Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с охлаждането

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с охлаждането

    колеги по проблема съм предприел редица мерки

    1.прочистване на радиатор

    2.смяна на термостата с нов от ТиН

    прблема продължава

    при по спортно каране и скорости над 130 км/час особено ако пътя е с леко върло температурата минава 100 гадуса

    много пути съм спирал и съм остановявал че перката раобти с голями почивки примерно раобти 30 сек. и 1мин. почива а температурата остава същата

    защо перката която трябва да охлади антифриза прави тези гадни почивки

    моля ви помислете и ми помогнете защото днес като се връщах от провинцията ми побърка с тази висока температура
    Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
    sigpic

  • #2
    ами ако те лъже датчика ти мери ли я с друг термометър или я занеси на някои маистор.... то няма в БГ маистори ама някои може па да налучка...или ходи на врачка ако и тва не помогне питаи президента на клуба тои ща прати в някои скъпарски сервиз дето със сигурност щи земат миличките парички

    Comment


    • #3
      Re: проблем с охлаждането

      Първоначално публикувано от alfista146
      колеги по проблема съм предприел редица мерки

      1.прочистване на радиатор

      2.смяна на термостата с нов от ТиН

      прблема продължава

      при по спортно каране и скорости над 130 км/час особено ако пътя е с леко върло температурата минава 100 гадуса

      много пути съм спирал и съм остановявал че перката раобти с голями почивки примерно раобти 30 сек. и 1мин. почива а температурата остава същата

      защо перката която трябва да охлади антифриза прави тези гадни почивки

      моля ви помислете и ми помогнете защото днес като се връщах от провинцията ми побърка с тази висока температура
      Провери си водната помпа
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        Re: проблем с охлаждането

        Първоначално публикувано от Mury
        Провери си водната помпа
        ще проверя водната помпа но тва няма нищо общо със скапаната перка която пак казвам че си прави почивки при температури от порядака на 100 градуса
        Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
        sigpic

        Comment


        • #5
          Re: проблем с охлаждането

          Първоначално публикувано от alfista146
          Първоначално публикувано от Mury
          Провери си водната помпа
          ще проверя водната помпа но тва няма нищо общо със скапаната перка която пак казвам че си прави почивки при температури от порядака на 100 градуса
          Пич тя така си работи особено ако температурата в радиатора е по ниска/това идва ако водната помпа не е в час/
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            И аз съм съгласен с Мъро, че може да е от помпата. При всички положения обаче, добре е да забравиш за спортното каране, докато не си оправиш проблема и да не сваляш поглед от стрелката на термометъра, че щом влизаш в 100+ градуса сектора...глави се пукат...да не стане мазало
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              Провери си температурата и с друг уред,има лазерен насочваш лъча където искаш и ти показва температурата.И един датчик ти дава информация за показанието на уреда,а друг ти включва перката на радиатора.Успех и пиши каква е била причината.
              TIPO 2.0 91g.
              PUNTO 1.2 04 g.
              156 1.8 TS 00g

              Comment


              • #8
                На мен ми правеше мизерий с прегряването.Като види байр и стигаше и до 110*.Чистих радиатор,смених термостат,датчик и пак същата работа.Оказа се че разликата м/у температурите на радиатора и на двигателя е около 10*.Сега съм с датчик на перката от Лада който работи на 80/75*, а не като оригиналния 85/75 и резултата е че температурата седи м/у 85-90* точно колкото трябва да е.Ако си с една перка си намери датчик с няколко градуса по-ранно включване,а за това дето перката не върти постоянно,ако не ти върти добре помпата и антифриза в радиатора изтива датчика иключва и тя спира.Другото е релето на перката нещо да не е в час.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Boby
                  Оказа се че разликата м/у температурите на радиатора и на двигателя е около 10*.
                  как стигна до този извод?каде я замери и с какво?



                  а за това дето перката не върти постоянно,ако не ти върти добре помпата и антифриза в радиатора изтива датчика иключва и тя спира.
                  къде мога да разбера дали помпата не е в ред защото струва 140

                  Другото е релето на перката нещо да не е в час.
                  дали ще може да се направи същия номер като с датчика от лада
                  Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Температутара на мотора я гледах по таблото,а температурата на която включваше датчика за перката я мерих вкъщи на котлона с термометър.Датчика включваше на 92* според термометъра,а на таблото уреда показваше малко над 100* 100-103-4*Сегашния датчик го варих и него и включва на 79-80*,а уреда на таблото показва 90*.От там си правя извода,че разликата в температурите е около 10*.За помпата не знам къде можеш да я провериш.Погледни в изравнителното казанче,като вдигне около 3000 оборота течността тряба ва почне за "извира" като фонтанче.Поне при мойта е така.Реле Бош ново 30А струва 5лв.Купи си ново или провери, какво ти е релето и ако имаш същото в колата го замени временно да видиш дали ще е същото положение.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Boby
                      Температутара на мотора я гледах по таблото,а температурата на която включваше датчика за перката я мерих вкъщи на котлона с термометър.Датчика включваше на 92* според термометъра,а на таблото уреда показваше малко над 100* 100-103-4*Сегашния датчик го варих и него и включва на 79-80*,а уреда на таблото показва 90*.От там си правя извода,че разликата в температурите е около 10*.За помпата не знам къде можеш да я провериш.Погледни в изравнителното казанче,като вдигне около 3000 оборота течността тряба ва почне за "извира" като фонтанче.Поне при мойта е така.Реле Бош ново 30А струва 5лв.Купи си ново или провери, какво ти е релето и ако имаш същото в колата го замени временно да видиш дали ще е същото положение.
                      Мда, или изводът ти е правилен, или уредът на таблото ти отчита в повече. Едно от двете е.
                      Alfa Romeo 155 1.7 TS '94

                      Comment


                      • #12
                        Запали колата покарай я и като загрее спри и забоди термометъра в казанчето ако има голяма разлика значи си за помпа
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от yovi
                          Първоначално публикувано от Boby
                          Температутара на мотора я гледах по таблото,а температурата на която включваше датчика за перката я мерих вкъщи на котлона с термометър.Датчика включваше на 92* според термометъра,а на таблото уреда показваше малко над 100* 100-103-4*Сегашния датчик го варих и него и включва на 79-80*,а уреда на таблото показва 90*.От там си правя извода,че разликата в температурите е около 10*.За помпата не знам къде можеш да я провериш.Погледни в изравнителното казанче,като вдигне около 3000 оборота течността тряба ва почне за "извира" като фонтанче.Поне при мойта е така.Реле Бош ново 30А струва 5лв.Купи си ново или провери, какво ти е релето и ако имаш същото в колата го замени временно да видиш дали ще е същото положение.
                          Мда, или изводът ти е правилен, или уредът на таблото ти отчита в повече. Едно от двете е.
                          Извода ми е много точен понеже извънградско при 120км стрелката седи малко над 80*.Термостата отваря при 83*,а като вклуча перката да върти постоянно радиатора ми изтива,термостата затваря и температурата пак седи малко над 80*Оригиналния датчик включва на 85* а преебания(странно,но и стария се прееба по същия начин и включваше на 92*).Абе с една дума уреда показва почти точно.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • #14
                            момчета остановихме че бавните обороти на перката ги няма никви

                            сигорно когато прави почивки всъщност трябва да въртят бавните обороти

                            къде да потърся проблема защото датчици и релета колко щеш

                            пс приемам съвети всякакви
                            Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Провери първо реостата за първа скорост. Ако той е наред, пиши и ще мислим, но обикновено причината е в него.
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment

                              Working...
                              X