Известие

Collapse
No announcement yet.

Автомобил с евтина поддръжка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Автомобил с евтина поддръжка

    Ясно е, че няма да карам сегашната кола вечно.
    Дори може и повече да не я карам, зависи какво ми кажат сега в сервиза.
    Чудя се за нова кола, някоя базова версия с минимални екстри - да ме вози е условието. Писна ми да ръся пари за алфата... то тая година кво стана, ама няма да споменавам цифри, че то за три години дадох пари за нов автомобил, пък карам кола на 15 години!?

    1. Панда
    2. Пунто класик
    3. Гранде пунто
    4. 500



    5. Пежо някакво базово /не съм гледал цени и не зная, ама тия 1007, 107 ... някои от дребосъците/
    6. Ситроен някакъв евтин
    7. Рено /въъй/

    Френските коли не са ми от любимите, но живеейки във Франция нещата са по-различни. Тука алфата я гледат като бял дялан камък и само в оторизирания сервиз могат да обърнат внимание. Пък и все за нови коли става дума, не вярвам да тръгнат да се трошат веднага.

    Пандата и пунтото вървят почти едни пари, не ми е ясно от къв зор някой би си купил панда, ако няма други разлики - примерно - като части да е по-проста и да няма нужда от сложни ремонти - с други думи - прост автомобил.

    В България познавам хора, дето си взимат нови коли и после не се занимават с официалния сервиз - нямат гаранция, ама пък и то за три години нищо не се случва обикновено - сменят масла и филтри на нормални сервизи и си карат...
    Не зная дали има смисъл от подобна врътка в чужбина, защото е възможно оторизирания сервиз да работи на почти идентични цени с нормалните сервизи.
    Примерно за простите марки Пежо-Ситроен-Рено-Форд-Фиат - гаражите работят на цена 50 евро.
    Сервизът на Алфа Ромео работи на цена 80 евро.
    Ауди, БМВ, Мерцедес - 100 евро.
    /цената е на час/
    Та една смяна на масло надали би се отразила много в крайната цена.
    sigpic
    Alfa 145 1.6 - едно червено бонбонче!
    Fiat Ritmo 1984 - непретенциозен
    Fiat 125 1977 - а бяхме млади!

  • #2
    Не знам защо пропускаш новото браво дизел, хвърли му едно око и на него, дават го много икономичен. Сега откъм цена на частите, знам ли, то от година на година все по-голяма сурвакница става при всички марки, все по-скъпи възли, но като цяло едва ли ще са на цената на тия на немските примерно. Не знам и каква е религията, но ако масово се карат френски и прескачаш услугите на гаранционната поддръжка е добре в автоморгата да те посрещат поне 30-40 машинки от твоя модел, за да са ти на оферта чарковете.
    Ако изпод останалите самотно занича само една алфа примерно, или модела ще е различен, или някой друг ще е свалил това, което ти трябва. Е, ако границата с Германия не ти е далече, може и немско.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      Панда... Ако се побираш в нея.

      Comment


      • #4
        И на мен лично бравото най ми допада, не е лошо и градне пунтото де
        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
        Нагоре по стълбата, която води надолу
        sigpic

        Comment


        • #5
          За употребявана кола ли говорим?
          Аз залагам на класическото Пунто, с най-големия възможен дизелов двигател.... нищо, че карам бензиново Гранде
          Сравнението между старото Пунто и новото Браво не идва ли двойно в цената?
          sigpic

          Comment


          • #6
            нова от магазина.
            има в момента панди по 6800 евро
            пунтовци по 7700 евро
            гранде пунто и браво не им помня цените

            Ако наистина Пандата е най-евтина като поддръжка, взимам нея. Не е ненормално най-евтината кола да е с най-евтина поддрръжка, все пак.
            sigpic
            Alfa 145 1.6 - едно червено бонбонче!
            Fiat Ritmo 1984 - непретенциозен
            Fiat 125 1977 - а бяхме млади!

            Comment


            • #7
              Пунто
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от anton_caro Покажи съобщение
                нова от магазина.
                има в момента панди по 6800 евро
                пунтовци по 7700 евро
                гранде пунто и браво не им помня цените

                Ако наистина Пандата е най-евтина като поддръжка, взимам нея. Не е ненормално най-евтината кола да е с най-евтина поддрръжка, все пак.
                Какви са тия цени, доколкото знам, тук са по-скъпи. В такъв случай - купувай!
                Поддръжка - какво толкова - зависи от двигателя най-вече, особено за нова кола. Като стане за окачване вече е друго, но пак мисля, че правилно си се ориентирал към Пандата. И това ти го каза човек с ръст 186 см Ако още съществува Панда 1.2 60 к.с. - не се чуди, то няма нищо вътре, като Калашник е - ремък 20-тина лв и т.н. Това обаче се отнася за градско каране, за навън тая калинка не е особено предвидена, къси скорости и т.н.
                А вътре изобщо не е толкова тясно, седи се високо, като в повечето малки коли, а ако няма да возиш хора отзад си е съвсем добре.
                Fiat Stilo Abarth 2002

                Не слушай какво ти казват повечето хора, защото глупаците съставляват по-голямата част от хората...

                Comment


                • #9
                  За сега, най-евтините за потдръжка и и добри за каране са 33-ките и фейслифта им 155.
                  Ако се съмняваш, ела да ти покажа, как само с 2.0 и по-големите мотори сме си в час!
                  1.6 и 1.8 ТС, просто ги мачкам и се подигравам с тях в баири и магистрали!
                  Изобщо вземи си истинска алфа, а не тъп фиат!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Сравняваш 15-20-годишна "истинска Алфа" с чисто нов "тъп ФИАТ" ?!
                    Мордоху, ти ли си зад клавиатурата?
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      И де я тая истинска Алфа в магазина... или някой не прочете, че иде реч за нови коли?
                      Welcome to the real world

                      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от anton_caro Покажи съобщение
                        нова от магазина.
                        има в момента панди по 6800 евро
                        пунтовци по 7700 евро
                        гранде пунто и браво не им помня цените
                        Aко това пунто е за 7700 евро:
                        http://www.fiat.bg/index.php?lan=BG&id=485
                        не знам какво му мислиш още.
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          За предишното 'Пунто' става въпрос.
                          НЕ за 'Гранде Пунто ЕВО'

                          Антон, ти ако ще купуваш старото 'Пунто' за 7'700 Евро, защо направо не си купиш 'Гранде Пунто за 9'000 Евро от България?
                          Гаранцията ти важи в цяла европа
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Aз карам Гранде Пунто 1.3 75коня
                            За сега съм му направил към 15 000км.

                            Много е приятно да караш кола и като се замислиш да няма "ейй това трябва да го оправя " Нито да доливаш всевъзможни течности или пък все нещо да се чупи. Пък и миризмата на ново няма да я коментирам пожелавам го на всеки.

                            Иначе Пунтото като дизайн и вътрешен простор си е супер.
                            Аз бих взел или новото Браво или Гранде , Пунто Ево ми е грозно от пред Пандата и тя ми е грозна и то доста.
                            Вземи си дизелче Спорт модификацията с 1.9 или 1.3 но 90коня.
                            Аз съм с 75коня и се справя отлично за 1.3 Въпреки. Но трябва да му свикнеш. Турбо лага е доста голям и извън турбо режимите мотора го няма никакъв. Особено след Алфата ако се качиш на Пунтото (с 1.3мултиджет мотора) направо ще ти се иска да го засилиш от някой мост и да не го гледаш даже как се размазва. То и от кръстовище като се подаваш ако тръгнеш без газ и вече като пуснеш съединителя и забиеш газта до долу пиши се одарен Просто трябва да му вдигнеш леко оборотите на 1100-1200 при тръгването и няма проблем но просто като не си свикнал е странно.
                            Мотора в ниските обороти в купето въобще не се чува и вибрации също няма.
                            Разхода в града е много нисък, извън града ако го караш по-бързо гори повече от 1.9 примерно.

                            За в града и извън града с нормално каране се справя чудесно. Не ми се е налагало да връщам на по-ниска предавка като съм с 4 човека примерно при тунелите на Тракия.
                            sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                            Comment


                            • #15
                              Абе хора, карал съм години наред Ритмо с двигател 1.1 на газ... та от начало, първата седмица, като взех Алфата, тръгвах директно на втора, че така потегляше като ритмото. На първа ме беше страх да не се убия, че не бях свикнал на мекия педал...
                              Та вероятно пандата ще бъде по-добра от Ритмото ми, все пак то беше почти набор на хан Аспарух.
                              Стари алфи двулитрови няма да карам, колкото и истински да са, понеже... елате във франция, посетете някой сервиз и после да говорим за цени, пари и тн.
                              В Словакия цените бяха резачка, а там работеха на 25 евро/час ... та на 80 евро/час изцъклянето е гарантирано.
                              Иначе аз съм дребен, 160 см висок, 60 кг, та вероятно пандата няма да ми е дребна.
                              Гранде Пунто гледах за 9000 евро вчера, вероятно е същото като това в България.
                              Но не искам български табелки, понеже... само бели мога да очаквам заради тях. Като сегашния ми проблем с алфата вероятно има нещо общо и с това.
                              Още не съм тръгнал нищо да купувам, ще изчакам да ми кажат какви пари искат в сервиза за алфата - и ако не е много, ще се съглася. Но ако е много, ми няма да се съглася и ще си взема една нова количка.
                              Ако наистина пандата е проста кола, става ми фаворит.
                              sigpic
                              Alfa 145 1.6 - едно червено бонбонче!
                              Fiat Ritmo 1984 - непретенциозен
                              Fiat 125 1977 - а бяхме млади!

                              Comment

                              Working...
                              X