Добър вечер на всички ... Имам проблем с наскоро купената алфа 159 sw 1.9 jtdm (150) .
Колата между 900 и 1050/1100 оборота е една идея по зле от чист дизел. След това като включи турбото нещата са добре. Тук идва проблема ... Турбината при под 3000 оборота скача на 1.6 бара и като задържа педала на газта тя ту сваля на 1 ту надува на 1.6 и така на всяка предавка без първа ... Възможно ли е да е от ЕГР(не е изолиран) ако е зацапан или грешни стойности на дебитомер .. по принцип звънях на Румбата и си записах час за вторник ... Но просто ми е интересно на какво се дължи тая липса на мощност при 1000 оборота и пренадуване след 1900 оборота ... Така я взех колата и не съжалявам но ми е интересно от какво може да е. Всякакви предположения ще са от полза поне да мога да си калкулирам някаква сума която евентуално да приготвя
Колата между 900 и 1050/1100 оборота е една идея по зле от чист дизел. След това като включи турбото нещата са добре. Тук идва проблема ... Турбината при под 3000 оборота скача на 1.6 бара и като задържа педала на газта тя ту сваля на 1 ту надува на 1.6 и така на всяка предавка без първа ... Възможно ли е да е от ЕГР(не е изолиран) ако е зацапан или грешни стойности на дебитомер .. по принцип звънях на Румбата и си записах час за вторник ... Но просто ми е интересно на какво се дължи тая липса на мощност при 1000 оборота и пренадуване след 1900 оборота ... Така я взех колата и не съжалявам но ми е интересно от какво може да е. Всякакви предположения ще са от полза поне да мога да си калкулирам някаква сума която евентуално да приготвя
Comment