Първоначално публикувано от krustnika
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мнения и отзиви за Ventura Garage
Collapse
X
-
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
-
Здрвейте,
Три пъти съм карал колата си там за сериозни ремонти. И трите пъти бях доволен от работата и обслужването. Работи се добре, приемчика се обажда преди да се ремонтира каквото и да е и т.н. Абе всичко ОК.
26.09.2015 243000км: Спирачни дискове, предни накладки, предни носачи, биалетки, кормилен накрайник, спирачнки маркучи
03.10.2015 243300км: Задни накладки, гривна АБС, жила на ръчна спирачка, заден ляв ремонтен комплект носав, задно дясно спирачно цилиндърче.
14.04.2016 252000км: Семеринг КВ, семеринги полуоски, муфа СК, смяна скоростна кутия, измиване, тампони двигател.
Днес я закарах за нещо елементарно за четвърти път и останах крайно изненадан.
Малко предистория. Събота 18/06/2016 пътувам за Сандански от София. Имаше катастрофа на кресненското дефиле. Имаше зверско задръстване.
Бях принуден да спирам няколко пъти, за да изчакам да преминат колите от другата лента. Както и да е. Имах достатъчно време за губене в жегата. Отварям капака и огледах покрай мотора.
Долу и зад пистовия ремък ясно се вижда маншона на вътрешното каре на дясната (дългата) полуоска.
Беше сцепен почти на половина. Може би на 90 градуса. Всичко около него беше в грес и т.н.
Стигнах без проблеми, върнах се в понеделник. Запазих си час за ремонт за вторник 22/06/2016.
Отивам в сервиза в 9:30. Посреща ме приемчика. Пита ме какво има. Обяснявам. Попитах дали да покажа, какво съм видял. Получих отговор не.
Бе ми казано, че за около два часа ще е готова. Тръгнах си. В 14:26 ми се обажда приемчика и ми казва: "Владо, на колата нищо и няма. Не е скъсан маншона". Аз отново обяснявам за кой маншон става дума и т.н. Изглежда, че по време на разговора той отиде до колата и погледна. Отново ми беше обяснено, че не виждат нищо. Аз попитах дали не се вижда греста. Беше ми казано, че от долу всичко е в масла, което наистина е така. Предложих да позавъртят колелото за да се отвори цепката. В крайна сметка го откриха и ми казаха, че ще го сменят в стил "от мен да мине".
Взех си колата в 18:20. Приемчика го нямаше. Оставих 50 лева и си тръгнах.
Моето впечатление за ситуацията:
- напълно съм на ясно, че грешки стават. може някой да е изморен, да има проблеми или нещо друго и да не е видял.
- ясно е, че повредата е малка и не е фатална.
- ясно е, че няма да се изкарат много пари от това.
- разбирам, че мога да изчакам. аз не бързам.
- но не ми е ясно ако утре дойда за друго нещо например носачи и не съм забелязал маншона...дали щяха да го сменят ?!?
Съжалявам, че приемчика го нямаше, за да му го кажа лично. Сори пичове, но това е което мисля.
Comment
-
Съжалявам, че си останал с лошо чувство. Прав си, че малките неща обръщат каруцата, НО
Грешката е в мен, че не погледнахме колата заедно, както ти поиска, защото по обясненията ти беше крайно ясно, че е разкъсан маншона и има много голямо омасляване.
При студена кола, допълнително замърсяване и прокъсване (маншона по никакъв начин не беше разделен на две части или да имаше скъсване в което да може да се бръкне с пръст) на маншона не по целия диаметър сме направили пропуск, който след разговор с теб поправихме.
В интерес на истината имахме спор с колегата правил колата дали е скъсан маншона или не. Защото и той очакваше да види скъсан маншон и много грес. След завъртане на полуоската и осветяване от правилна страна се видя проблемът.
За радост всеки ремонт се снима и макар да избягвам да го правя ще пусна снимките за да се добие представа.
В СЛУЧАЯ ЦЕНАТА НА РЕМОНТЪТ НЕ ВЛИЯЕ ПО НИКАКЪВ НАЧИН. Ние работим откровено защото ни харесва тази работа и сме приятели с клиентите, които реално ни хранят.
Съжалявам не за маншона, а за това, че си си тръгнал с лошо чувство от сервиза. Ако ни се довериш отново ще се реваншираме.
Поздрави!Last edited by ne0; d.m.y г., 14:13.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеВие винаги за дупка по-голяма от пръст ли търсите? Това изразяване е пак недопустимо, още повече, че колегата ви е упътил Освен това графитната грес не мож я сбърка с масло
Въпреки всичко с помощта на клиентът колата си тръгна отремонтирана (дори и по-късно през деня).
Поздрави!Last edited by ne0; d.m.y г., 14:14.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Моля Лорда, Цецо и Кольо, да не пишат "поне" в темите на сервизите, ако нямат лично впечатление от конкретния сервиз и ни посочат конкретно, къде се е издънил сервиза или защо са доволни от него, в противен случай ще получат Alexit, кой на колкото му се полага, че дори и с бонуси.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение...Маншонът при друг оборот не се вижда така както на снимката. ....
Лично с очите си видях как маншона е скъсан на поне 90 градуса дъга и беше отворен. Това беше очеизбождащо погледнато отгоре през коша на мотора. Много съжалявам, че не снимах проведата, когато я видях, за да не спорим сега.
Причината поради която може би не сте видяли скъсването е, че ако колата е на подемник, амортисьора и пружината са отпуснати, от там и полуоската е наклонена по-надолу от нормалното и положение.
По този начин цепката, за която говоря и която не сте снимали може да бъде видяна отново пак и единствено отгоре.
Както и да е. Не е моя работа да обяснявам как да си вършите работата. Притесняваме това, че се наложи да го направя.
Comment
-
Спор няма - клиентът винаги е прав.
Истината е, че като загрее маншона прокъсването се увеличава и т.н. Но това без теб нямаше как да го знаем.
Не исках да изпадаме и в подробности, но ще обясня.
Когато автомобилът е по-стар, ръждясал и т.н. след нормална експлоатация по български пътища, винаги гледаме да не се разглобява за щяло и нещяло поради простата причина, че винаги завличат резби, късат се болтове, не се избиват карета и т.н...
Прост пример. Ако не излезе полуоската и се почне едно нагряване, преси и т.н.. смяна на лагери и т.н.
Наистина за това прокъсване ако не БЕШЕ ТИ, с информация и настояване не си струваше да се разглобява точно тази кола.
Поздрави!
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
По принцип съм верен пациент на Румен-Рубиг, но мога да похваля и препоръчам момчетата от Вентура с открито сърце. Засичал съм ги всички още преди години по Алфа сбирки. Разбират си много от работата, организацията е на ниво и отношението им е коректно. Досега 3 или 4 пъти съм ги посещавал и винаги съм оставал доволен.(1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS
Comment
Comment