Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения и отзиви за Ventura Garage

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от krustnika Покажи съобщение
    Добър пример колега!

    Но в случая човека се възмущава защо в сервизите не са му предложили да му ушият костюм на цена равна на тази, за която той сам си е закърпил съдраните гащи
    Мда! И понеже сме на шивалня тема ще подсиля примера: " Ето ви едно копче, да ми се зашие балтон"!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #47
      Алфата-Фиат 146 турбо нафта,която купих на сестра ми посети сервиза заради теч на масло.Момчетата се справиха добре.Свършиха работа същия ден в който им я закарахме.

      Comment


      • #48
        Здрвейте,

        Три пъти съм карал колата си там за сериозни ремонти. И трите пъти бях доволен от работата и обслужването. Работи се добре, приемчика се обажда преди да се ремонтира каквото и да е и т.н. Абе всичко ОК.
        26.09.2015 243000км: Спирачни дискове, предни накладки, предни носачи, биалетки, кормилен накрайник, спирачнки маркучи
        03.10.2015 243300км: Задни накладки, гривна АБС, жила на ръчна спирачка, заден ляв ремонтен комплект носав, задно дясно спирачно цилиндърче.
        14.04.2016 252000км: Семеринг КВ, семеринги полуоски, муфа СК, смяна скоростна кутия, измиване, тампони двигател.

        Днес я закарах за нещо елементарно за четвърти път и останах крайно изненадан.
        Малко предистория. Събота 18/06/2016 пътувам за Сандански от София. Имаше катастрофа на кресненското дефиле. Имаше зверско задръстване.
        Бях принуден да спирам няколко пъти, за да изчакам да преминат колите от другата лента. Както и да е. Имах достатъчно време за губене в жегата. Отварям капака и огледах покрай мотора.
        Долу и зад пистовия ремък ясно се вижда маншона на вътрешното каре на дясната (дългата) полуоска.
        Беше сцепен почти на половина. Може би на 90 градуса. Всичко около него беше в грес и т.н.
        Стигнах без проблеми, върнах се в понеделник. Запазих си час за ремонт за вторник 22/06/2016.

        Отивам в сервиза в 9:30. Посреща ме приемчика. Пита ме какво има. Обяснявам. Попитах дали да покажа, какво съм видял. Получих отговор не.
        Бе ми казано, че за около два часа ще е готова. Тръгнах си. В 14:26 ми се обажда приемчика и ми казва: "Владо, на колата нищо и няма. Не е скъсан маншона". Аз отново обяснявам за кой маншон става дума и т.н. Изглежда, че по време на разговора той отиде до колата и погледна. Отново ми беше обяснено, че не виждат нищо. Аз попитах дали не се вижда греста. Беше ми казано, че от долу всичко е в масла, което наистина е така. Предложих да позавъртят колелото за да се отвори цепката. В крайна сметка го откриха и ми казаха, че ще го сменят в стил "от мен да мине".

        Взех си колата в 18:20. Приемчика го нямаше. Оставих 50 лева и си тръгнах.

        Моето впечатление за ситуацията:
        - напълно съм на ясно, че грешки стават. може някой да е изморен, да има проблеми или нещо друго и да не е видял.
        - ясно е, че повредата е малка и не е фатална.
        - ясно е, че няма да се изкарат много пари от това.
        - разбирам, че мога да изчакам. аз не бързам.
        - но не ми е ясно ако утре дойда за друго нещо например носачи и не съм забелязал маншона...дали щяха да го сменят ?!?

        Съжалявам, че приемчика го нямаше, за да му го кажа лично. Сори пичове, но това е което мисля.

        Comment


        • #49
          Съжалявам, че си останал с лошо чувство. Прав си, че малките неща обръщат каруцата, НО

          Грешката е в мен, че не погледнахме колата заедно, както ти поиска, защото по обясненията ти беше крайно ясно, че е разкъсан маншона и има много голямо омасляване.

          При студена кола, допълнително замърсяване и прокъсване (маншона по никакъв начин не беше разделен на две части или да имаше скъсване в което да може да се бръкне с пръст) на маншона не по целия диаметър сме направили пропуск, който след разговор с теб поправихме.
          В интерес на истината имахме спор с колегата правил колата дали е скъсан маншона или не. Защото и той очакваше да види скъсан маншон и много грес. След завъртане на полуоската и осветяване от правилна страна се видя проблемът.
          За радост всеки ремонт се снима и макар да избягвам да го правя ще пусна снимките за да се добие представа.

          Click image for larger version

Name:	DSC_0975.jpg
Views:	1
Size:	95.0 Килобайта
ID:	2345698 Click image for larger version

Name:	DSC_0973.jpg
Views:	1
Size:	93.2 Килобайта
ID:	2345699

          В СЛУЧАЯ ЦЕНАТА НА РЕМОНТЪТ НЕ ВЛИЯЕ ПО НИКАКЪВ НАЧИН. Ние работим откровено защото ни харесва тази работа и сме приятели с клиентите, които реално ни хранят.

          Съжалявам не за маншона, а за това, че си си тръгнал с лошо чувство от сервиза. Ако ни се довериш отново ще се реваншираме.

          Поздрави!
          Last edited by ne0; d.m.y г., 14:13.

          http://www.facebook.com/VenturaGarage
          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

          Comment


          • #50
            Вие винаги за дупка по-голяма от пръст ли търсите? Това изразяване е пак недопустимо, още повече, че колегата ви е упътил Освен това графитната грес не мож я сбърка с масло

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Вие винаги за дупка по-голяма от пръст ли търсите? Това изразяване е пак недопустимо, още повече, че колегата ви е упътил Освен това графитната грес не мож я сбърка с масло
              Колега, уважавай откровеността на хората, както и възможността за грешка. Медалът има две страни винаги. Маншонът при друг оборот не се вижда така както на снимката. Имаш някаква информация и си запознат с колата и човека или просто тонът ти е заядлив?
              Въпреки всичко с помощта на клиентът колата си тръгна отремонтирана (дори и по-късно през деня).


              Поздрави!
              Last edited by ne0; d.m.y г., 14:14.

              http://www.facebook.com/VenturaGarage
              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

              Comment


              • #52
                Моля Лорда, Цецо и Кольо, да не пишат "поне" в темите на сервизите, ако нямат лично впечатление от конкретния сервиз и ни посочат конкретно, къде се е издънил сервиза или защо са доволни от него, в противен случай ще получат Alexit, кой на колкото му се полага, че дори и с бонуси.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #53
                  ...
                  Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 10:18.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                    ...Маншонът при друг оборот не се вижда така както на снимката. ....
                    Не искам да споря, но.... Това, което сте снимали няма как да съм го видял изобщо. Още повече на снимките ви се вижда само напукване, от което няма как да излезе грестта.
                    Лично с очите си видях как маншона е скъсан на поне 90 градуса дъга и беше отворен. Това беше очеизбождащо погледнато отгоре през коша на мотора. Много съжалявам, че не снимах проведата, когато я видях, за да не спорим сега.


                    Причината поради която може би не сте видяли скъсването е, че ако колата е на подемник, амортисьора и пружината са отпуснати, от там и полуоската е наклонена по-надолу от нормалното и положение.

                    По този начин цепката, за която говоря и която не сте снимали може да бъде видяна отново пак и единствено отгоре.

                    Както и да е. Не е моя работа да обяснявам как да си вършите работата. Притесняваме това, че се наложи да го направя.

                    Comment


                    • #55
                      Спор няма - клиентът винаги е прав.
                      Истината е, че като загрее маншона прокъсването се увеличава и т.н. Но това без теб нямаше как да го знаем.

                      Не исках да изпадаме и в подробности, но ще обясня.
                      Когато автомобилът е по-стар, ръждясал и т.н. след нормална експлоатация по български пътища, винаги гледаме да не се разглобява за щяло и нещяло поради простата причина, че винаги завличат резби, късат се болтове, не се избиват карета и т.н...

                      Прост пример. Ако не излезе полуоската и се почне едно нагряване, преси и т.н.. смяна на лагери и т.н.

                      Наистина за това прокъсване ако не БЕШЕ ТИ, с информация и настояване не си струваше да се разглобява точно тази кола.

                      Поздрави!

                      http://www.facebook.com/VenturaGarage
                      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                      Comment


                      • #56
                        По принцип съм верен пациент на Румен-Рубиг, но мога да похваля и препоръчам момчетата от Вентура с открито сърце. Засичал съм ги всички още преди години по Алфа сбирки. Разбират си много от работата, организацията е на ниво и отношението им е коректно. Досега 3 или 4 пъти съм ги посещавал и винаги съм оставал доволен.
                        (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                        Comment

                        Working...
                        X