If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Да, този е хубав, но вече имам по-стария делтов gt/hf.
Има го сниман покрай джантите. Иска претапициране и фланец обаче...
Едни турски фланци се намират по магазините, но идват дълги и не остава резба да се хване гайката.
Резултатът от борбата ми с кутията беше, че я направих блокируема, тоест да включва няколко скорости едновременно
Една съчма излезе и така и не влезе обратно в кутията, когато сглобявах
Отделно след смяната на ангренажния ремък (преди година) запалването до днес стоя нагласено на ухо.
Радиаторът е от Типо двуваляк. 50 лв и дърт. Каквото му налея, същото изтича. С 10 см по-висок и пак с толкова по-широк от оригинала. Отказа да се събере между двете греди, затова е отпред. Гредите си имаха челно отвори за дюбели, които само трябваше да преместя. Сега отзад на двуцевката й е самотно.
Едит: Премятам и криви пружини и маншони на карета през ден докато ми харесат.
Не написах горе и че радиаторът е тампониран отвсякъде. Единият горе даже е полуоригинален.
Радиаторът е от Типо двуваляк. 50 лв и дърт. Каквото му налея, същото изтича. С 10 см по-висок и пак с толкова по-широк от оригинала. Отказа да се събере между двете греди, затова е отпред. Гредите си имаха челно отвори за дюбели, които само трябваше да преместя. Сега отзад на двуцевката й е самотно.
Едит: Премятам и криви пружини и маншони на карета през ден докато ми харесат.
Не написах горе и че радиаторът е тампониран отвсякъде. Единият горе даже е полуоригинален.
Ако още се бориш с радиатора...пиши...ще ти подаря оргинал от призма...едно къмедно е....
Преборен е, в момента си е монтиран както на снимката и е пълен догоре Благодаря все пак.
Намери му на твоя едно купе делта/призма и влизай пак в играта.
След като преметнах всички водни помпи и шайби за този тип мотори пак след мерене излезе че купето трябва да отнесе рязане, бой и заварки и около помпата и около шайбата на коляновия вал иии последно... прехвърлям ХФ парчетата на 1.6
Нагара по челата на стандартните бутала има общо с локвата бензин която заварих в смукателния колектор под дюзата и дросела на моното.
Клапаните на двете налични глави са еднакви 43.5/36 мм, но турбо главата е с много по-големи портове.
Генерацията се заформя да е шантава сглобка чугун към фланец с черно коляно 58 мм вътрешен и назад неръждавейка 63.5 и крайно гърне.
Comment