Известие

Collapse
No announcement yet.

размисли около v6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Вие защо му вярвате, това са две различни коли.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #32
      Ако е една и съща кола, шапка свалям на извършеното.
      Единственото неясно са горелите тенекии. Ако не са сменяни, резултатът от цялата работа е съмнителен в дългосрочен план.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Ако е една и съща кола, шапка свалям на извършеното.
        Единственото неясно са горелите тенекии. Ако не са сменяни, резултатът от цялата работа е съмнителен в дългосрочен план.
        Сигурно си виждал изгоряло желязо, няма оправяне, да не говорим за вътрешността на гредите, горял двигател, още по зле, правят си реклама според мен.
        Взели са друга кола и са я тунинговали.
        И аз мога да ти направя серия такива снимки, без много подробности от възстановяването.
        Last edited by lordliness; d.m.y г., 15:55.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Сигурно си виждал изгоряло желязо, няма оправяне, да не говорим за вътрешността на гредите, горял двигател, още по зле, правят си реклама според мен.
          Взели са друга кола и са я тунинговали.
          И аз мога да ти направя серия такива снимки, без много подробности от възстановяването.
          Аз не видях и следи от заварки,защото трябва да сменят старите,а щом няма заварки,колата е друга.

          Comment


          • #35
            Или е Друга, или са я ошкурели и боядисали само и това е,а като я продадат -другия да му мисли
            Last edited by don_pepone; d.m.y г., 12:47.
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              Или е Друва, или са я ошкурели и боядисали само и това е,а като я продадат -другия да му мисли
              Сделката на века Набутваш 70к за да възкръсне, за да я продадеш за 10.


              Comment


              • #37
                едвали са набутали 70к, а продажбата в белите страни е по-лесна защото там феновете имат малко по-добър стандарт и сравнително лесно могат да отделят пари за "Фенска" кола, особено ГТА+ Charger

                другият вариант е да не са се замислили (което едва ли сее случило) ,че веднъж горяло едно желязо то вече нее със същите качества както преди и крие доста опасности при експлоатация (камоли в кола 350 коня)
                Last edited by don_pepone; d.m.y г., 12:52.
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
                  Точно за това комби говорех Що за психопати има само

                  Не знам ... ма са с мн
                  Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                  Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                  Comment


                  • #39
                    Само не разбрах как нямаше снимка от вкарването обратно на двигателя. Такъв момент да не се заснеме след толкова работа. А винаги е изкушаващо.

                    Comment


                    • #40
                      Абе ако наистина е същата кола, колко пари са вкарали да я оправят е едно на ръка, ама кой нормален човек, който му чува главата поне малко, ще седне в това и ще му даде цялата газ без да го е страх купето ли ше се разпадне, инсталацията ли ше даде на късо...
                      Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                      Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                      Comment


                      • #41
                        хич ги няма тия момчета с тоя горел варел па незнам
                        AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                        AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от unac Покажи съобщение
                          Здравейте колеги алфисти!
                          От известно време се интересувам от v6-така на алфа, по специално 2.5 и 3.0 24v. В чуждостранско чета за модификацията gleich на 2.5 с ризи и бутала от 3.0. Така се получава 2.8 и доста се развъртал. Правена ли е тази модификация у нас и какви трудности биха съпровождали такова начинание?
                          Друго, което ми е интересно е дали глава от 2.5 ще стане на 3.0?
                          Това е с цел да се увеличи степента на сгъстяване.
                          Ще ми е интересно да направим интересна дискусия относно възможностите на v6.
                          Поздрави
                          P.S Ако темата не е за тук моля модерагор да я премести или изтрие
                          Колега що не си вземеш едно GT 3.2, сравнително леко е и с малко пипване тук там, отиваш на 290-300 коня. без турбини и компресори. GTA вече стават редки и скъпи. 166 е тежка, GTV почти я няма за продан.
                          Virus Alfa

                          Comment


                          • #43
                            2,5 мотора е силно подценяван. Мисля, че може повече.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Skyline Покажи съобщение
                              Колега що не си вземеш едно GT 3.2, сравнително леко е и с малко пипване тук там, отиваш на 290-300 коня. без турбини и компресори. GTA вече стават редки и скъпи. 166 е тежка, GTV почти я няма за продан.
                              Би ли обяснил какво е малкото пипване на атмосверния мотор, та да качи тия скромни 50-60 коня, че аз малко не го вярвам
                              Last edited by thecleaner; d.m.y г., 19:44.
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment


                              • #45
                                За 300 коня да стане една 3.2-ка ще трябва много занимавка. Хубави валове, Нови колектори, всмукателен и изпускателен, нова генерация, много добър ремап и то на дино. Може и други бутала с биелки за повечко сгъстяване. Но тава с работа и части може да скокне до 10 000 лв. А ?.5-цата е куца и това си е. Каквото и да и се прави, става сложно и отново един заводски 3.0 ще я бие. Това е реалността.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X