Известие

Collapse
No announcement yet.

Ниско налягане на маслото 2.0Т.С. 8V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ниско налягане на маслото 2.0Т.С. 8V

    От скоро съм "горд" собственик на 164-ка с въпросния двигател 1989г. Проблема е, че след смяна на маслото при напълно загрял двигател на празен ход светва лампата за ниско налягане. При студен двигател на празен ход налягането е около 1,5 бара. При 3000 оборота на студен двигател налягането е около 4 бара. Маслото е 10W40. Смених основни и биелни лагери и проверих преливния клапан на маслената помпа. Сега е с ново масло пак 10W40. Резултат няма никакъв. Някой да се е сблъсквал с такъв проблем при този мотор или да има нещо по-специфично от което може да не държи налягане? Като изключим основни, биелни лагери, преливен клапан, масло и филтър остава маслена помпа и леглата на разпределителните валове. Има ли вариант вариатора да прави проблем?
    Attached Files
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

  • #2
    Самия датчик за налягането провери ли го?
    75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
    75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
    75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
    75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

    Comment


    • #3
      Не, но са два отделни. Съмнява ме и двата да са така развалени, че едновременно да отчитат ниско налягане.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #4
        Доколкото знам за налягане датчика е един,другия е за лампата на таблото,аз залагам че тоя за налягане е умрял
        75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
        75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
        75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
        75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

        Comment


        • #5
          Типични симптоми за умряла помпа. Сменявай я, без да търсиш другаде. Възможно е и леглата на разпределителните валове да са износени, но чак пък толкоз...
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            При смяната на лагерите, хлабините им мерени ли са и ако да, в норми ли са? Ако - да, пролемът е най-вероятно в износването на помпата.

            При загрял мотор и 3000 об, колко е налягането?

            Винаги е вариант да минеш на 10W60, но е по-добре да се оправи помпата.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
              Не, но са два отделни. Съмнява ме и двата да са така развалени, че едновременно да отчитат ниско налягане.
              Като нищо да е датчик...
              Датчика за налягането е тумбестия и се разваля като такова... Аз лично съм сменял със сигурност поне 4
              Последно съм сложил Ладов но и тои си отива...
              Замери с нещо друго налягането (механично)!!!
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #8
                При загрял двигател и 3000 оборота е почти 2 бара. Ще закача и механичен манометър все пак, но налягането е ниско. Остава вариант 15W50 тъй като и при студен двигател пак е ниско. Сега я палих и явно заради по-студеното време направи 2.5 бара на студен мотор.

                М/у другото в картера на дъното имаше доста тиня. Явно маслото не е сменяно много често.
                Last edited by Boby; d.m.y г., 17:58.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                  При загрял двигател и 3000 оборота е почти 2 бара. Ще закача и механичен манометър все пак, но налягането е ниско. Остава вариант 15W50 тъй като и при студен двигател пак е ниско. Сега я палих и явно заради по-студеното време направи 2.5 бара на студен мотор.

                  М/у другото в картера на дъното имаше доста тиня. Явно маслото не е сменяно много често.
                  Ниско... при мен над 120000км е така по показания... (оправя се в редките случаи когато датчика е бил наред)

                  Провери го с нормален уред/манометър... Чакам резултата с нетърпение...
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #10
                    Резултата от механичен манометър на мястото на датчика за лампата е 0,8бара при загрял двигател и сипана добавка за повишаване на вискозитета на маслото с която няма промяна. Разликата м/у механичния манометър и този на таблото е 1бар, но това може и да се дължи на различните места на датчиците. В крайна сметка няма налягането е ниско.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                      Резултата от механичен манометър на мястото на датчика за лампата е 0,8бара при загрял двигател и сипана добавка за повишаване на вискозитета на маслото с която няма промяна. Разликата м/у механичния манометър и този на таблото е 1бар, но това може и да се дължи на различните места на датчиците. В крайна сметка няма налягането е ниско.
                      В първия пост пишеш че след смяна на маслото е станало това!

                      Преди месец беше, ми звъня приятел че вектрата му след смяна на масло се е разтракала, лампата му свети на празен ход и гасне чак след 2000об/м...
                      Масления му филтър е само хартиен елемент а там където се слага тои има едно пластмасово клапанче което се беше строшило. Уш филтър само а доста ядове създаде.
                      Attached Files
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                        В първия пост пишеш че след смяна на маслото е станало това!

                        Преди месец беше, ми звъня приятел че вектрата му след смяна на масло се е разтракала, лампата му свети на празен ход и гасне чак след 2000об/м...
                        Масления му филтър е само хартиен елемент а там където се слага тои има едно пластмасово клапанче което се беше строшило. Уш филтър само а доста ядове създаде.
                        Някакво развитие има ли по въпроса!?!
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment

                        Working...
                        X