If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Здравейте, реших да пиша и тук, имам стило 2.4 20v, правена е ревизия на главата, сменени са сегментите и маслените повдигачи , но колата продължава да гори масло... дано да има някой, който е имал подобен проблем и е успял да го реши този проблем..
Здравейте, реших да пиша и тук, имам стило 2.4 20v, правена е ревизия на главата, сменени са сегментите и маслените повдигачи , но колата продължава да гори масло... дано да има някой, който е имал подобен проблем и е успял да го реши този проблем..
Дизел - откачаш входящия маркуч на турбото и хващаш оста на турбината с пръсти. Мести ли се нанякъде, ремонт и ще ти спре харча, ако всичко друго е наред
Дизел - откачаш входящия маркуч на турбото и хващаш оста на турбината с пръсти. Мести ли се нанякъде, ремонт и ще ти спре харча, ако всичко друго е наред
Бензиново е. Бях забравил да спомена тази подробност.
---------- Post added at 20:25 ---------- Previous post was at 20:22 ----------
Здравейте, реших да пиша и тук, имам стило 2.4 20v, правена е ревизия на главата, сменени са сегментите и маслените повдигачи , но колата продължава да гори масло... дано да има някой, който е имал подобен проблем и е успял да го реши този проблем..
Колега нещо не е направено като хората. Я глава е оакана я нещо друго.
Дизел - откачаш входящия маркуч на турбото и хващаш оста на турбината с пръсти. Мести ли се нанякъде, ремонт и ще ти спре харча, ако всичко друго е наред
Ич не са ти ясни тия Фиати, не че и Алфите са. На Стило 2.4 се монтира само бензинов мотор.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Гумички на клапани сменяни ли са? Може и от луфт във водачите да лапа масло.
Да, правена е ревизия на главата, сменени са гумичките и трябва да е проверена за луфтове. Забравих да спомена, че главно гори маслото след 3000 оборота и на магистрала.
Както каза колегата по-горе, ако има овално износване на цилиндрите, само смяна на сегменти не решава проблема с хлабините, респективно - с горенето на масло. Дори може да стане по-лошо, защото старите сегменти, макар и износени са пасвали по овала на цилиндрите а новите - не.
А вероятно има износване и на самите бутала.
Премерете компресия и запишете стойностите. После налейте по малко масло в цилиндрите и пак премерете компресия. Накрая съпоставете стойностите от двете измервания. Ако при второто сте измерили по-високи стойности, това вероятно означава, че има хлабини в бутално - цилиндровата сглобка, въпреки смяната на сегментите.
Да, правена е ревизия на главата, сменени са гумичките и трябва да е проверена за луфтове. Забравих да спомена, че главно гори маслото след 3000 оборота и на магистрала.
Имах 156 и тя гореше масло. Смених гумички, сегменти с фирмени и спря. Но преди това бяха сменяли гумички и от 16, 12 бяха изпаднали
---------- Post added at 13:41 ---------- Previous post was at 13:40 ----------
Ако има такова износване на цилиндрите има ли вариант за ремонт ?
Първо трябва да махнеш главата. 100% имаш изпаднали гумички. След това трябва да видиш дали клопчат буталата. Ако да, свалчш буталата и гледаш каква гледка се открива. При мен бяха скапани сегменти. Но цилиндрите бяха перфектни. След ремонта15к. километра нямаше грам проблем докато един Ман не я смаза, а колега я купи цялата заради двигателя и скоростите. Маслото седеше бистро на 10к км и беше изгорила 100ml (лек теч от гарнитурата на капака)
Първо трябва да махнеш главата. 100% имаш изпаднали гумички. След това трябва да видиш дали клопчат буталата. Ако да, свалчш буталата и гледаш каква гледка се открива. При мен бяха скапани сегменти. Но цилиндрите бяха перфектни. След ремонта15к. километра нямаше грам проблем докато един Ман не я смаза, а колега я купи цялата заради двигателя и скоростите. Маслото седеше бистро на 10к км и беше изгорила 100ml (лек теч от гарнитурата на капака)
Обикновено гумички могат да се сменят и без да се сваля главата.
Първо трябва да махнеш главата. 100% имаш изпаднали гумички. След това трябва да видиш дали клопчат буталата. Ако да, свалчш буталата и гледаш каква гледка се открива. При мен бяха скапани сегменти. Но цилиндрите бяха перфектни. След ремонта15к. километра нямаше грам проблем докато един Ман не я смаза, а колега я купи цялата заради двигателя и скоростите. Маслото седеше бистро на 10к км и беше изгорила 100ml (лек теч от гарнитурата на капака)
Дано да е нещо от главата, ще разберем септември, защото тогава ще я карам в сервиз, колега и ти ли си имал стило с такъв мотор ?
Comment