Известие

Collapse
No announcement yet.

Lancia Delta 1600 GT i.e.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Т3-то е подпряно и отдолу. На първата снимка разстоянието между двете дупки е колкото разликата във височините на блоковете 1.6 и 2.0.
    С тази комбинация глава-колектор-блок компресорната част и актуатора са на по-малко от милиметър от камбаната на кутията, а това май е най-малката Т3 -.36/.42
    Attached Files
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

    Comment


    • #92
      Нещо до дюзите ходят само 3.5 V, а другото е че бенз. помпата върти на контакт постоянно без да спира въпреки че преди рейката заковава желаните 3 бара.
      Запалването е добре, искра има и от 4-те свещи, но не и бензин през дюзите.
      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
      и делта

      Comment


      • #93
        И при мен помпата блъска постоянно, това да ти е проблема.
        Ще измислим нещо
        Всеки е жив докато се учи

        Comment


        • #94
          Откачих 6-7 куплунга от алармата и днеска пална на 2-3 цилиндъра, после и на 4... новото е че няма празен ход още..гасне ако не отворя малко дросела, но скоро ще поработи за по-дълго и ще го видя.
          Преди това измерих няколко съпротивления:
          - дюзите(жълти са) средно 16.6 Ома дадоха, а уж трябва да са по 2.7 ома -нискоомни за вебер-марели...
          - датчика на шайбата на коляновия вал - 733 Ома Колко трябва да е ако е читав нямам идея.
          Attached Files
          Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 21:58.
          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
          и делта

          Comment


          • #95
            защо си мислиш че са нискоомни. сигурен ли си.
            точка

            Comment


            • #96
              Сега проверих какво съм записвал и излиза марелито да може да управлява и двата вида дюзи без намеси. Така ли е наистина, не знам
              Друго интересно:
              Нискоомни бош 2.4-2.7 ома - 0 280 150802 - зелени 310 cc се слагат на тема 16V турбо с бош електроника.
              Крома турбо 8 клапана пак е с бош еку и отнякъде съм преписал че е с 16 ома 226 cc - 0 280 150701
              Не знам обаче нищо за тия две бош еку-та, за да направим връзка.
              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
              и делта

              Comment


              • #97
                http://www.lancia-bg.com/manuals/Lan...-%20Engine.pdf
                Ето инфо за вебер/марелли
                На 26стр и на 49
                И моите дюзи са жълти вебер
                http://www.google.bg/imgres?hl=bg&bi...15&tx=79&ty=45
                Всеки е жив докато се учи

                Comment


                • #98
                  Благодаря Геле, напомняш ми да разбера и инжекторното време на празен ход...когато го стабилизирам. 3-4 милисекунди трябва да е.
                  Attached Files
                  1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                  и делта

                  Comment


                  • #99
                    Koгато го стабилизираш сподели как става
                    Всеки е жив докато се учи

                    Comment


                    • И сега мога ....диагностика
                      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                      и делта

                      Comment


                      • Attached Files
                        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                        и делта

                        Comment


                        • Интегралки, изпечени интегралки Остава да полея със силикон за изолация и ако не проработи тоя опит за АФР ще го монтирам под някоя от гумите на колата/
                          Иначе трябва да стои между контактния ключ и радиото.
                          Attached Files
                          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                          и делта

                          Comment


                          • Закачих IAW-Scan2 и е пълно с грешки. Ще пръскам куплунзи и ще пробвам с "по-свеж" CAM SENSOR.
                            С MAX Rich, ТПС-а и другите не знам каква е работата. На ламбдата корекцията е 0 постоянно, скана отчита и градуси под 0 за позицията на дросела...
                            Гърнета, буустметър, уред темп. масло още няма.

                            https://www.youtube.com/watch?v=4Dh0j5pEj2I
                            https://www.youtube.com/watch?v=rHEpZx5Vva4
                            https://www.youtube.com/watch?v=pXAKpM4eHpk
                            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                            и делта

                            Comment


                            • На 0.8 бара е настроена и предвид някои ключови части на ен-стотици х. км.,
                              които наринах смело с ХФ лопатата под капака, съм много доволен!
                              Предстои каране, някои довършителни работи...
                              Като за начало помпата и дюзите си достигнаха лимита,
                              защото ги подбрах по цвят и форма, а не по номера (помпата даже си няма) и дебит.
                              Окачване, спирачки и гуми "държат като умрел свещ" след модификациите по мотора.
                              Друго, водния радиатор, на който на 6 места пише интеграле, след като го лепих тече повече
                              Свестни снимки като се сетя по светло...
                              Attached Files
                              Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 15:03.
                              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                              и делта

                              Comment


                              • Браво за труда и успеха ! Сега на топло и сухо и само събота и неделя на над 15 градуса

                                Comment

                                Working...
                                X