Известие

Collapse
No announcement yet.

Lancia Delta 1600 GT i.e.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=72772
    Каза че си търсиш подобен ето на какво попаднах.

    Comment


    • #62
      Да, този е хубав, но вече имам по-стария делтов gt/hf.
      Има го сниман покрай джантите. Иска претапициране и фланец обаче...
      Едни турски фланци се намират по магазините, но идват дълги и не остава резба да се хване гайката.
      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
      и делта

      Comment


      • #63
        Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 14:46.
        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
        и делта

        Comment


        • #64
          Резултатът от борбата ми с кутията беше, че я направих блокируема, тоест да включва няколко скорости едновременно
          Една съчма излезе и така и не влезе обратно в кутията, когато сглобявах
          Отделно след смяната на ангренажния ремък (преди година) запалването до днес стоя нагласено на ухо.
          Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 14:47.
          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
          и делта

          Comment


          • #65
            нали не си и сложил от горното масло.
            точка

            Comment


            • #66
              Тутелата не ти харесва или имаш нещо друго предвид?
              Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 14:48.
              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
              и делта

              Comment


              • #67
                ами 80в90 става доооооста гъстичко зимата и като е студена колата все едно си със скорости от уазка
                а и има по-модерни и добри масла от тая тутела.
                точка

                Comment


                • #68
                  Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 14:51.
                  1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                  и делта

                  Comment


                  • #69
                    е, щом те са я правили сигурно са ти сложили хубаво масло.
                    точка

                    Comment


                    • #70
                      http://www.fiat-tipo.ru/ftopic360.html

                      Gear ratios:
                      1st gear ............................ 3.909
                      2nd gear ........................... 2.267
                      3rd gear ........................... 1.440
                      4th gear ........................... 1.029
                      Top gear ........................... 0.827
                      Reverse ............................ 3.909
                      Final Drive Ratio ................ 16/57
                      Attached Files
                      Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 14:52. Основание: обърках схемата естествено
                      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                      и делта

                      Comment


                      • #71
                        Радиаторът е от Типо двуваляк. 50 лв и дърт. Каквото му налея, същото изтича. С 10 см по-висок и пак с толкова по-широк от оригинала. Отказа да се събере между двете греди, затова е отпред. Гредите си имаха челно отвори за дюбели, които само трябваше да преместя. Сега отзад на двуцевката й е самотно.


                        Едит: Премятам и криви пружини и маншони на карета през ден докато ми харесат.
                        Не написах горе и че радиаторът е тампониран отвсякъде. Единият горе даже е полуоригинален.
                        Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 22:47.
                        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                        и делта

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                          Радиаторът е от Типо двуваляк. 50 лв и дърт. Каквото му налея, същото изтича. С 10 см по-висок и пак с толкова по-широк от оригинала. Отказа да се събере между двете греди, затова е отпред. Гредите си имаха челно отвори за дюбели, които само трябваше да преместя. Сега отзад на двуцевката й е самотно.


                          Едит: Премятам и криви пружини и маншони на карета през ден докато ми харесат.
                          Не написах горе и че радиаторът е тампониран отвсякъде. Единият горе даже е полуоригинален.
                          Ако още се бориш с радиатора...пиши...ще ти подаря оргинал от призма...едно къмедно е....
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • #73
                            Преборен е, в момента си е монтиран както на снимката и е пълен догоре Благодаря все пак.
                            Намери му на твоя едно купе делта/призма и влизай пак в играта.
                            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                            и делта

                            Comment


                            • #74
                              Турбовизация 2013.
                              Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 14:54.
                              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                              и делта

                              Comment


                              • #75
                                След като преметнах всички водни помпи и шайби за този тип мотори пак след мерене излезе че купето трябва да отнесе рязане, бой и заварки и около помпата и около шайбата на коляновия вал иии последно... прехвърлям ХФ парчетата на 1.6
                                Нагара по челата на стандартните бутала има общо с локвата бензин която заварих в смукателния колектор под дюзата и дросела на моното.
                                Клапаните на двете налични глави са еднакви 43.5/36 мм, но турбо главата е с много по-големи портове.
                                Генерацията се заформя да е шантава сглобка чугун към фланец с черно коляно 58 мм вътрешен и назад неръждавейка 63.5 и крайно гърне.
                                Attached Files
                                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                                и делта

                                Comment

                                Working...
                                X