Известие

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 2.4 20v бута масло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiat Stilo 2.4 20v бута масло

    Здравейте, реших да пиша и тук, имам стило 2.4 20v, правена е ревизия на главата, сменени са сегментите и маслените повдигачи , но колата продължава да гори масло... дано да има някой, който е имал подобен проблем и е успял да го реши този проблем..

  • #2
    Първоначално публикувано от Charenger Покажи съобщение
    Здравейте, реших да пиша и тук, имам стило 2.4 20v, правена е ревизия на главата, сменени са сегментите и маслените повдигачи , но колата продължава да гори масло... дано да има някой, който е имал подобен проблем и е успял да го реши този проблем..
    Дизел - откачаш входящия маркуч на турбото и хващаш оста на турбината с пръсти. Мести ли се нанякъде, ремонт и ще ти спре харча, ако всичко друго е наред

    Comment


    • #3
      Може да бензиново

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        Дизел - откачаш входящия маркуч на турбото и хващаш оста на турбината с пръсти. Мести ли се нанякъде, ремонт и ще ти спре харча, ако всичко друго е наред
        Бензиново е. Бях забравил да спомена тази подробност.

        ---------- Post added at 20:25 ---------- Previous post was at 20:22 ----------

        Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
        Може да бензиново
        Бензиново е, петаче.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Charenger Покажи съобщение
          Здравейте, реших да пиша и тук, имам стило 2.4 20v, правена е ревизия на главата, сменени са сегментите и маслените повдигачи , но колата продължава да гори масло... дано да има някой, който е имал подобен проблем и е успял да го реши този проблем..
          Колега нещо не е направено като хората. Я глава е оакана я нещо друго.

          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
          Дизел - откачаш входящия маркуч на турбото и хващаш оста на турбината с пръсти. Мести ли се нанякъде, ремонт и ще ти спре харча, ако всичко друго е наред
          Ич не са ти ясни тия Фиати, не че и Алфите са. На Стило 2.4 се монтира само бензинов мотор.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            Зор,задуха да дриска навсякъде! За пореден път се изсра.

            -----------
            Пай сеее ...
            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

            Comment


            • #7
              Ако цилиндрите са износени елипсовидно няма оправяне.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Гумички на клапани сменяни ли са? Може и от луфт във водачите да лапа масло.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Гумички на клапани сменяни ли са? Може и от луфт във водачите да лапа масло.
                  Да, правена е ревизия на главата, сменени са гумичките и трябва да е проверена за луфтове. Забравих да спомена, че главно гори маслото след 3000 оборота и на магистрала.

                  Comment


                  • #10
                    Както каза колегата по-горе, ако има овално износване на цилиндрите, само смяна на сегменти не решава проблема с хлабините, респективно - с горенето на масло. Дори може да стане по-лошо, защото старите сегменти, макар и износени са пасвали по овала на цилиндрите а новите - не.
                    А вероятно има износване и на самите бутала.

                    Премерете компресия и запишете стойностите. После налейте по малко масло в цилиндрите и пак премерете компресия. Накрая съпоставете стойностите от двете измервания. Ако при второто сте измерили по-високи стойности, това вероятно означава, че има хлабини в бутално - цилиндровата сглобка, въпреки смяната на сегментите.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Charenger Покажи съобщение
                      Да, правена е ревизия на главата, сменени са гумичките и трябва да е проверена за луфтове. Забравих да спомена, че главно гори маслото след 3000 оборота и на магистрала.
                      Имах 156 и тя гореше масло. Смених гумички, сегменти с фирмени и спря. Но преди това бяха сменяли гумички и от 16, 12 бяха изпаднали

                      ---------- Post added at 13:41 ---------- Previous post was at 13:40 ----------

                      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      Ич не са ти ясни тия Фиати, не че и Алфите са. На Стило 2.4 се монтира само бензинов мотор.
                      Подпали задругата на 7-та, поддържаш живота на форума

                      Comment


                      • #12
                        Ако има такова износване на цилиндрите има ли вариант за ремонт ?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Charenger Покажи съобщение
                          Ако има такова износване на цилиндрите има ли вариант за ремонт ?
                          Първо трябва да махнеш главата. 100% имаш изпаднали гумички. След това трябва да видиш дали клопчат буталата. Ако да, свалчш буталата и гледаш каква гледка се открива. При мен бяха скапани сегменти. Но цилиндрите бяха перфектни. След ремонта15к. километра нямаше грам проблем докато един Ман не я смаза, а колега я купи цялата заради двигателя и скоростите. Маслото седеше бистро на 10к км и беше изгорила 100ml (лек теч от гарнитурата на капака)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Charenger Покажи съобщение
                            Ако има такова износване на цилиндрите има ли вариант за ремонт ?
                            Има и се свежда до ремонт на мотора - смяна на бутала и сегменти със следващия ремонтен размер и хонинговане на цилиндрите.

                            ---------- Post added at 11:33 ---------- Previous post was at 11:32 ----------

                            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                            Първо трябва да махнеш главата. 100% имаш изпаднали гумички. След това трябва да видиш дали клопчат буталата. Ако да, свалчш буталата и гледаш каква гледка се открива. При мен бяха скапани сегменти. Но цилиндрите бяха перфектни. След ремонта15к. километра нямаше грам проблем докато един Ман не я смаза, а колега я купи цялата заради двигателя и скоростите. Маслото седеше бистро на 10к км и беше изгорила 100ml (лек теч от гарнитурата на капака)
                            Обикновено гумички могат да се сменят и без да се сваля главата.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                              Първо трябва да махнеш главата. 100% имаш изпаднали гумички. След това трябва да видиш дали клопчат буталата. Ако да, свалчш буталата и гледаш каква гледка се открива. При мен бяха скапани сегменти. Но цилиндрите бяха перфектни. След ремонта15к. километра нямаше грам проблем докато един Ман не я смаза, а колега я купи цялата заради двигателя и скоростите. Маслото седеше бистро на 10к км и беше изгорила 100ml (лек теч от гарнитурата на капака)

                              Дано да е нещо от главата, ще разберем септември, защото тогава ще я карам в сервиз, колега и ти ли си имал стило с такъв мотор ?

                              Comment

                              Working...
                              X