Първоначално публикувано от stefoo
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Extreme Service - чип тунинг и сервиз
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
-
Здравейте,преди време ви бях пратил запитване за преработка на една алуминиева тръба от интейка на моята кола. Представлява ето това тръбата:
http://www.ebay.co.uk/itm/Polished-A...item19b40c0a26
Бих искал да й се завари единствено един щуцер, подобен на съществуващото разклонение и приблизително срещуположен на него. И да е подходящ от него да взема въздух за моторчето за празния ход. Може ли да ви го изпратя детайла и колко ще струва ориентировъчно?
Comment
-
Здравейте,
от много време имам страхотно тропане отпред отдясно. Бях на тест за амортисьори и излезе че преден десен хич го няма. Само че мисля че не е само амортисьора а и нещо друго (може би тампон на носач). Само че където и да съм закарал колата винаги ми я качват на стенд и ми казват че няма луфтове. Според мен пружините опъват яко и затова не се виждат други луфтове. Има ли начин да проверя това при вас и колко ще ми струва? Колата ми е GT '04 2.0jts.
Comment
-
Коментар
Здравейте на всички,
бих искала да ви посъветвам да НЕ си носите колата в този сервиз - на кратко ще ви кажа на мен какво ми се случи, пък вие ако имате излишни пари за даване ходете.
Април си купих Alfa 147, предупредиха ме че има много неща за оправяне, но аз все пак я купих. След ровене по форумите и търсене къде биха могли да ми оправят колата за мой "късмет" попаднах на този сервиз. Закарах я, гледаха я не знам си какво и ми дадоха цена към 2000 лева, за това което според тях трябва да се оправи. Изглеждаха че знаят какво правят и се доверих - седя близо месец и в един момент готова била - отидох, взех я и от там се започна - скоростната кутия, двигателя, пак скоростната кутия и колата през седмица е там и ми вземат пари, уж я оправят, тя пак дава грешки и не върви (още 3000 лева, да се учат на моята как да оправят коли).
Кулминацията беше, когато ми смениха компютъра и това вече щяло да реши проблема и точно деня преди да замина на море уж беше оправена. Да - ама не, след 30 минути тестове колата пак започна да прави номера и то с многократно ремонтираната от тях скоростна кутия.
А реално какво се оказа - елементарна настройка, за която ми взеха 40 лева в друг сервиз- а НЕ 5000 лева който ми взеха в Екстрийм.
То поне другите неща да бяха оправили ама и тях не са - ето ви още примери - в момента ми тече масло от скоростната (нещо което те ремонтираха - цена близо 2000 лева); въздушните възглавници - и тях оправяхме, ама на диагностиката в сервиза в който ми оправиха наистина колата светна, че тази на шофьора не работи; климатика - и за него 2 пъти им плащах - в момента не работи. И окачването оправяха - сега търся носачи. За маслото и климатика би трябвало да имам гаранция, ама не съм толкова луда, че да си закарам пак там колата.
Така, че надявам се да имате едно на ум, когато търсите сервиз и не се доверявайте на "разбирачи" - тези НЕ СА.
Comment
-
Що ли си мисля, че не е преувеличено това, което четем...
Спомням си за една история за една кола с 2 врати, която след оглед нямаше никакви проблеми, пък след час, точно преди един човек да я плати се оказа, че има сериозен проблем в скоростите.Last edited by ShoxXx; d.m.y г., 20:01.
Comment
-
Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщениеЩо ли си мисля, че не е преувеличено това, което четем...
Спомням си за една история за една кола с 2 врати, която след оглед нямаше никакви проблеми, пък след час, точно преди един човек да я плати се оказа, че има сериозен проблем в скоростите.За твое успокоение в същия ден човека докара още една кола за оглед
---------- Post added at 18:37 ---------- Previous post was at 18:21 ----------
Относно гореспоменатата 147 изобщо совите не са това което саАко почна да пиша списъка ще бъде точно 3 страници! Колата дойде в сервиза с девойката която въобще не и беше ясно какво точно си е купила, с нея имаше и един господин който поне имаше някаква техническа грамотност и се разбирахме по лесно. Та колата нямаше нищо работещо в нея - като се почне от двата ключа които не работеха и единия ми беше даден на части счупен в пликче, и се свърши с неработещи скорости, счупен мотор, неработещи огледала,климатроник, неработещо CD с навигация и още хиляди проблеми. Обесних на хората че нямам никакво желание да правя тази кола защото ще им излезе колкото да си купят здрава, собственничката твърдеше че тази и харесвала и искала нея. Ремонтирахме какво ли не по колата и последно всичко работеше дори имаше и диск за навигацията, след 1-2 седмици след като бяха предупредени за мотора че ще се счупи, е той се счупи и вътре нямаше нито една здрава част (няколко пъти бяха правени опити за закрепяне на положението от предишни сервизи), беше поставен цял мотор от друга кола който е ревизиран преди 10 хиляди километра изцяло. Колата беше напълно изправна и след няколко седмици дойде отново с проблем в селеспийда, сменихме соленоида на съединителя, но по желание на клиента с цел да не се дават много пари се сложи втора употреба (до тук комуникирах с един мъж с който се разбирахме ) - след месец колата дойде с нов проблем в селеспийда оказа се счупена стоп машинка, сменихме я. Открихме че компютъра на селеспийда като загрее се побърква, вече говорех със собственичката, сменихме го с втора употреба отново и колата заработи след, няколко дни собственичката се обади отново с проблем и този път беше пак соленоида на съединителя просто си трябваше нов защото втората употреба не останаха читави, последва скарване със собственичката понеже няма никакво техническо виждане на нещата и така приключихме взаимоотношения. Това е всичко но колегите които са се захванали с тази кола ще раберат за какво става дума. Теча на масло не е от кутията а просто в последни опити да се спаси колата без да се купува соленоид му сменихме гумичките, а който е сменял знае как се улива колата
Успех на всички и недейте да си гледате нещата само от своята камбанария не е коректно.
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Аз грам не съм се притеснил...Историята по друг начин я знам, а за тва по какъв начин е стигнала до мен...вина немам.
Comment
-
С голямо нежелание ще се намеся и аз в дискусията, понеже тоя дето за малко не плати GT-то съм аз. Каквото имам да казвам покрай случката съм го написал и не искам да има разни интерпретации, затова съм написал само факти. Главната ми цел беше да направя на тоя мошеник колата непродаваема - нещо, което не стана.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Не споря, че колата беше за оправяне и имаше много неща - споря обаче за това дали наистина ремонта на скоростната кутия струваше толкова - факт за 40 лева беше оправена и в сервиза, в който я оправиха даже не пожелаха да вземат повече пари, докато не видят че колата наистина върви - как мога да съм сигурна че всичко за което съм платила е трябвало наистина да се сменя? И уви теч има, както и проблем с въздушните възглавници и климатика - отново неща, за които е плащано и не са изправни. Мисля, че няма нищо лошо в това да си кажем че сме сгрешили, най-малкото за толкова пари поне това може да се каже. Относно класифицирането на познанията - може би е така, ако разбирах повече нямаше да дам толкова пари за такова лошо качество на ремонт.
Comment
-
Ицо аз пък изобщо не искам да ви се бъркам, ама именно в мнението ти за сивото GT пишеш, че Бобо го е пробвал и всичко е било супер
Айде изяснявайте се, какво сте говорили и какво сте правил, че малко ви се разминават версиите
Искаш да кажеш, че Бобо не може да хване трагичното положение на скоростната кутия?
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеСивото GT 3.2 v6 днес ходих да го гледам, разкарвах го на платформа, диагностика при Бобо - всичко уж беше много добре, накрая ми стана много интересно защо продавача толкова се опъва да го даде да се покара, всеки път вика "да няма проблеми" и се качва да ме вози. Бобо се качва да я пробва - тоя хоп при него в колата и аз не мога да вляза. Хванах си на ината, че няма да купя кола, която не съм карал и ония мошеник вече няма накъде и я даде - 3-та скорост влиза от 2-ра само с изчакване иначе хърка зверски, а когато се извади на свободна повече няма вкарване - само хърка - та БЯГАЙТЕ НАДАЛЕЧ. Автокъщата е Ласерман и явно са си мошеници, от цялата работа съм 100лв назад, пак с малко се разминах.Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеБобо я кара колата заедно с джамбазина, но после каза, че при него си е влизала третата, аз като се качих с триста уговорки вече в автокъщата, точно преди да я платя положението беше трагично.
Comment
-
Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщениеИцо аз пък изобщо не искам да ви се бъркам, ама именно в мнението ти за сивото GT пишеш, че Бобо го е пробвал и всичко е било супер
Айде изяснявайте се, какво сте говорили и какво сте правил, че малко ви се разминават версиите
Искаш да кажеш, че Бобо не може да хване трагичното положение на скоростната кутия?Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщениеИцо аз пък изобщо не искам да ви се бъркам, ама именно в мнението ти за сивото GT пишеш, че Бобо го е пробвал и всичко е било супер
Айде изяснявайте се, какво сте говорили и какво сте правил, че малко ви се разминават версиите
Искаш да кажеш, че Бобо не може да хване трагичното положение на скоростната кутия?Няма версии, няма интерпретации
Това е единствения начин да се държиш мъжки и да не се омажеш до ушите в лайна и последното не е сигурно ..
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от Rostislava Покажи съобщениеНе споря, че колата беше за оправяне и имаше много неща - споря обаче за това дали наистина ремонта на скоростната кутия струваше толкова - факт за 40 лева беше оправена и в сервиза, в който я оправиха даже не пожелаха да вземат повече пари, докато не видят че колата наистина върви - как мога да съм сигурна че всичко за което съм платила е трябвало наистина да се сменя? И уви теч има, както и проблем с въздушните възглавници и климатика - отново неща, за които е плащано и не са изправни. Мисля, че няма нищо лошо в това да си кажем че сме сгрешили, най-малкото за толкова пари поне това може да се каже. Относно класифицирането на познанията - може би е така, ако разбирах повече нямаше да дам толкова пари за такова лошо качество на ремонт.
А това че кутията се е оправила само с калибрация доказва че е ремонтирана както трябва и няма механични проблеми
Никой не спори че не правим грешки особенно при кола на която е ремонтирано всичко (това относно теча). Относно Еърбега централата на твоята кола беше преживяла удари и беше за боклука, както знаеш колата излезе от сервиза с работещ еърбег
Ако имаше и минимална представа какво представлява системата на еърбега щеше да разбереш причините поради които е възможно да светне лампата отново, особенно при система на 11 години която е преживяла множество удари, убеден съм че за да загасне лампата на еърбега са нужни минимални манипулации
Относно климатика ти, колата е ремонтирана в сервиз за климатици който ползват доста клубни сервизи и членове на клуба - имаш даден протокол от фирмата и можеш да отидеш да провериш за какво става въпрос
Най-вероятно се касае за теч някъде в системата, което е съвсем нормално за толкова стара система с толкова удари и дълго време неработеща. Успех.
---------- Post added at 10:49 ---------- Previous post was at 10:38 ----------
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеТъпо е когато двама или трима си изясняват отношенията , някои "Кошаревски" свидетел да се явява в ролята на съдник. Страните са колежката със селето и Борислав. Другите които пишат, страдат най-малкото от липса на добро възпитаниеНе мисля че е коректно изобщо да си пишем тука може само да получим развален телефон, а и все пак сме в България и винаги ще има хора дето се опитват да плюят по другите, но както и да е успех на всички!
Last edited by Bobo; d.m.y г., 18:53.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеОтносно проблемати със скоростите това че колата се е оправила след поредната калибрация много ме радва, но само времето ще покаже какво следваА това че кутията се е оправила само с калибрация доказва че е ремонтирана както трябва и няма механични проблеми
Никой не спори че не правим грешки особенно при кола на която е ремонтирано всичко (това относно теча). Относно Еърбега централата на твоята кола беше преживяла удари и беше за боклука, както знаеш колата излезе от сервиза с работещ еърбег
Ако имаше и минимална представа какво представлява системата на еърбега щеше да разбереш причините поради които е възможно да светне лампата отново, особенно при система на 11 години която е преживяла множество удари, убеден съм че за да загасне лампата на еърбега са нужни минимални манипулации
Относно климатика ти, колата е ремонтирана в сервиз за климатици който ползват доста клубни сервизи и членове на клуба - имаш даден протокол от фирмата и можеш да отидеш да провериш за какво става въпрос
Най-вероятно се касае за теч някъде в системата, което е съвсем нормално за толкова стара система с толкова удари и дълго време неработеща. Успех.
---------- Post added at 10:49 ---------- Previous post was at 10:38 ----------
Така относно това - колата имаше и други забележки които ти не си споменал в момента със сигурност се сещам за теч на масло от семеринга на коляновия вал откъм скоростите, имаше и лек теч на масло от капака на диференциала, имаше тръгнал шарнир по окачвнето. Отнсно кутията - знаеш че карах колата без номера с огромен риск и то съвсем бавно по улицата отпред, а този до мене виеше постоянно че била много ниска да внимавам. Въпреки това усетих трудно превключване на скоростите а това че трета влиза само от втора - ами аз не съм включвал четвърта че да хвана каквото и да е - затова и казах че колата трябва да се кара някъде и да и се даде газ не само заради скоростите а и за да се види как върви мотора в оборотиНе мисля че е коректно изобщо да си пишем тука може само да получим развален телефон, а и все пак сме в България и винаги ще има хора дето се опитват да плюят по другите, но както и да е успех на всички!
!
Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007
Comment
Comment