Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново за Self-adaptive FRA parameter.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
    Отговорът го има там
    Само дето ти не го знаеш.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Само дето ти не го знаеш.
      Знам го, но да ти кажа ти няма да ми повярваш. И затова си го намери. Има писано по този въпрос отдавна. И аз самият съм писал

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
        на тия ти въпроси мисля че може да отговори Яни в ролята си на създател на програмата. Масово в колите се ползват проценти за изразяване на тия стойности, отделно като се настройва по графика се вжда в кои области бяга настройката и като знаеш и с колко процента е това си правиш сметката какво и къде да барнеш
        Попаднах на един негов пост отпреди няколко години в който на въпрос за тримовете, той отговаря, че не разполага с документация по въпроса.

        Вероятното обяснение е, че приложението на Фобос през газовия компютър успява да "прочете" информацията за краткия трим. Нещо, което не виждам в MES (v.2.2).


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #64
          Не съм пробвал с алфа ромео, но щом на мазда 6 първа генерация , на Сааба ми и на опел бертоне чете в % с едено просто ОБД2 скенерче за 15лв ELM232... смятам ,че на МЕС няма да му е проблем по принцип и си мисля, че щее по-лесно за разбиране според мен (някак по-лесно се възприема ако лонг трима е +/- 5% ,а не 1.05)
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            Не съм пробвал с алфа ромео, но щом на мазда 6 първа генерация , на Сааба ми и на опел бертоне чете в % с едено просто ОБД2 скенерче за 15лв ELM232... смятам ,че на МЕС няма да му е проблем по принцип и си мисля, че щее по-лесно за разбиране според мен (някак по-лесно се възприема ако лонг трима е +/- 5% ,а не 1.05)
            Май и аз ще се ориентирам към нещо такова. Иначе MES върши чудесна работа, но има и някои недостатъци.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Май и аз ще се ориентирам към нещо такова. Иначе MES върши чудесна работа, но има и някои недостатъци.
              Какви?

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Какви?
                Не визуализира краткия трим и желаното количество въздух го показва в погрешна мерна единица.

                Това е, което съм забелязал до момента.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Не визуализира краткия трим и желаното количество въздух го показва в погрешна мерна единица.

                  Това е, което съм забелязал до момента.
                  Колега интересно ми е докъде си стигнал,защо си спрял със споделянето си

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от slaviganev63 Покажи съобщение
                    Колега интересно ми е докъде си стигнал,защо си спрял със споделянето си
                    След като си изясних нещата дотолкова, че да си реша проблема, не съм задълбавал повече


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment

                    Working...
                    X