Известие

Collapse
No announcement yet.

Endurance Trophy - 2nd Round

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Браво,искаме още!

    Comment


    • #32
      Евала и на двата екипа за труда и резултатите!Най-много се изкефих при смяната на гумите на 75-та - все едно гледах тийм от F1!Чисто болни!
      Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
      ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
      ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

      Comment


      • #33
        Какви коли са учствали в класа на 75-цата,а раздухайте нещо повече.Ако концепцията от седемдесетте години е натръшкала чистак нови модели ще се изкефя на мах.Лед ли беше пистата?

        Comment


        • #34
          Браво пердашки,евала за карането-истинско удоволствие беше да ви гледамевива 75са!!!Браво и на Феро и компани!
          155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
          Powered by ...
          sigpic

          Comment


          • #35
            Поздравления на всички представители на нашата секта! Браво момчета! Само така! Добро начало на годината
            Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
            EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

            Comment


            • #36
              Евала, машини. От 2 коли - 2 подиума, едното победа. На 4 март пак да сте на ниво в S класовете.

              Феро, не 156-цата, а вие трябваше да се кръстите Сажди рейсинг.

              Две черни перли...

              Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                Евала, машини. От 2 коли - 2 подиума, едното победа. На 4 март пак да сте на ниво в S класовете.

                Феро, не 156-цата, а вие трябваше да се кръстите Сажди рейсинг.

                Аааааа Сажди рейсинг си е запазена марка на Жоре..............
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #38
                  Да не забравяме че това беше втори кръг от три общо и както Пердашки, така и Венера имат голям шанс да станат победители в крайното класиране или Шампиони за издръжливост на България. А ако Алфа Ромео спечели титлата шампион на издръжливост в България и в двата класа на Стрийт ще бъде невероятно...

                  http://www.facebook.com/VenturaGarage
                  Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                    Феро, не 156-цата, а вие трябваше да се кръстите Сажди рейсинг.
                    Боби, настроението ми след Ендурото така или иначе не е особенно високо и ти определено не помагаш за подобряването му.......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Боби, настроението ми след Ендурото така или иначе не е особенно високо и ти определено не помагаш за подобряването му.......
                      Ем с тея лагави турбини,така ще е...................

                      П.С.Ники тва е майтап,да не се нацупиш ся,опитвам малко да те разсея,пък и кво вашето представяне пак си е било на ниво
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #41
                        Заяждам се със съотборничето.......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #42
                          Да се надяваме че ще имаме повече късмет преди третия кръг, защото явно не ни върви с тези турбини и то часове преди старта.Представянето на втория кръг за нас е разочароващо и то не заради пилотите а заради техниката.Благодарност към тримата пилоти от екипа на венера че се справиха в тази ситуация.По невървящ дизел не бях виждал.
                          АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD ' 99
                          LANCIA THESIS 2.4 JTD ' 03

                          Comment


                          • #43
                            Имам едно предложение, като за Форум...в какъвто мисля, че пишем. Тук си пишем с по няколко думи само няколко човека, някои от които караха, а други зяпахме, но все пак сме малко или повече запознати с мероприятието и проблемите. Обаче, както и в доста други теми, става като чат между "посветени", а ако някой друг надзърне тук, няма да разбере за какво става дума, да не говорим да прояви интерес да се присъедини за участие в бъдеще.
                            Какво имам предвид - само предложение, разбира се - тези, които участваха да разкажат доста по-детайлно какво са правили и какво се е случвало във всякакви аспекти:
                            -подготовка на колите - какви гуми, накладки, масла, турбини, пружини, джанти, седалки, колани и т.н. са използвали
                            -как са се държали колите на пистата - презавиване, недозавиване, загряване на гуми, с какво налягане на гумите, спирачки, двигател, хидравлика, проблеми или не с окачване, управление и т.н.
                            -как са карали - пестеливо или "на цялата газ", къде на коя предавка и с каква скорост и т.н.
                            Както казах, само предлагам, просто за да стане по-интересно и да са "вътре" и други хора...нали това е ФОРУМ, а не личен чат. Ако някой смята, че развива кола за Ф1 и всичко е секретно - няма проблем

                            Comment


                            • #44
                              Ето това се казва КОЛЕГИАЛНОСТ.... съжалявам, че не успяхме ние да помогнем, но никогане се знае кой на кого.

                              Феро горе главата на крачка сте от първото място в крайното класиране... което реално е голямата победа.

                              Click image for larger version

Name:	koligi.jpg
Views:	1
Size:	51.5 Килобайта
ID:	2312620

                              П.С. Пламене.... нашата кола е такава каквато е излязла от завода, демек отваряш си книжката от 75ца и гледаш 1.8 с карбове какво има по нея и това е..... ма ти тва го знаеш и по-добре от мен

                              естествено има и щипка от Венци и Данчо там, но трябва да говорим за карбове, механични помпи и всякави механични неща.... които не са интересни вече в новия век
                              Last edited by ne0; d.m.y г., 20:44.

                              http://www.facebook.com/VenturaGarage
                              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                                Какво имам предвид - само предложение, разбира се - тези, които участваха да разкажат доста по-детайлно какво са правили и какво се е случвало във всякакви аспекти:
                                -подготовка на колите - какви гуми, накладки, масла, турбини, пружини, джанти, седалки, колани и т.н. са използвали
                                -как са се държали колите на пистата - презавиване, недозавиване, загряване на гуми, с какво налягане на гумите, спирачки, двигател, хидравлика, проблеми или не с окачване, управление и т.н.
                                -как са карали - пестеливо или "на цялата газ", къде на коя предавка и с каква скорост и т.н.
                                Една част от тва дето го предлагаш няма как да стане по обясними причини......
                                По останалата......
                                - в неделя вятъра идваше след 3к обм, 6 завоя от пистата се взимаха на втора, оборотомера редовно стоеше в 4700 - 5200 обм......за сравнение на първия ендуранс се караше само на трета и 4та......излизането от завойте беше трагично......по мое мнение едно 2 сек на обиколка можехме да сме надолу ако бяхме със старата карантия.......окачването не създаде проблеми......спирачките от нови са наполовина.......гумите ги смъкнахме с 2 десети надолу - на предния ендуранс предни 2.2 задни 1.8, сега предни 2.0 задни 1.6.......предна дясна не беше с запрятан борд, което показва че налягането е уцелено.......
                                При положение че стартирахме с 2-3 заледени кърба по пистата, и на мястото за спиране на първи завой имаше заледени участъци, в началото не можех да си позволя много.....
                                - как сме карали......ми аз си карах като на ендуро, малко преди червеното на възможностите на техниката, просто след 15 - 25та минута разбрах че дори и да "вляза в червеното", нещата няма да се променят особенно, и риска не си заслужава.......някак си не може да ми падне пердето като карам друга кола освен мойте, помня че поне на 2 пъти съм карал червената с "пердето" без да ми пука дали ще се отъркалям в къра, само и само за да разбера къде е ръба на възможностите, но сега с тва все още не се получава......
                                За да е задоволено любопитсвото на лицето Зашев напълно, ще допълня че карах ненужно навлякан с разни поло-та, клинове, фанели и дебели чорапи, заради което след десетата минута се потях като негър......и в следствие на което след това още 2 часа на студа пукнах като куче.......
                                П.П - с малко повече късмет можехме пак да сме втори, но ако с Волвото бяхме си разменили местата на старта - ние да сме първи, а те предпоследни.......т.е последни, щото оня шкодак аз за кола не го броях.......но това е вероятност само.....
                                Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 20:42.
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X