Известие

Collapse
No announcement yet.

Lancia Delta 1600 GT i.e.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Уникат, само калъфа на волана не се вписва в картинката. Също ако намериш делтови джанти или поне оригинални тасове ще изглежда перфектна
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
      Уникат, само калъфа на волана не се вписва в картинката. Също ако намериш делтови джанти или поне оригинални тасове ще изглежда перфектна
      Оригиналните тасове ги имам.
      На мястото на калъфа мисля да дойде един от тези двата волана:
      Attached Files
      Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 14:15.
      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
      и делта

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
        Уникат, само калъфа на волана не се вписва в картинката...
        и аз това му казах. Двама сме вече Мите... сменяй го!

        П.П. Имах удоволствието да я карам и смея да твърдя че спортния и дух е на 110% жив, спечели ме доста, уникална е!
        1986 Alfa Romeo Sprint ex.
        1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
        1999 Citroen Saxo 1.0
        Never Give Up! Just keep walking... ®

        Comment


        • #34
          Клипчето...http://vbox7.com/play:85347596
          Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 14:16.
          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
          и делта

          Comment


          • #35
            Ангренажният ремък, ролката и другите ремъци са сменени. Две вечери с това се занимавах.

            Започна се с това, че в Аутодата са шибнали една схема за всички 1.6 на Делта 1 и по-точно дават схема за старите двигатели, на които ангренажът върти допълнителен вал за маслената помпа и делкото, а аз съм с новата версия с делко на всмукателния вал. После се сетих, че поне белезите са на същите места, а и при наличието на зацепен ремък става още по-лесно...да, ама не...

            Оказа се, че само 2 от 3-те белега съвпадат и досега съм карал някаква кретения. В крайна сметка не знам дали е била грешно зацепена преди да я купя или тия два зъба разлика на к. вал са дошли от друго нещо, но е факт, че колата досега "тръгваше" да дърпа здраво чак след 4000 об./мин.

            Много грубо казано, досега коляновия вал закъсняваше спрямо разпределителните и ГМТ е идвала доста след искрата...

            Няколко неща ме изнервиха по смяната...
            - този двигател в това купе е като на гости. Определено кошът е правен за малките 1.3 и 1.5
            - трябва да се свали шайбата на коляновия вал, за да влезе или излезе ангр. ремък...няма да ви казвам с какво рамо и сила се отвива болта(естествено с обратна резба) на тая шайба...
            - за да излезне глупавата ролка трябва да се свали шайбата на водната помпа...
            - алтернаторът е на такова място, че първоначално помислих, че се вади с експлозив Ц4 в жабката...поне след тестовете излезе перфектен, макар да е 30 годишен.

            Резултатът е, че след правилно зацепване и "делко тунинг" колата литна.......спрямо преди ремонта!


            П.П: моноинжекжиона е пълен боклук! Дроселовата клапа е една и е с диаметър едва 30-на милиметра. Имам чувството, че с карбуратор от жигули ще върви повече...даже съм сигурен!

            Следва смяна на съединител и скоростна кутия...

            Някой да има стойки? За продаване...под наем...няма значение!
            Искам да я вдигна височко, а и на тях мисля спокойно ще си повиси няколко дена...

            Снимките са преди якото разглобяване...
            Attached Files
            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
            и делта

            Comment


            • #36
              Браво колега! И на мен отдавна ми е мерак да набарам една делтона 1чка, но HF Turbo и да си я направя реплика на Интеграле, с калниците, фаровете, капак и т.н. Като неможем да си позволим звяра, да се кефим на нещо, което поне прилича на него
              Last edited by Peak1; d.m.y г., 05:47.
              Alfa Romeo 166 2.4JTD /// Lancia Delta 2.0 16V GT

              ex Mercedes-Benz W124; ex Lancia Kappa

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Peak1 Покажи съобщение
                Браво колега! И на мен отдавна ми е мерак да набарам една делтона 1чка, но HF Turbo и да си я направя реплика на Интеграле, с калниците, фаровете, капак и т.н. Като неможем да си позволим звяра, да се кефим на нещо, което поне прилича на него
                Благодаря колега!
                Ще има HF промени по външния вид.
                Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 14:24.
                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                и делта

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                  Благодаря колега!
                  Ще има HF промени по външния вид:
                  http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...hp?f=5&t=22847
                  Ще правим реплика на интеграле, а ?!
                  Евалата

                  B&B Racing | bb-racingteam.com
                  Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                  Comment


                  • #39
                    Абе Митак,ти отде я взе тази кола.Един приятел внесе такава преди около 2 години от швейцария на малко километри,абсолютно същата,и като беше при него ми течаха лигите по нея,ма после я даде на братер за Пежо 106 и пари/той си е търговец-въпреки че винаги е бил фен на италианките,сега не кара/.Ако е тая кола,евала че си се докопал до нея,просто невероятен екземпляр,без грам забележка
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Абе Митак,ти отде я взе тази кола.Един приятел внесе такава преди около 2 години от швейцария на малко километри,абсолютно същата,и като беше при него ми течаха лигите по нея,ма после я даде на братер за Пежо 106 и пари/той си е търговец-въпреки че винаги е бил фен на италианките,сега не кара/.Ако е тая кола,евала че си се докопал до нея,просто невероятен екземпляр,без грам забележка
                      Преди мен я караше едно момче от Овча Купел, но беше регистрирана на името на един маниак Ланчист.
                      Цветан Мицев се казва и той я е внесъл в тук. Когато се срещнахме за прехвърлянето имаше Бета и Фулвия в перфектно състояние и наскоро беше купил един Фиат Тополино за реставрация. Ще мине година откакто не сме се чували, но имам негова визитка с телефони и можем да минем на ЛС, за да стане ясно дали за един и същи човек си говорим

                      П.П: Като се прибера в София ще кача снимки на някои HF части, които си купих.
                      Благодаря на колегите от Ланча форума!
                      Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 23:30. Основание: П.П...
                      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                      и делта

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                        Преди мен я караше едно момче от Овча Купел, но беше регистрирана на името на един маниак Ланчист.
                        Цветан Мицев се казва и той я е внесъл в тук. Когато се срещнахме за прехвърлянето имаше Бета и Фулвия в перфектно състояние и наскоро беше купил един Фиат Тополино за реставрация. Ще мине година откакто не сме се чували, но имам негова визитка с телефони и можем да минем на ЛС, за да стане ясно дали за един и същи човек си говорим

                        П.П: Като се прибера в София ще кача снимки на някои HF части, които си купих.
                        Благодаря на колегите от Ланча форума!
                        Не не е този човек
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #42
                          Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 14:29.
                          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                          и делта

                          Comment


                          • #43
                            Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 14:32.
                            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                            и делта

                            Comment


                            • #44
                              Attached Files
                              Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 14:34.
                              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                              и делта

                              Comment


                              • #45
                                Джантите ги търкалях вече. Не са боядисвани допълнително и май вече им е време..
                                Търся капачки за тях.
                                Гумите засега остават 165/65
                                Купих едни седалки "LANCIA RECARO" според мен от Делта 2 HPE.
                                Поне 10 пъти по-твърди са от стандартните на колата.
                                Задните също ги имам, но от тях най-вероятно ще ползвам само алкантарата...
                                Бяха на една бърза 155 Q4, на която ще се слага клетка и са на 90% същите като на Делта Интеграле Ево 2.
                                Минаха през тапицер...изпрани ще ви ги покажа като ги сложа на колата
                                Ще има малко промени по захващането заради типовската платформа
                                Attached Files
                                Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 21:50. Основание: тралала
                                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                                и делта

                                Comment

                                Working...
                                X