Известие

Collapse
No announcement yet.

Записване за ДРАГ състезание Италфест 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    от цялата работа ми се струва че бих се записал на майсторското, ако има записване на пистата...
    иначе и със здраве!
    Искрено се надявам да има свободно пускане след официланото драг състезание!!!


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
      от цялата работа ми се струва че бих се записал на майсторското, ако има записване на пистата...
      И аз така.
      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
        та кой са тези две коли, за да не ги караме да докараме други, дай примерно предложение за класове, ти и ОРЛИН и Кирил, защото говорите с недомлъвки като ученички. Помогне с предложение.
        Аз казах че спирам спора от моя страна!Да бъде това което сте казали и да видим какво ще се получи.За другия фест да си знаете обаче че тези неща несе решават 5 дни преди феста
        Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
        Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
        Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
        Mercedes Benz A170 CDI FL '01
        Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

        Comment


        • #49
          искам да участвам в клас А .
          Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
          Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
          Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от traiko_89 Покажи съобщение
            искам да участвам в клас А .
            Чети регламента... пускай заявка...

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • #51
              В спора се ражда истината
              така като гледам значи нито един автомобил няма да участа в драга ако спазим правилата който Нео е посочил , тъй като всички коли трябва да се замерят преди да се пускат
              замерват се за ефективна кубатура и така ще се определи в кой клас попадат и така прочети Фнимателно точката (както и тези по долу за пресмятането на цялата къбатура при турбините) която си посочил и пресметни с формулата , и ша установиш че в зависимост само от модела турбина и налягането си в различните класове )
              И да споменем само че драг рейсинга няма общо с фиа. Все пак едни се състезават на писта а не на 400 ми са 2 отделни федерации ......

              и ако искаш можем да продължим спора , как се организират нешата


              ARTICLE 3 : ENGINE
              3.1 Supercharging
              In case of supercharging, the nominal cylinder-capacity will be
              multiplied by 1.7 for petrol engines and by 1,5 for diesel engine,
              and the car will pass into the class corresponding to the fictive
              volume thus obtained.
              The car will be treated in all respects as if its cylinder-capacity thus
              increased were its real capacity.
              This shall particularly be the case for assigning the car to its
              cylinder-capacity class, its interior dimensions, its minimum
              number of places, its minimum weight, etc.
              3.2 Equivalence formula between reciprocating piston and
              rotary engines (of the type covered by the NSU Wankel
              patents)
              The equivalent cubic capacity is equal to the volume determined
              by the difference between the maximum and minimum capacities
              of the combustion chamber.
              3.3 Equivalence formula between reciprocating piston and
              turbine engines
              The formula is the following:
              C =S(3.10 x R) - 7.63/ 0.09625
              S = High pressure nozzle area - expressed in square centimetres
              by which is meant the area of the airflow at the exit from the stator
              blades (or at the exit from the first stage if the stator has several
              stages).
              Measurement is done by taking the area between the fixed blades
              of the high-pressure turbine first stage.
              In cases where the first stage turbine stator blades are adjustable,
              they must be opened to their greatest extent.
              The area of the high-pressure nozzle is thus the product of the
              height (expressed in cm) by the width (expressed in cm) and by
              the number of blades.
              R = The pressure ratio is the ratio of the compressor of the turbine
              engine.
              It is obtained by multiplying together the value for each stage of
              the compressor, as indicated hereafter:
              Subsonic axial compressor: 1.15 per stage
              Trans-sonic axial compressor: 1.5 per stage
              Radial compressor: 4.25 per stage.
              Thus a compressor with one radial and six axial subsonic stages
              will be designated to have a pressure ratio of:
              4.25 x 1.15 x 1.15 x 1.15 x 1.15 x 1.15 x 1.15 or 4.25 x (1.15)6.
              Last edited by WhitePower; d.m.y г., 18:43.
              Volvo S80 2.0 T5 180hp
              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

              Comment


              • #52
                Ти си едно отчаяно и изтормозено същество престани да занимаваш хората с комплексите си... накрая няма да видим и една от колите ти. И 10 класа да имаше пак щеше да си като ученичка. Искам да си помислеш какво и дали ще пишеш защото ме ядосваш повече от колкото мога да си позволя да се сдържам. Искам много, ама много правилно да ме разбереш. Случвати се за втори път, благодарения на общи познати ти се размина. Не ми се занимава с глупости, не занимавай и хората с твоите простотии ако имаш нещо против моята личност те каня да ми се обясниш лично. Мисля че съм чсен. Постовете са ми от лицето на КАРБ не от Мое, нито от Екстрийм Тунинг, които пък нямат нищо общо.

                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                Comment


                • #53
                  Кротко , ве момчета ! Баси ... няа са де си мачкаме потниците я !

                  Comment


                  • #54
                    Добре де,
                    Помолих да не се спори излишно в тази тема!

                    1. Каквито и да са правилата - който иска да участва ще участва ! Няма какво да спечели или загуби

                    2. Днес и утре винаги може да се промени нещо ако има нужда от това - не сме ФИА и можем да си измисляме каквито искаме правила за ФЪН състезанието което ще има.

                    3. За пореден път казвам - каквото и да се направи винаги ще има недоволни.

                    4. Има една криказка - който не играе.. не печели... Винаги можеш да си намериш повод или извинение или оправдание. Тука поне не се иска нищо освен желание... А който го има... няма какво да го спре.


                    Нео, ти ме подведе /знаеш за кое/.
                    Last edited by Grigor; d.m.y г., 20:13.
                    2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                    GSM: 0888 520 600

                    Comment


                    • #55
                      А дизелите къде ще са примерно моя.......
                      Last edited by vegatta; d.m.y г., 23:07.
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от vegatta_156 Покажи съобщение
                        А дизелите къде ще са примерно моя.......
                        В челото на класациите някъде
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                          В челото на класациите някъде
                          Не бре аз питам сериозно
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                            Ти си едно отчаяно и изтормозено същество престани да занимаваш хората с комплексите си... накрая няма да видим и една от колите ти. И 10 класа да имаше пак щеше да си като ученичка. Искам да си помислеш какво и дали ще пишеш защото ме ядосваш повече от колкото мога да си позволя да се сдържам. Искам много, ама много правилно да ме разбереш. Случвати се за втори път, благодарения на общи познати ти се размина. Не ми се занимава с глупости, не занимавай и хората с твоите простотии ако имаш нещо против моята личност те каня да ми се обясниш лично. Мисля че съм чсен. Постовете са ми от лицето на КАРБ не от Мое, нито от Екстрийм Тунинг, които пък нямат нищо общо.
                            Ето тука не ти прави чест да заплашваш когото и да било
                            Най малкото като член на клуба се дръж прилично
                            пич ако са ти слаби нервите не си за тука

                            И пак си ме разбрал погрешно
                            НЯМАМ НИЩО ПРОТИВ ТЕБЕ !!!! А ПРОТИВ КЛАСОВЕТЕ
                            АМА ТИ И ГРАМ НЕ ОТСТЪПВАШ И НЕ ИСКАШ ДА ПРИЗНАЕШ ЧЕ НЕ СИ ПРАВ.

                            Темата доведе да се кажат много неща , и против екстим тунинг нямам против , имам единсвено против как се взимат решенията.
                            Volvo S80 2.0 T5 180hp
                            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от vegatta_156 Покажи съобщение
                              Не бре аз питам сериозно
                              Ми сериозно си в челото щото си с турбо !!
                              нали за тва е целия спор
                              Volvo S80 2.0 T5 180hp
                              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                                Ми сериозно си в челото щото си с турбо !!
                                нали за тва е целия спор
                                какво те бъркат класовете. Както каза Гринго - няма какво да се спечели или загуби ако се участва. Или ей така да си мърморим.

                                Кво ми цитирате регламенти - Още малко ще искате техническата комисия на ФИА да проверява колите щото мощни спонсори са вложили милиони във вас и ще загубите или спечелите десетки милиони.

                                БатВас: Ало Бърни, БатВАС е?
                                Бърни Екълстоун: Кажи БатВас!
                                БатВас: Уреди 5 комисаря от ФИА за 11.10.2008 на писта Лесново
                                Бърни Екълстоун: Къде е това бре, лицензирана ли е?
                                БатВас: Абе щом съм казал пращай или кажи че не можеш, кво увърташ?
                                Бърни Екълстоун:Абе честно да ти кажа и при нас има едни дето само жалби и оплаквания пускат и много работа се събра на техническите комисари, та няма как:
                                БатВас: Карай здраве да е!

                                Както виждате от проведения разговор, нищо не можах да направя така че състезаниято няма да отговаря на никакви изисквания - МОЛЯ УЧАСТНИЦИТЕ просто да се забавляват - ония 10 млн награден фонд и още 10% от телевизионните права отпадат.
                                Last edited by BatVas; d.m.y г., 17:31.
                                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                                Comment

                                Working...
                                X