Известие

Collapse
No announcement yet.

Replacement Air Filter

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от valjo
    Първоначално публикувано от Mury
    ... а не кат Насо и Вальо те с един флакон си оправят фитрите по веднъж
    пак фантазираме Муржев това че един път така сме напраили, незначи че продължаваме
    Нишо нишо шсе научите а ти нешо мнооо се засегаш напоследък
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Mury
      Първоначално публикувано от valjo
      Първоначално публикувано от Mury
      ... а не кат Насо и Вальо те с един флакон си оправят фитрите по веднъж
      пак фантазираме Муржев това че един път така сме напраили, незначи че продължаваме
      Нишо нишо шсе научите а ти нешо мнооо се засегаш напоследък
      тоя па ми и на теб да ти е алфата в положението на мойта, и ти ше се засегаш

      пак офтопичим
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment


      • #33
        Колеги J&R като го купиш необходимо ли е омасляване или си е омаслен и направо го качваш на колата?
        Нещо което работи не се пипа!

        Comment


        • #34
          Риплейсмънта направо го ръгаш - подготвен е (както казах и в другата актуална тема за JR). За конусите не знам.

          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
          Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от bass
            Риплейсмънта направо го ръгаш - подготвен е (както казах и в другата актуална тема за JR). За конусите не знам.
            Конусите също са омаслени: oiled ready to fit
            Alfa Romeo 155 1.8TS
            Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

            Comment


            • #36
              Бати филтъра кат че ли наистина става по пъргава колата с него, или е въпрос на внушение но звука определено е по друг
              Нещо което работи не се пипа!

              Comment


              • #37
                Ще усета ли разлика и във какво, ако смена оригиналния с K & N, примерно от 130лв, на газ съм?
                Alfa Romeo 75 1.8

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Lame_0ne
                  Ще усета ли разлика и във какво, ако смена оригиналния с K & N, примерно от 130лв, на газ съм?
                  При газовите коли, нали връщало нещо и се чуват взривове от време на време....така, че не знам дали е удачно да си с спортен филтър.

                  Поне така съм чувал, не го приемай за истина...провери първо.
                  sigpic
                  Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                  " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                  "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Lame_0ne
                    Ще усета ли разлика и във какво, ако смена оригиналния с K & N, примерно от 130лв, на газ съм?
                    Аз съм на газ и в началото (мойто във форума ) питах същото. Отговориха ми ,че няма много смисъл. Освен това заради много въздух ми е затапен входа на тръбата и взима въздух през дупка с диаметър 1,5-2 см.(не знам при теб как е).Ако махна тапата (пробвал съм) въобще не работи. Та се получава противоречие- хем намален отвор- хем спортен филтър за повече въздух .
                    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                    Comment


                    • #40
                      Колеги имам едно такова питане. Взех си един филтър реплейсмант на JR за колата. Имам такъв въпрос има една такава хава която е закрепена към маркуча който влиза във въздушния филтър това е една пласмасова тръба която е дълга около 20 см в средата е стеснена а към края който стои към филтъра се разширява под конус ,та трябва ли да я махна или да я оставя и при новия филтър. Става въпрос за колата от подписа. Благодаря ви предварително
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #41
                        Абе нормално ли да ми падне разхода с около 2 литра или колкото повече я настъпвам толкова по икономична става .
                        Откакто съм го сложил тоя филтър само газ давам, а разхода е ~ 10 литра смесено.
                        Или мен нещо много ме напича слънцето напоследък :P
                        Alfa Romeo 155 1.8TS
                        Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ALFA CORSE
                          Абе нормално ли да ми падне разхода с около 2 литра или колкото повече я настъпвам толкова по икономична става .
                          Откакто съм го сложил тоя филтър само газ давам, а разхода е ~ 10 литра смесено.
                          Или мен нещо много ме напича слънцето напоследък :P
                          напекло те е яко, успокой се, алфа дето да харчи малко НЕМА ... както и такава дето не се трОши
                          '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                          '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                          '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                          Comment


                          • #43
                            Айде бре колеги някой не е ли слагал реплейсмант или спортен филтър направо в кутията. ето и снимки на сокаджика дето се чудя дали да го махам.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #44
                              [quote=PEPI-2ALFA]
                              Първоначално публикувано от "Lame_0ne":rn2u7dui
                              Ще усета ли разлика и във какво, ако смена оригиналния с K & N, примерно от 130лв, на газ съм?
                              Аз съм на газ и в началото (мойто във форума ) питах същото. Отговориха ми ,че няма много смисъл. Освен това заради много въздух ми е затапен входа на тръбата и взима въздух през дупка с диаметър 1,5-2 см.(не знам при теб как е).Ако махна тапата (пробвал съм) въобще не работи. Та се получава противоречие- хем намален отвор- хем спортен филтър за повече въздух .[/quote:rn2u7dui]

                              Тук си прав, не съм го помислил това, иначе и при мен е така от два големи отвора за въздух е останало половинката на единия.
                              Alfa Romeo 75 1.8

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Novachev
                                Айде бре колеги някой не е ли слагал реплейсмант или спортен филтър направо в кутията. ето и снимки на сокаджика дето се чудя дали да го махам.
                                не го махай. това е така наречената тръба на Бернули- ефекта от стеснението, което има е увеличаване на скоростта на флуида (в случая въздух)и съответно на полезното (динамичното) му в този случай налягане

                                http://bg.wikipedia.org/wiki/Уравнение_на_Бернули

                                копирай целия линк.

                                Comment

                                Working...
                                X