Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с турбина

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с турбина

    Добър вечер на всички ... Имам проблем с наскоро купената алфа 159 sw 1.9 jtdm (150) .
    Колата между 900 и 1050/1100 оборота е една идея по зле от чист дизел. След това като включи турбото нещата са добре. Тук идва проблема ... Турбината при под 3000 оборота скача на 1.6 бара и като задържа педала на газта тя ту сваля на 1 ту надува на 1.6 и така на всяка предавка без първа ... Възможно ли е да е от ЕГР(не е изолиран) ако е зацапан или грешни стойности на дебитомер .. по принцип звънях на Румбата и си записах час за вторник ... Но просто ми е интересно на какво се дължи тая липса на мощност при 1000 оборота и пренадуване след 1900 оборота ... Така я взех колата и не съжалявам но ми е интересно от какво може да е. Всякакви предположения ще са от полза поне да мога да си калкулирам някаква сума която евентуално да приготвя
    Last edited by Niki96; d.m.y г., 20:09.

  • #2
    Запекла геометрия на турбината или некоректно работещ актуатор, а защо не и проблеми с вакуума, управляващ актуатора (сцепено маркуче)...
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #3
      Хмм .. не се бях сетил за това .. поне това мога да проверя защото в интерес на истината при 0.8 като върна газта се чува турбото (нещо като свистене) .. все си мислех че е нормално да се чува разтоварването, но сега като каза, ще проверя утре преди работа

      Comment


      • #4
        Какво разтоварване?
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #5
          Турбото не се ли разтоварва като се върне газта!?!

          Comment

          Working...
          X