working...
                                X