Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с охлаждането

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от tonov
    Провери първо реостата за първа скорост. Ако той е наред, пиши и ще мислим, но обикновено причината е в него.
    ...и е закачен на радиатора... Всъщност, не знам при 145/6 къде е, но на 155 е там. При мен също преди време не работеше 1-ва скорост на перката и когато свалих реостата, видях че вътре една жичка се бе откъснала и кородирала.
    Иначе нормалната работа на перката е - включва на 1-ва скорост и след 10сек, ако температурата не се промени, включва 2-ра скорост.
    Успех!!!
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

    Comment


    • #17
      Нарочно не написах точно къде е реостата, че гледам колегата е с дизел. Да не се изказвам неподготвен. Но би трябвало да е някъде по радиатора. Вътре има съпротивление и термобушон. Обикновено съпротивлението е здраво, прекъсва бушона.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #18


        По-добре първо да си провери бушоните и релетата. Незнам дали колегата има клима но ако им и тя трябва да включва перката на първа скорост.
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #19
          Най-вероятно е реостата и се намира на радиатора около перките провери му клемите или дали няма скъсана жичка
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #20
            Re:

            на радиатора има реле,реостат и датчик

            на релето му допряхме пластинките и завъртя 2-ра скорост

            на реостата му допряхме кабелчетата и пак се вкючи 2-ра скорост

            за датчика разбрахме че той отчита кога да се включват и двете скорости бяха два вида датчици единия работеше на:
            1-ва скорост на 88-83*
            2-ра на 92-87*

            втория датчик беше на по високи температури

            най-вероятно утре ще отидем до ТиН и там ще решим кой да вземем но най-добре ще е този с по-ниската темп.



            Първоначално публикувано от Alexanderbb
            По-добре първо да си провери бушоните и релетата. Незнам дали колегата има клима но ако им и тя трябва да включва перката на първа скорост.

            перката включва 2-ра скорост
            Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
            sigpic

            Comment


            • #21
              Вижте голямото зелено съпротивление на реостата дали е здраво
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #22


                Да де само дето релето за 1 скорост няма нищо общо с това за 2. Нека някой колега ти каже точно къде се намират защото при мен едното е зад десния фар а другото в купето под таблото (странно изградена концепция според мен. А за датчиците или имаш един с 3 извода или два с по два. hf hpe е написал много подробно как се тества в темата
                http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... A&start=15
                Вярно че не е точно за твоята кола но поне ще добиеш представа
                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                Peugeot 508 RXH 02.2013

                Comment


                • #23
                  момчета исказвам огромната си благодарност към компетентните ви съвети оказа се че на едно от съпротивленията на реостата е клеасало оправихме го и сега си работят и двете степени на перката :P

                  Alexanderbb благодаря ти че си издирил толкова стара тема колегата nick е бил с АБСОЛЮТНО същия проблем като с нашата алфа процедурите...абе същата работа само че при нас се губеше бавната скорост

                  отново искам да кажа че съм ви СУПЕР благодарен за помоща
                  Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Знаех си че е това -почти винаги проблема е там
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment

                    Working...
                    X