Не се случи така, но имаше такива предложения от търговски фирми.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Впечатления от Италфест 2010
Collapse
X
-
Италфеста беше чудесен, благодаря на организаторите за положените усиля.
Хора бъдете малко по-позитивни, това са събития на, които човек се забавлява дали ще е на пистата или в ресторанта важното е да се избяга от ежедневието. Като гледам тук има хора, които се стараят да вгорчават както на другите така и на себе си прекараното време.Alfa Romeo 145 1.6 BOXER
sigpic
http://vbox7.com/play:884c5234
http://www.youtube.com/watch?v=utCgI...layer_embedded
Comment
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеНезнам дали някой забеляза ама дните на Италфеста бяха празни на Калояново. Защо ли? Ама клуба отказа да прави, каквото и да е мероприятие с помощта на други хора.
Попитахме ги искате ли помощ и бяхме отхвърлени. Визирам алфисти.бг които поискахме да организираме единия ден карането на пистата, а хотел Сарай събира близо 300 човека. Но никой незнае кое е за добро и кое за зло.
Датата 19. септември беше НЕВЪЗМОЖНА за използване на Калояново, което автоматично означаваше че всичко трябва да е в един ден. Каране и прогвама на феста.
Феста е фест а карането е съвсем друго.
Няма да изкарвам разговорите не пред всички.
Отказът дойде и от позицията на "Фиат форум" и " Клуб Ланчиа България". Те бяха против и заявиха че не ги устройва подобен фест и ще организират събор за италиански автомобили самостоятелно. Смяташ ли че за феновете е удобно подобно разцепване?
Ако "Алфисти.бг" имат желание за сътрудничество с КАРБ- готови сме да го обсъдим и направим стига да е взаимноудобно
КАРБ си сътрудничи с клубовете на другите италиански марки и официалните им вносители.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщениеНено, хайде да си кажем действителното положение. Предложението беше много ОК и безспорно щеше да е по добре да има повече хора включени в организаията но идва голямото НО:
Датата 19. септември беше НЕВЪЗМОЖНА за използване на Калояново, което автоматично означаваше че всичко трябва да е в един ден. Каране и прогвама на феста.
Феста е фест а карането е съвсем друго.
Няма да изкарвам разговорите не пред всички.
Отказът дойде и от позицията на "Фиат форум" и " Клуб Ланчиа България". Те бяха против и заявиха че не ги устройва подобен фест и ще организират събор за италиански автомобили самостоятелно. Смяташ ли че за феновете е удобно подобно разцепване?
Ако "Алфисти.бг" имат желание за сътрудничество с КАРБ- готови сме да го обсъдим и направим стига да е взаимноудобно
КАРБ си сътрудничи с клубовете на другите италиански марки и официалните им вносители.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Абсолютно. Недоволни винаги ще има. Доволни- също. Ласкатели- те са навсякъде))
Гледаме напред.
То въобще тази година имаше доста неща- По времето на феста имаше планинско, кръг от картинг шампионат, Ретро рали... А имаше и идея да се прави шоу на калояново от "Авто гуру?Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение1. Какво разбираш под реклама? една радио кампания е поне 1500 - 2000 лв. Кой ще ги плати?
2. За фенщината не би трябвало да има пречки. Аз и брат не се кооперирахме а докарахме и двете коли.
3. а аудиото слабо ли беше? кога сме ималисертифицирани съдии? А майсторското? за другите два конкурса съм написал малко по-нагоре. Но така да бъде - следващият път ще те вземем ти да ги направиш.
4. А ние какво можехме да направим? Сещаш се, че реално това е ЕДИНСТВЕНИЯ ресторант който може да ни поеме в града, нали?
5. Аз уроци за водещ не искам и няма да вземам, защото не искам да се занимавам с това. Някои хора могат да говорят по микрофон, други не могат. Аз освен че не мога и не искам. Защо ти не дойде да водиш? Защо някой друг, който може повече не дойде да си предложи услугите?
Не се заяждам, просто искам да добиете какво ние коствало това събитие.
Истината, драги членове и съформуци, е че Италфеста винаги е бил движен от фенщината. Фенщината да събереш последните си пари или да вземеш на заем, но да си там. Фенщината да дойдеш на феста за да се видиш с други фенове и да разгледаш колите им, а не за да се напиеш вечерта. Феста можеше да е много по-добре организиран, да има професионален водещ, да има професионални съдии и да е на хубава писта, да има много реклами навсякъде. Можеше, но никой не си дава сметка колко струва това. А от къде пари? Членски внос? Та той няма да стигне само за да платим пистата!
Мили колеги и приятели, много е лесно да критикуваш, но къде бяхте в седмиците преди феста? Видях много критики в горните постове, но не видях нито един от вас да дойде и да предложи помощ на феста или преди това. Не беше перфектно организиран Италфеста, не бяха добре проведени, въпреки замисъла, конкурсите. Така е. Но цялото това нещо се изнесе от трима организатори и 10-ина стюарди. Толкоз. Аз също исках да бъде най-хубавия Италфест, но просто бяхме прекалено малко.
Не искам да ми се обиждате и ядосвате. Не обвинявам никого за нищо. Просто искам откровенно да кажа защо се получи така. А се получи така, защото фенщината наистина си намалява главоломно.
поздрав
Боян
2. Относно фенщината, предполагам я има, но хора с 500лв месечен доход трудно отделят 1/3 от дохода си за фест. Това го е имало винаги и ще продължи да го има за напред. Не всички са членове в клуба на Търтеите, предполагам, че само Търтея ще разбере за какво говоря
Фенщината се видоизмени преди доста време.
Колкото човека са го организирали сега, толкова са го организирали и преди. Поне по спомени
3. За съжеление не съм разбрал за феста, не влизам във форума и съжалявам за отсъствието ми и невъзможноста да се видя със стари познати. Но се радвам, че се е провел и то както забелязвам с успеха на предишните, очевидно е трудно да се промениKawasaki Z1000 2013
Moto Guci Breva
Comment
Comment