Браво,искаме още!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Endurance Trophy - 2nd Round
Collapse
X
-
Евала и на двата екипа за труда и резултатите!Най-много се изкефих при смяната на гумите на 75-та - все едно гледах тийм от F1!Чисто болни!Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97
Comment
-
Евала, машини. От 2 коли - 2 подиума, едното победа. На 4 март пак да сте на ниво в S класовете.
Феро, не 156-цата, а вие трябваше да се кръстите Сажди рейсинг.
Две черни перли...
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Comment
-
Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщениеЕвала, машини. От 2 коли - 2 подиума, едното победа. На 4 март пак да сте на ниво в S класовете.
Феро, не 156-цата, а вие трябваше да се кръстите Сажди рейсинг.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Да не забравяме че това беше втори кръг от три общо и както Пердашки, така и Венера имат голям шанс да станат победители в крайното класиране или Шампиони за издръжливост на България. А ако Алфа Ромео спечели титлата шампион на издръжливост в България и в двата класа на Стрийт ще бъде невероятно...
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщениеФеро, не 156-цата, а вие трябваше да се кръстите Сажди рейсинг."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеБоби, настроението ми след Ендурото така или иначе не е особенно високо и ти определено не помагаш за подобряването му.......
П.С.Ники тва е майтап,да не се нацупиш ся,опитвам малко да те разсея,пък и кво вашето представяне пак си е било на нивоFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Да се надяваме че ще имаме повече късмет преди третия кръг, защото явно не ни върви с тези турбини и то часове преди старта.Представянето на втория кръг за нас е разочароващо и то не заради пилотите а заради техниката.Благодарност към тримата пилоти от екипа на венера че се справиха в тази ситуация.По невървящ дизел не бях виждал.
Comment
-
Имам едно предложение, като за Форум...в какъвто мисля, че пишем. Тук си пишем с по няколко думи само няколко човека, някои от които караха, а други зяпахме, но все пак сме малко или повече запознати с мероприятието и проблемите. Обаче, както и в доста други теми, става като чат между "посветени", а ако някой друг надзърне тук, няма да разбере за какво става дума, да не говорим да прояви интерес да се присъедини за участие в бъдеще.
Какво имам предвид - само предложение, разбира се - тези, които участваха да разкажат доста по-детайлно какво са правили и какво се е случвало във всякакви аспекти:
-подготовка на колите - какви гуми, накладки, масла, турбини, пружини, джанти, седалки, колани и т.н. са използвали
-как са се държали колите на пистата - презавиване, недозавиване, загряване на гуми, с какво налягане на гумите, спирачки, двигател, хидравлика, проблеми или не с окачване, управление и т.н.
-как са карали - пестеливо или "на цялата газ", къде на коя предавка и с каква скорост и т.н.
Както казах, само предлагам, просто за да стане по-интересно и да са "вътре" и други хора...нали това е ФОРУМ, а не личен чат. Ако някой смята, че развива кола за Ф1 и всичко е секретно - няма проблем
Comment
-
Ето това се казва КОЛЕГИАЛНОСТ.... съжалявам, че не успяхме ние да помогнем, но никогане се знае кой на кого.
Феро горе главата на крачка сте от първото място в крайното класиране... което реално е голямата победа.
П.С. Пламене.... нашата кола е такава каквато е излязла от завода, демек отваряш си книжката от 75ца и гледаш 1.8 с карбове какво има по нея и това е.....ма ти тва го знаеш и по-добре от мен
естествено има и щипка от Венци и Данчо там, но трябва да говорим за карбове, механични помпи и всякави механични неща.... които не са интересни вече в новия векLast edited by ne0; d.m.y г., 20:44.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщениеКакво имам предвид - само предложение, разбира се - тези, които участваха да разкажат доста по-детайлно какво са правили и какво се е случвало във всякакви аспекти:
-подготовка на колите - какви гуми, накладки, масла, турбини, пружини, джанти, седалки, колани и т.н. са използвали
-как са се държали колите на пистата - презавиване, недозавиване, загряване на гуми, с какво налягане на гумите, спирачки, двигател, хидравлика, проблеми или не с окачване, управление и т.н.
-как са карали - пестеливо или "на цялата газ", къде на коя предавка и с каква скорост и т.н.
По останалата......
- в неделя вятъра идваше след 3к обм, 6 завоя от пистата се взимаха на втора, оборотомера редовно стоеше в 4700 - 5200 обм......за сравнение на първия ендуранс се караше само на трета и 4та......излизането от завойте беше трагично......по мое мнение едно 2 сек на обиколка можехме да сме надолу ако бяхме със старата карантия.......окачването не създаде проблеми......спирачките от нови са наполовина.......гумите ги смъкнахме с 2 десети надолу - на предния ендуранс предни 2.2 задни 1.8, сега предни 2.0 задни 1.6.......предна дясна не беше с запрятан борд, което показва че налягането е уцелено.......
При положение че стартирахме с 2-3 заледени кърба по пистата, и на мястото за спиране на първи завой имаше заледени участъци, в началото не можех да си позволя много.....
- как сме карали......ми аз си карах като на ендуро, малко преди червеното на възможностите на техниката, просто след 15 - 25та минута разбрах че дори и да "вляза в червеното", нещата няма да се променят особенно, и риска не си заслужава.......някак си не може да ми падне пердето като карам друга кола освен мойте, помня че поне на 2 пъти съм карал червената с "пердето" без да ми пука дали ще се отъркалям в къра, само и само за да разбера къде е ръба на възможностите, но сега с тва все още не се получава......
За да е задоволено любопитсвото на лицето Зашев напълно, ще допълня че карах ненужно навлякан с разни поло-та, клинове, фанели и дебели чорапи, заради което след десетата минута се потях като негър......и в следствие на което след това още 2 часа на студа пукнах като куче.......
П.П - с малко повече късмет можехме пак да сме втори, но ако с Волвото бяхме си разменили местата на старта - ние да сме първи, а те предпоследни.......т.е последни, щото оня шкодак аз за кола не го броях.......но това е вероятност само.....Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 20:42."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment